וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בהפועל ת"א: צמרת ההנהלה תתפטר

היו"ר דורון אוסידון, המנכ"ל ניר ענבר והדובר קובי ברדה יגישו מכתבי התפטרות ללא ידיעת אלי טביב במחאה על התנהלותו

פחות משבוע אחרי הפיטורים של דרור קשטן ושוב רעידת אדמה בהפועל תל אביב, כשהיום (ראשון) יגישו היו"ר דורון אוסידון, המנכ"ל ניר ענבר והדובר קובי ברדה מכתבי התפטרות מהמועדון, וההערכה היא שמאוחר יותר בערב גם רופא המועדון ד"ר משה לוינקופף יהתפטר אחרי 15 שנה במועדון, כל זאת ללא ידיעתו של הבעלים אלי טביב.

אם בשבוע שעבר נדמה היה שכלו כל הקיצים בהפועל ואחרי הפיטורים של קשטן המועדון יוצא לדרך חדשה לפחות עד תום העונה, היום אמורים אוסידון, ענבר, ברדה לשבור שיא חדש ולעזוב את הפועל תל אביב ללא הנהלה מתפקדת בעיצומו של חלון העברות, מתוך החלטה שלא לתת יד להתנהלות הכושלת של טביב.

כזכור, היו"ר אוסידון היה יד ימינו של טביב במועדון ואף נשכב על הגדר עבורו מול גל הביקורות בתקופה האחרונה, אך בעקבות פיטורי קשטן והדרך שהכתיב הבעלים החליט לעזוב את תפקידו לנוכח מה שהוא מגדיר פשיטת רגל ערכית. ""כואב לי כי חלום חיי היה להיות האיש שיעשה דברים טובים להפועל", אמר אוסידון לוואלה! ספורט. "הקבוצה הזאת בדם שלי ולפני שאני עובד בה, אני אוהד שרוף שלה, ולכן לא יכולתי להמשיך ולראות את המועדון שאני כל כך אוהב מתפרק מערכיו ומנכסיו".

אליו הצטרף גם ענבר איש אמונו של אוסידון בחודשים האחרונים. כבר זמן רב שהמנכ"ל הצעיר ואיש הצבא לשעבר חושב על עזיבה ולא פעם עסק במלחמות כנגד טביב בנושאים רבים, ובעיקר באופן התשלומים שהנהיג הבעלים: "הייתי מכבה שריפה אחת והיו נדלקות עוד ארבע", אמר ענבר. "עצוב לי לעזוב את הקבוצה כי רציתי לעשות בה שינוי אמיתי, אבל הרגשתי שידיי כבולות".

עוד ברשימת העוזבים נמצא הדובר ברדה, שלטענת גורמים במועדון לא קיבל שליטה מלאה על המתרחש בקבוצה במסגרת התקשורתית מיומו הראשון בתפקיד. החרמות של עיתונאים והדלפות מצד ההנהלה הבכירה היו רק חלק מהדברים בהם התעסק מדי יום. מאוחר יותר היום עשוי גם ד"ר לוינקוף למסור את הודעת התפטרותו, כשמי שנמצאים בסימן שאלה הוא מאמן הכושר רון ציבלין ומאמן השוערים יום טוב טליאס.

ההשלכות של המהלך מרחיקות לכת, וכבר נראה שבעקבות כך עסקת טל בן חיים ככל הנראה לא תצא לפועל זאת, מכיוון שעמוס לוזון מנסה אף הוא להתנער מעסקים עם אלי טביב וכבר אתמול הסביר לחלוץ הצעיר כי איננו מעוניין שיעבור לאדומים. הפועל תל אביב תתקשה לקנות שחקני רכש בחלון ההעברות הנוכחי ואף לא בטוח ששחקנים כמו מרקו שולר שחתם לאחרונה ואף של ניצן שירזי ושביט אלימלך, יעברו בבקרת התקציבים, אלא אם טביב ימנה ההנהלה חדשה כבר בימים הקרובים.

מי שככל הנראה יחזור לתפקיד המנכ"ל יהיה גבי קצרה, שעבד עם טביב גם בהפועל כפר סבא. בנוסף יתעכבו תביעות ותביעות בוררות כנגד המועדון, וגם ארגון השחקנים כבר התריע שאם שחקני הקבוצה לא יקבלו מענקים הם יפנו לבקרה בדרישה להפעיל סנקציות נגד המועדון.

לא רק בפתח תקוה: גם בנתניה חוששים לעבוד עם טביב

דעה: כך איבד טביב את אחרוני האוהדים במינוי שירזי

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully