וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.1

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* גאל קקוטה, קשרה הצרפתי הצעיר של צ'לסי, הושאל עד תום העונה לדיז'ון מתחתית הליגה הצרפתית. קקוטה שיחק כבר כמושאל בפולהאם ובולטון.

* לידס יונייטד מהצ'מפיונשיפ סיכמה עם הקשר האמריקאי רובי רוג'רס, שסיים את חוזהו בקולומבוס קרו. השחקן בן ה-24 יהפוך רשמית לשחקן הקבוצה אחרי שיקבל רישיון עבודה.

* קשר נירנברג, טומי סימונס, האריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים נוספות. הבלגי בן ה-35 הגיע לקבוצה בעונה שעברה.

* הבלם הצ'יליאני קרלוס לאברין עבר מפאלרמו לנובארה וחתם בה עד 2016. הפרטיים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

* הבלם ניירון נוסוורת'י עבר מסנדרלנד לווטפורד מליגת המשנה. השחקן בן ה-31 הושאל לצרעות בתחילת העונה, חזר לצפון-מזרח אנגליה לפני מספר ימים, אך כעת המעבר שלו לווטפורד הפך לסופי ורשמי.

שמועות

* פפ גווארדיולה סיפר שהמגן השמאלי שלו מקסוול בדרך להצטרף לפריס סן ז'רמן. הברזילאי ערך 12 הופעות העונה עבור הקטאלנים, וכעת נראה שהוא יעשה את המעבר לשורות המוליכה הצרפתית.

* "דיילי סטאר" מדווח: מארק יוז סימן את הרכש הראשון בו הוא מעוניין במאמן ק.פ.ר: דידייה דרוגבה. עוד ברשימת הרכש של המאמן הוולשי: ווין ברידג' וכריסטופר סמבה.

* בגרמניה טוענים שדימיטאר ברבאטוב נמצא על הכוונת של באיירן מינכן כמחליף אפשרי לאיביצ'ה אוליץ' שצפוי לעזוב. בנוסף הבווארים מעוניינים גם בחרדאן שאקירי, קשרה של פ.צ באזל.

* על פי דיווחים בכמה כלי תקשורת, פריס סן ז'רמן קרובה לסיכום עם אינטרנסיונאל על רכישת החלוץ המבטיח לאנדרו דמיאו. החלוץ בן ה-22 הספיק לרשום ארבע הופעות בנבחרת ברזיל.

* ובינתיים "גאזטה דלו ספורט" טוען שמילאן דחתה את הצעתה הראשונה של פ.ס.ז' עבור אלשנדרה פאטו, בגובה של 28 מיליון יורו, אך הפריזאים צפויים להגיש הצעה משודרגת.

* דיווחים שונים באיטליה טוענים שהאלטרנטיבה של אינטר למקרה בו קרלוס טבס לא יצטרף היא החתמתו של מרקו מרין, שמחוזר על ידי כמה קבוצות בכירות למרות שורה של פציעות שעיכבו את התפתחותו העונה.

* ב"סקיי איטליה" מדווחים שמלבד הרצון שלה להחתים את מילוש קראסיץ', גלאטסראיי מעוניינת בשחקן נוסף של יובנטוס: מרקו מוטה.

* פיורנטינה שמכרה לגנואה את אלברטו ג'ילארדינו לפני כשבוע, מעוניינת באמאורי כמחליפו ולדברי סוכנו של חלוץ יובנטוס, היא כבר הגישה עליו הצעה רשמית.

* המאמן המקסיקני חאבייר אגירה, שפוטר לאחרונה מריאל סוסיאדד, מנהל שיחות עם אל הילאל הסעודית והוא קרוב לחתימה שם.

* בלם טוטנהאם, סבסטיאן באסונג, הצהיר בראיון ל"לאקיפ" שהוא עשוי לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי. הצרפתי-קמרוני כבר היה על סף חתימה בק.פ.ר בקיץ, אך לבסוף נשאר בוויט הארט ליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully