וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע והפועל תל אביב סיימו ב-1:1

גורדנה כבש ראשון (51), אקסברד השווה ממש בדקה ה-90 והשאיר את קשטן מתוסכל. נקודה חשובה לבאר שבע בתחתית

בואו לדבר איתנו על המשחק גם בפייסבוק

הפועל באר שבע והפועל תל אביב עלו הערב (שבת) למשחק בוסרמיל כששתיהן יודעות את התוצאות של יריבותיהן בתחתית (באר שבע) ובצמרת (תל אביב). הקבוצה של קשטן כבר ראתה את הניצחון באופק אחרי שער של רועי גורדנה בדקה ה-51, אלא שממש בדקה ה-90 עידו אקסברד המחליף מצא את השוויון ודאג לחלוקת נקודות בבירת הנגב, 1:1 דרמטי.

רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב (אמצע) עם גל שיש. ברני ארדוב
גורדנה מודה למי שצריך אחרי השער/ברני ארדוב

לדף המשחק

הפועל תל אביב הגיע לוסרמיל, מקום בו היא ניצחה בשמונה מ-13 הביקורים האחרונים וידעה שקרית שמונה כבר ביתרון עשר נקודות על פניה בצמרת הטבלה. באר שבע המארחת שמעה על ההפסדים של שלוש האחרונות וקיוותה לברוח מעט מהתחתית הלוהטת. בסופו של דבר כל קבוצה קיבלה נקודה אחת, אך המשמעויות שלה שונות לחלוטין: התל אביבים מתרחקים מהצמרת, לבאר שבע זה חמצן במאבקי הישרדות.

דובב גבאי פתח את המשחק היטב והגיע לשתי הזדמנויות טובות, שלא הניבו כלום. הפועל תל אביב החלה להשתלט על כר הדשא ולאחר כמה החמצות באה על שכרה, כשמבצע יפה הסתיים בשער של רועי גורדנה בדקה ה-51.

מרגע השער הקבוצה של קשטן לא תקפה יותר מדי ובעיקר הייתה עסוקה בבזבוזי זמן, מה שעלה לה ביוקר רגע לפני תוספת הזמן: עידו אקסברד הסתער על הריבאונד אחרי הדיפה רעה של אדל, ושלח את הכדור לרשת ואת האוהדים המקומיים לשמיים.

מבחינת הפועל תל אביב, זו הפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים שהיא מאבדת יתרון 0:1 (כך גם קרה מול בני יהודה ומול בית"ר ירושלים). האדומים מוולפסון נאלצים להתמודד לא רק עם בעיות מקצועיות, אלא בעיקר עם מתיחות בהנהלה, והדבר משפיע על הביטחון של השחקנים.

בבאר שבע, מנגד, ממשיכים בתוצאות החיוביות, ואחרי שבשבוע שעבר הם איבדו יתרון בטוח מול רמת השרון, הפעם הם אלה שגנבו את הנקודה.

במחזור הבא באר שבע תפגוש את התל אביבית הבכירה השנייה מכבי, במשחק חוץ בבלומפילד. הפועל תל אביב, שלא ניצחה מחוץ לבלומפילד כבר חודשיים, נוסעת לקרית אליעזר למפגש מול עוד קבוצת תחתית, הפועל חיפה.

מהלך המשחק

דקה 3: באר שבע הייתה צריכה לעלות ליתרון מוקדם. גבאי ברח מהנבדל וניסה למצוא את מלכה, אבל אדל תיזמן היטב את היציאה והציל שער.

דקה 9: פצצה של טועמה הלכה למרכז השער, לויטה לא הסתבך ואיגרף החוצה.

דקה 17: שוב גבאי שובר את הנבדל, שוב הוא מגיע מול אדל ושוב הוא לא מסתדר ומוסר כדור סתמי. החלוץ של באר שבע כבר יכול היה לדאוג לצמד עד כה.

דקה 25: אלרואי כהן השתחרר יפה וניסה לבד. יצאה לו דרדלה לידיים של לויטה.

דקה 36: וקנין התקדם באין מפריע ובעט חזק מ-25 מטרים, אדל הציל.

דקה 39: כדור עומק אדיר של אלרואי כהן לתמוז, שהגיע לבד לחלוטין מול לויטה, אבל השוער הדף בצורה נהדרת.

דקה 45: רגע לפני המחצית, שוב טוטו נשלח מול לויטה, שגלש בזמן והקדים את החלוץ. האורחים דרשו פנדל אחרי שהרוש דחף את תמוז במהלך הריצה לכדור.

דקה 51: גול! חוטבא פרץ היטב, הגביה לרחבה וכהן פיספס את הנגיחה בסנטימטרים. הכדור הגיע לטועמה, שמסר בנגיעה לגורדנה וזה המשיך יפה ברגל שמאל לפינה. 0:1 להפועל תל אביב וצהוב לגורדנה על הורדת חולצה.

דקה 54: נאסר ניסה להחזיר את באר שבע מהר למשחק ובעט מ-30 מטרים, לידיים של אדל.

דקה 60: כדור חופשי מעניין של אבוטבול הגיע ישר לידיים של לויטה.

דקה 74: גביש עלה מעל כולם ונגח חזק, הכדור חמק ליד הקורה של אדל, שלא הגיב.

דקה 90: גול! דרמה אדירה בבירת הנגב. מלכה בעט מ-30 מטר, אדל הדף רע מאוד ואקסברד היה ראשון על הריבאונד. 1:1 סופר דרמטי.

דקה 92: אבוטבול הכניס כדור מסוכן לרחבה, לויטה נכשל בהדיפה ולמזלו אקסברד עבד גם בצד השני וניקה מהקו.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אבי יחיאל (אביתר אילוז, 71), איבן גארידו, עודד גביש, שמעון הרוש (עידו אקסברד, 56), וויליאם סוארס, מוטי מלכה, איציק וקנין (לוטם זינו, 61), אופיר דוידזאדה, סיראז' נאסר, דובב גבאי.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, מור ששון, גל שיש, שי אבוטבול, רועי גורדנה (מירקו אורמוש, 82), אלרואי כהן, סלים טועמה (מחמוד עבאס, 80), עומר דמארי, טוטו תמוז.

יוסי שבחון ואבי יחיאל בראיון משותף

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully