וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה את בני השרון 63:102

שרון דרוקר רשם בכורה נהדרת כשהוביל את הפועל ירושלים ל-63:102 קליל על בני השרון/הרצליה האומללה. 19 לסטרוברי

שרון דרוקר רשם הערב (שני) הופעת בכורה מוצלחת מאחורי הקווים כמאמנה החדש של הפועל ירושלים, כשהוליך את קבוצתו לניצחון 63:102 קליל על בני השרון/הרצליה. למרות הפער הגדול, אל לאוהדי ירושלים להתרגש יתר על המידה, או לחשוב שהזמנים הרעים מאחוריהם. דרוקר והקבוצה מהבירה לא היו יכולים לבקש יריבה נוחה יותר למשחק הפתיחה של המאמן בדמותה של בני השרון המתפרקת, והאינדיקציה האמיתית לשינוי שיביא איתו דרוקר תגיע ככל הנראה רק במשחקים הבאים מול קבוצות חזקות יותר.

אם המאמן צריך להיות מרוצה מדבר אחד, הרי שמדובר בשמחת החיים שחזרה הערב לשחקניו, שנראו משוחררים מהלחץ שאפיין את הקבוצה בתקופה האחרונה. די ג'יי סטרוברי היה גדול על בני השרון והוליך חמישה שחקנים בדאבל פיגרס, מקיימי החל להראות מה היד שלו מסוגלת לעשות מבחוץ, ואפילו אלישי כדיר חזר אל הרוטציה והגיב מצויין. בדומה לחלק גדול ממשחקיה העונה, בני השרון הצליחה להחזיק מעמד רק ברבע הראשון, אבל אז החלה לאבד את הראש בהתקפה, מה שאיפשר לירושלים לברוח עד פער של 26 נקודות במחצית. המומנטום של האורחים נמשך גם ברבע השלישי, כדיר ורנדל הטיסו את קבוצתו של דרוקר עד 44 הפרש ברבע השלישי, ומשם הצליחו המארחים רק לצמק.

מהלך המשחק

בני השרון/הרצליה פתחה בחמישייה עם ג'ייסון וויליאמס, ג'ראד מינץ, טוויטי קרטר, לייסדריוס דאן ודלרוי ג'יימס. בהפועל ירושלים עלו די ג'יי סטורברי, גוני יזרעאלי, דימיטרי מקיימי, ג'רוויס ורנאדו ובריאן רנדל. מקיימי פתח חזק, ועם שלשה ומתפרצת העלה את האורחים ליתרון 0:5. מינץ העיר מעט את בני השרון והשווה את התוצאה, אבל אז נתקעו המארחים דקות ארוכות ללא נקודות, כששלשות של מקיימי וסטרוברי מטיסים את קבוצתו של דרוקר ליתרון 9. טוויטי קרטר צלף ג'אמפ פנוי כדי להחזיר מעט את חבריו למשחק, אבל סטורברי הוריד את הפועל ירושלים ביתרון 13:22 בסיום הרבע הראשון.

סטרוברי המשיך להעניש את המארחים, ויחד עם נקודות של כדיר בצבע עלתה ירושלים ליתרון 13:30. קבוצתו של אזלואי המשיכה ללכת לאיבוד בהתקפה, האדומים המשיכו לשלוט בריבאונדים ושלשה של מזרחי בצירוף נקודות של ורנאדו העלו אותם ל-20 הפרש. קרטר היה היחידי בשורות קבוצתו של אזלואי שעוד ניסה לתקוף את הסל, אבל בני השרון המשיכה להעניק הזדמנויות בחינם לאורחים, כשורנאדו ומזרחי בדאנקים העלו ל-24 הפרש. המארחים שוב איבדו, ורנדל סגר את המחצית עם דאנק ענקי שהוריד את ירושלים ביתרון 25:51 בסיום המחצית הראשונה.

היד החמה של מקיימי מחוץ לקשת נותרה חמה גם אחרי ההפסקה, ויחד עם נקודות של כדיר ורנדל צמח הפער עד 29:66. דלרוי ג'יימס פגע בשלשה נדירה עבור בני השרון, אבל ההגנה של המארחים שוב לא היתה קיימת, ועבירה בלתי ספורטיבית בצירוף שלשה של מזרחי העלתה את האורחים ל-32:73. ההתבזות של הקבוצה המקומית נמשכה, וירושלים לא ממש התחשבה והמשיכה לעשות ככל העולה על רוחה בהתקפה. גיא לביא הצליח לעלות סוף סוף על הלוח, וקרטר עוד קלע שלשה שצימקה מעט את ההפרש, בדרך ל-43:76 בסיום הרבע השלישי.

הגארבג' טיים נמשך גם ברבע האחרון, כשבני השרון מנסה נואשות להקטין מעט את ההשפלה, אך שחקניה פשוט לא מצאו את הטבעת. מנגד, אלישי כדיר המשיך לשפר את הסטטיסטיקה האישית שלו כשאיש לא עוצר אותו בצבע, ורנדל בדאנק נאה קבע 51:88. מצב הרוח הפך מדכדך עוד יותר אצל המארחים שהמשיכו לראות את הכדור צוללים אל הטבעת שלהם, כשאפילו אורי סער הצעיר התכבד בשלשה. טוויטי קרטר המשיך לזרוק ופגע בשלשה אבל גיא דותן החזיר באחת משלו, וירושלים עברה את קו 100 הנקודות בדרך לניצחון הקליל.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: די ג'יי סטרוברי 19, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, אלישי כדיר 18 (7 מ-10 מהשדה) ו-11 ריבאונדים, בריאן רנדל 17 (7 מ-9 מהשדה), דימיטרי מקיימי (5 אסיסטים) וג'רוויס ורנאדו (8 ריבאונדים) 14 נקודות כל אחד, משה מזרחי 8, אורי סער 5, אורי קוקיה 4, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, גיא דותן 3, גוני יזרעאלי שיחק, לא קלע ומסר 5 אסיסטים.

קלעו לבני השרון/הרצליה: טוויטי קרטר 25 (8 מ-21 מהשדה) ו-8 אסיסטים, דלרוי ג'יימס 13 (4 מ-14 מהשדה) ו-15 ריבאונדים, גיא לביא 7, ג'ראד מינץ 6, ג'ייסון וויליאמס 5, 5, רועי בוכיבנדר 4, אייזק רוזפלט 2, לייסדריוס דאן 1, שחר אורן וארז כץ שיחקו ולא קלעו.

האם אנדרו ויז'נייבסקי בדרכו להפועל ירושלים?

מחנה גומא אגייאר מכריז על מהפכה בהפועל ירושלים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully