וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל תל אביב: מרקו שולר עבר בבקרה

הסלובני נרשם במקום פצ'אלקה שהוקפא. גורדנה יחליף את אבוטבול החולה (20:50, ע' 1, תקציר בוואלה! ספורט). ערן לוי יפתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ניצן שירזי, מאמנה החדש של הפועל תל אביב, פוטר רק לפני כחודשיים מהפועל חיפה, מולה יערוך את הבכורה.

* הקבוצות סיימו ב-0:0 במשחק שנערך בבלומפילד, בסיבוב הראשון.

* מאזנו של טל בנין כמאמן הפועל חיפה עומד על שלושה ניצחונות, שלושה הפסדים ותיקו אחד.

* שלושת ההפסדים האחרונים של הפועל חיפה הסתיימו בתוצאה 1:0.

* הפועל תל אביב הצליחה לנצח פעם אחת בלבד בששת משחקיה האחרונים. היא גם רשמה שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו. סך הכל שש נקודות מ-18 אפשריות.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

ההפסד להפועל עכו במחזור שעבר דרדר את הקבוצה אל מתחת לקו האדום, ומחר תנסה הפועל חיפה לזכות בשלוש נקודות יקרות כדי לחלוף על פני הפועל באר שבע, בדרך חזרה לחוף המבטחים. הבעלים יואב כץ שנמצא בארץ, יהיה נוכח באצטדיון ובמועדון מורגשת תכונה מיוחדת בעיקר בשל המפגש עם האקס ניצן שירזי, שאימן את הקבוצה בתחילת העונה, כאשר גם האוהדים מתכוונים להכין קבלת פנים 'חמה' למאמן שיחזור הפעם במדי היריבה.

המאמן טל בנין צפוי לערוך שינוי אחד בלבד בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בהפסד לעכו, כאשר דיאן קלהאר צפוי להחליף את גולן חרמון שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ובשלב זה לא ברור אם כלל ייכלל בסגל למשחק. אמש הפתיע בנין ותרגל את החלוץ הצעיר אלי אלבז בהרכב, אולם באימון המסכם שוב תורגל ערן לוי ב-11 הפותחים ונראה שהוא זה שיקבל את הקרדיט גם במשחק עצמו.

בנין ערך אתמול תדריך טקטי, אולם הקרין את סרטון הווידאו רק בפני השחקנים שמתוכננים לפתוח בהרכב הפותח, כאשר הוא מתעכב בעיקר על סגירות נכונות בחוליית ההגנה ומשחק המגנים, גם בחלק האחורי וגם בהיבט ההצטרפות להתקפה מהאגפים.

הפועל תל אביב:

הבלם הסלובני מרקו שולר עבר הערב (שני) בבקרה, אך לא נרשם בזמן ולא יעמוד לרשות המאמן ניצן שירזי. שולר כזר החמישי בסגל נרשם במקומו של מריו פצ'אלקה, שחוזהו הוקפא מה שמלמד על כך שהוא צפוי לעזוב את הקבוצה עד סוף החודש. האדומים הפקידו בטוחה שמבטיחה את שכרו עד סוף העונה, במידה והשחקן לא יעזוב את הקבוצה. אגב, מוקדם יותר עבר גם חוזהו של שירזי עצמו בבקרה והוא יוכל לעמוד על הקווים ולנהל את המשחק מול קבוצתו לשעבר.

בצל הסערה הגדולה במועדון ביממה האחרונה ואחרי התפטרותה של הנהלת הקבוצה, ניסו שירזי והשחקנים להתנתק מכל הבלגן ולנסות להתרכז במשחק החשוב המצפה לקבוצה. שירזי ערך אתמול אסיפה לשחקניו ודיבר בקצרה בעיקר על נקודות מקצועיות, כשהוא מעדיף שלא לדוש שוב בדברים שסובבים את הקבוצה.

"אנחנו חייבים להחזיר לעצמנו את אפקט ההרתעה", אמר שירזי לשחקניו והוסיף כי הוא דוגל בהפעלת לחץ על היריבה, ולכן הוא מבקש משחקניו ללחוץ בעיקר בחלק הקדמי ולהפעיל לחץ על הגנת חיפה למן שריקת הפתיחה. שירזי דיבר עם השחקנים על לחימה ומחויבות והזהיר אותם בעיקר מערן לוי ויובל אבידור. המאמן הדגיש שלוי הוא זה שמניע את הפועל חיפה, בעוד שאבידור עושה בעיקר פריצות עומק וצריך לפקוח עליו עין בהגנה.

שי אבוטבול החולה לא ייכלל בסגל למשחק, ורועי גורדנה צפוי לפתוח במקומו. אביחי ידין, שהיה מתוסכל וכבוי תחת הדרכתו של קשטן ישוב כעת להרכב הפותח. ההתלבטות הגדולה של שירזי מסתמנת בעמדת הקשר הימני כאשר על משבצת זו מתחרים אלרואי כהן ונוסא איגייבור, כאשר נראה שכהן הוא זה שייפתח בסופו של דבר. בחלק הקדמי לא צפויות הפתעות כאשר טוטו תמוז ועומר דמארי ישתפו פעולה בחוד.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: ערן לוי

לוי כבש העונה שער ליגה בודד, אי שם במחזור החמישי ומאז לא פגש את הרשת. מחר הוא צפוי לפגוש את המאמן ניצן שירזי, שלא רצה אותו במדי הפועל חיפה ובסופו של דבר מצא עצמו מחוץ לקבוצה. מעבר לעובדה שלוי צריך להתחיל לפרוע שטרות על המגרש עצמו, יש לו גם חשבון לא קטן עם שירזי ואין ספק שהוא יעשה הכל כדי להוכיח למאמן האדומים, מי הבוס האמיתי בקרית אליעזר. ההגנה של הפועל תל אביב לא מבריקה העונה, בלשון המעטה ואולי זו תהיה הזדמנות מצויינת לחלוץ לחזור לרשימת המבקיעים.

הפועל תל אביב: אביחי ידין

הקשר המוכשר איבד את חדוות המשחק שלו תחת קשטן ונראה היה שדרכו אל מחוץ לקבוצה כבר נסללה. חילופי המאמנים והגעתו של שירזי, טורפים כעת את הקלפים בכל הקשור להרכב הפותח של האדומים. לידין תהיה מחר הזדמנות להוכיח שהוא לא שכח לשחק כדורגל, ויש לו את היכולות והכישורים להוביל את הקבוצה שתנסה לחזור בכל הכוח למאבק האליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, דיאן קלהאר, אושרי רואש, יוסי דורה, רן אבוקרט, גל אראל, סטפן דנקוביץ', ערן לוי, יובל אבידור.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, וואליד באדיר, מור שושן, גל שיש, רועי גורדנה, אביחי ידין, אלרואי כהן (נוסא איגייבור), סלים טועמה, עומר דמארי, טוטו תמוז.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully