וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' חוזר לשער? שראנוב הודיע שהוא חולה

2.1.2012 / 13:24

שחקן במכבי חיפה אומר: "כל פעם שיש תחלופה, החום שלהם עולה". חילוקי דעות בין השחקנים לגבי הישארות אלישע לוי

בעוד ניר דוידוביץ' צפוי לחזור על פי ההערכות לשערה של מכבי חיפה במשחק הקרוב מול בני סכנין, הודיע הבוקר (שני) השוער הנוסף של הקבוצה בויאן שראנוב כי הוא חולה ולא מסוגל להתאמן. הדבר גרם לגיחוך בקרב השחקנים שאמרו: "בפעם הקודמת ששראנוב חזר, דוידוביץ' היה פצוע. זה כנראה צירוף מקרים נדיר", אמר שחקן בקבוצה על העובדה שהשוער הראשון לא התאמן. "כל פעם שיש תחלופה, החום עולה להם".

החלוצים מרלון דה חסוס וחן עזריאל פצועים וגם הם לא התאמנו, כמו גם ויאשם עמאשה והקפטן הפצוע יניב קטן. בקבוצה מקווים שקטן יוכל להיות כשיר למשחק מול סכנין ביום שני, כשבקרוב ישוב לאימונים. אלישע לוי תרגל היום הרכב עם סגל חסר מאוד. גוסטבו בוקולי תורגל במקום ימפולסקי, גם עידן ורד תורגל בהרכב הראשון, אולם לאור כמות הפצועים, נראה כי המאמן ישנה עוד מספר פעמים את ההרכב עד סוף השבוע.

בנושא אחר: שחקנים במכבי חיפה מדווחים על חילוקי דעות ביניהם שנוצרו בעקבות ההודעה על הישארותו של אלישע לוי בקבוצה. חלק מהשחקנים דיווחו אמש והבוקר כי פיטורי לוי היה גורמים למשבר עמוק יותר בקבוצה, בעוד שאחרים סבורים כי בעקבות דברים שהשמיעו לאחרונה מספר שחקנים נגד המאמן בחדרי חדרים, היה מתבקש לסיים את תפקידו כבר עכשיו. יש לציין שרובם טען כי בהתחשב בהיצע המאמנים בשוק בישראלי כרגע, לא היה צריך לפטר את המאמן וההחלטה של יעקב שחר לא לעלות את הנושא בשיחה ביניהם הייתה נכונה.

נראה כי גם הסאגות האחרונות שנקשרו בשמם של תמיר כהן (המאמן העדיף להוציא אותו מהסגל חמישה ימים לפני אזכרת אביו, מבלי שביקש), טאלב טואטחה (ביקר את התנהלות המועדון נגדו) ועידן ורד (המאמן שוחח עימו לאחר שהוחלף), לא הוסיפו למאמן נקודות זכות אצל חלק מהשחקנים.

"כל מאמן אחר שהיה מגיע למכבי חיפה לא היה מצליח לשקם את הקבוצה. זה משבר ענק, ועדיין הקבוצה רחוקה חמש נקודות מהמקום הרביעי", אמר שחקן בקבוצה. שחקן אחר אמר: "שים לב מה קורה בחדר ההלבשה. אלישע לא מדבר על השחקנים ולא מלכלך עליהם גם מאחורי הגב. הוא משאיר את הביקורת לעצמו. שחקן שלא טוב, יסופסל. שחר מאוד אוהב את זה ולכן הוא נשאר איתנו. תחשבו מה היה קורה עם מאמן אחר. הוא היה מסית את האש מעצמו ומתרכז בשחקנים. אלישע לא כזה, הוא ספג הרבה אש והגן על השחקנים".

בצד השני, היה גם מי שלא חסך ביקורת מהמאמן. "תראה מה קורה בחדר ההלבשה שלנו", אמר שחקן אחר. "יש כאן שחקנים שלא יכולים לראות אותו כי הם טוענים ששחקנים מסוימים לא זזים מההרכב, ולא משנה מה יקרה בקבוצה. כפי שאני רואה את זה, רובם צבועים. מי שמשחק אוהב אותו, מי שלא - מרעיל אחרים".

כפי שפורסם הבוקר, שחר ולוי יערכו פגישה נוספת בנוגע לשחרור שחקנים, כשעל הפרק שחרור שחקן בכיר. כזכור, הבוקר התייחסו בקבוצה לשמועות בנוגע לעזיבה אפשרית של עידן ורד ותמיר כהן. "קשה מאוד לשחרר שחקן שמרוויח 300 אלף יורו בחוזה ארוך טווח, או שחקן ששילמת עליו מיליונים. יותר נכון יהיה לשחרר שחקנים שגורמים פחות נזק כלכלי". בחיפה מדגישים כי האפשרות שורד או תמיר כהן יעזבו תלויה כנראה במעבר אפשרי לאירופה, אבל מודעים לכך ש"לפי היכולות שלהם כרגע, ספק מאוד אם יוכלו להביא הצעות". ורד, כזכור, קיבל לאחרונה את הדרכון הרומני שלו באופן רשמי, ולכן יכול לשחק באירופה מבלי שייחשב כזר.

היום: יעקב שחר ואלישע לוי ייפגשו שוב כדי לדון בשחרור שחקנים

אתמול: יעקב שחר ואלישע לוי נפגשו, המאמן נשאר במכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully