וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ניקולה טרוייץ' עשוי להגיע בהשאלה

18.1.2012 / 11:10

החלוץ הסרבי (19), ששיתף פעולה בפרטיזן עם שצ'פוביץ', מועמד. יו"ר חוג האוהדים החליט להפסיק את המאבק מול כהן

למרות שהיא כבר הצהירה שאין לה כוונות לבצע שינויים מרחיקי לכת בחודש ינואר, מי שעשוי בכל זאת להגיע להפועל עכו בקרוב הוא החלוץ הסרבי ניקולה טרוייץ' (19), ששייך לפרטיזן בלגרד. טרוייץ' אמור להגיע בהשאלה עד לסיום העונה, אחרי שהוא שיחק בהשאלה מתחילת העונה במדרבו מהליגה הראשונה בסרביה.

לטרוייץ' הייתה הצעה מאוצלול הרומנית, אבל זו בחרה בסופו של דבר בשחקן אחר. בעכו כבר הצהירו כי הם מחפשים להתחזק בחלק הקדמי, כאשר מוחמד גדיר הוגדר לפני מספר שבועות כאופציה המועדפת, אך בעכו הבינו כי הסיכויים שהוא יגיע קטנים מאוד. שם נוסף שעלה כמועמד להגיע לאחרונה הוא ניקולה סאריץ' (21), חלוצה של היידוק ספליט, שנחשב לכישרון גדול בנבחרות הצעירות של דנמרק.

בכל מקרה, בעכו כבר הצהירו כי המפתח לצירופם של שחקנים חדשים הוא דילול הסגל. כזכור, גבע ברקאי עזב את עכו בשבוע שעבר וחתם לעונה וחצי באסי גלבוע מליגה א'. כעת ינסו בקבוצה להשתחרר מחוזיהם של לואיס זומא ואבי כנפו, שקיבלו הודעות על כוונה להיפרד מהם.

בנושא אחר, בימים האחרונים החליטו בחוג האוהדים של הקבוצה להפסיק את המאבק מול המאמן, ולגייס את האוהדים לטובת המועדון. סמי אוזן, יושב ראש חוג האוהדים, מסביר. "החלטנו לעזוב את כל המלחמות בצד כנגד המאמן ולהתאחד כולם למען המטרות של הקבוצה, שזה אומר בראש ובראשונה להיכנס לפלייאוף העליון. מהשבת הקרובה אנחנו נתגייס כולם לטובת עידוד השחקנים, ואנחנו יוצאים לדרך חדשה".

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully