וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "מאמין שהמסע שלי בהפועל ת"א יהיה ארוך"

המאמן החדש הצהיר במסיבת עיתונאים: "המטרה היא אליפות, אמדד אך ורק על פי התוצאות". אלימלך: "סגירת מעגל מרגשת"

ברני ארדוב

צילום וידאו: דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו

שלושה ימים אחרי הפיטורים הדרמטיים של דרור קשטן, הפועל תל אביב הכריזה היום (חמישי) רשמית על מינויו של ניצן שירזי, שיעבוד בצוותא עם שביט אלימלך אחרי שהשניים הסכימו לחתום על חוזה עד תום העונה. המאמן החדש הציג את משנתו עם כניסתו לתפקיד במסיבת עיתונאים חגיגית, ובהמשך הוא יעביר את אימון הבכורה שלו בקבוצה. הבעלים אלי טביב, אגב, לא נכח במסיבת העיתונאים.

ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב עם עוזרו שביט אלימלך. ברני ארדוב, ברני ארדוב
הצוות החדש של הפועל תל אביב. המאמן ניצן שירזי, משמאל, לצד עוזרו שביט אלימלך/ברני ארדוב, ברני ארדוב

שירזי הוחתם במועדון לאחר שתחילה פנה הבעלים למשה סיני ושלום תקווה, כאשר השניים סירבו לחתום לחצי עונה. שעה לאחר מכן פנה טביב אל מי שהתחיל את העונה כמאמן הפועל חיפה העונה והתפטר במהלכה, וזה קיבל על עצמו את התפקיד. לאחר מינויו סיפרו שחקנים בקבוצה: "חשבנו שיביאו לנו פיגורה לפחות כמו רוני לוי או ניר קלינגר. ניצן שירזי? אין בזה היגיון. איך מאמן שנכשל עם הפועל חיפה והיה אמור לרדת ליגה, מגיע להפועל תל אביב?".

שירזי (40), אחיו של שחקן העבר חזי שירזי, החל את קריירת האימון שלו בבני יהודה בעונת 2004/05. לאחר שבילה מספר שנים בקבוצת נעוריו התפטר המאמן ועבר למכבי פתח תקוה, בשורותיה העביר את עונת 2007/08. בקיץ 2008 שוב התפטר שירזי, ובפברואר 2010 הגיע להפועל חיפה כמנהל מקצועי. תוך זמן קצר החליף את שלומי דורה בתפקיד המאמן והצעיד את האדומים מהכרמל למקום העשירי בעונת 2010/11, אלא שאת העונה הנוכחית פתחה הפועל חיפה בצורה רעה, כאשר צברה שבע נקודות בלבד בתום 13 המחזורים הראשונים. שירזי החליט להתפטר, ואת מקומו תפס טל בנין.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שי אבוטבול: "טביב אמר שאני בעייתי? לא יודע, תשאלו אותו"

ניצן שירזי פתח את דבריו והודה על ההזדמנות שניתנה לו: "אני גאה לשבת פה כמאמן הפועל תל אביב, חברה קבועה במועדון הגדולות של הכדורגל הישראלי. אני מודה על האפשרות שקיבלתי לבוא ולהיות חלק ממועדון מפואר כזה. אני מחויב לתת הכל ולקחת את המועדון למקומות הכי גבוהים שאפשר, אליהם הוא מחויב מעצם הווייתו. אני ושביט אלימלך, יחד עם כל המועדון, נימדד על פי התוצאות. לכן, אני מקווה להיכנס למסע שעל פניו אתם תגידו שיהיה קצר, אבל אני מקווה שיהיה ארוך מאוד".

שירזי התייחס ללחץ במועדון ואמר: "הפועל תל אביב זה מועדון גדול, לקחתי בחשבון את הלחץ ובסוף הכל מתנקז למגרש. אם אני מוכן או לא? הכל ייקבע על המגרש. זו הזדמנות של פעם בחיים. אני מבין את המשמעויות הכרוכות באימון הפועל תל אביב. אם היו אומרים לי לפני חודש וחצי שאהיה בתפקיד הזה, לא הייתי מאמין. לשמחתי, עכשיו אני חווה את זה בצד החיובי, אחרי שלפני כחודש וחצי עברתי את מהצד השלילי. כולם זוכרים את הסוף, והסוף שלי בהפועל חיפה לא היה טוב. לא הרבה מאמנים זוכים לאמן מועדון גדול, לכן צריך לבחון את הנושא בכמה היבטים. אני גם כך לא מאמין בחוזים ארוכים, אותי מעניינת עכשיו רק הצלחת הפועל תל אביב. התוצאות הן המכריעות בסופו של דבר".

על הנטייה של אלי טביב להתערב בעבודת המאמן, אמר שירזי: "לכל מאמן יש את תפיסת העולם שלו. בסופו של יום, המאמן הוא זה שמקבל את ההחלטה המקצועית שהוא רואה לנכון, זו שתשרת את האינטרסים של הקבוצה. כולם מבינים את חלוקת התפקידים. אני לא רואה כל פסול בזה, אם זה מתנהל בצורה שפויה ובוגרת. לא היה לי ספק שאקח את התפקיד ברגע שאלי יפנה אליי, למרות שאנחנו מגיעים בנקודת זמן לא פשוטה. יש לנו את הסגל הטוב בארץ".

שביט אלימלך הוסיף: "אני אתחיל בפן הרגשי, היו לי כאן חוויות שלא אשכח, קהל אוהדים שהלך איתי לאורך השנים ומועדון גדול שנתן לי המון. לחזור למועדון הזה זו בשבילי סגירת מעגל מרגשת. אני מאושר, אפילו מעבר למאושר. זה ריגש אותי ואני רוצה לעשות הכל עם הלב והנשמה על מנת שהמועדון הזה יצעד קדימה".

היו"ר דורון אוסידון נשאל לגבי היעדרותו של טביב ממסיבת העיתונאים והשיב: "יש לו את השיקולים שלו, אין בזה שום דבר סמלי לדעתי. אנחנו רוצים לאחל הצלחה לניצן שירזי ושביט אלימלך. אנחנו בטוחים שהם יצליחו ויעשו את המקסימום, ומברכים אותם על כניסתם למועדון".

לפני האימון, התייחס שי אבוטבול לשינוי בעמדת המאמן ואמר: "מאמן חדש ודרך חדשה בשבילו, אנחנו כבר באמצע העונה. אני מאחל לו שיתאקלם מהר ושיצליח. טביב אמר שאני בעייתי? לא יודע, לא שמעתי את זה. תשאלו אותו. אני מתעסק רק בכדורגל ומשאיר הכל בצד. אני חושב שיש פה מספיק גברים, ואני ביניהם, שיודעים להשאיר הכל בצד ולהתמקד במשחק ובתהליך ההשתפרות".

עסקת טל בן חיים תיסגר כבר בראשון?

על פי כל ההערכות, טל בן חיים יהיה הרכש הראשון של הקבוצה בחודש ינואר. הבעלים של האדומים, אלי טביב, אמור להחזיר תשובה ביום ראשון לעמוס לוזון האם הוא מעוניין לרכוש את החלוץ. השניים היו אמורים לשוחח כבר היום, אבל לוזון הודיע שבשל אירוע משפחתי העניין יידחה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לוזון וטביב נפגשו ביום חמישי שעבר. במהלך הפגישה דרש נשיא מכבי פתח תקוה את מהראן לאלה, מחמוד עבאס ו-1.75 מיליון יורו. אם אכן טביב יסכים למתווה העסקה, בן חיים יצטרף.

בן חיים בן ה-22 כבש העונה חמישה שערי ליגה והוא מלך שערי מכבי פתח תקוה. בקיץ כבר סגרו האדומים על צירופו, אך העסקה התפוצצה ברגע האחרון בגלל סירובו של סלים טועמה לעשות את הדרך ההפוכה למלאבס. בן חיים, שכבש בעונה שעברה 13 שערים בכל המסגרות, גדל בפתח תקוה, ויש לו שלוש הופעות במדי הנבחרת.

מה ניסה לעשות טביב במינויו של שירזי?

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully