וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר ולוי ייפגשו שוב כדי לדון בשחרור שחקנים

2.1.2012 / 8:28

על הפרק: שחרור בכיר במטרה לזעזע. גורם: "שחר לא יפזר כסף. צריך לחשוב על ההשלכות הכלכליות". גדיר עשוי להתבקש לחזור

אחרי שבמכבי חיפה החליטו להשאיר את אלישע לוי בתפקידו כמאמן הקבוצה, במועדון החליטו לחשוב על פתרונות אחרים להוצאת הקבוצה מהמשבר.

כידוע, הגנת מכבי חיפה שברה בשבת את שיא הספיגות השלילי שלה, החמור ביותר מאז עונת 1964/6. אז היא ספגה 28 שערי ליגה אחרי 19 מחזורים, ואחרי מספר משחקים זהה ב-2011/12 היא כבר עם 30 ספיגות. בדיוק בשל הסיבה הזאת ביקש אמש (ראשון) אלישע לוי מהנשיא יעקב שחר לחזק, בין היתר, את החלק ההגנתי.

בשיחה שהתקיימה אמש בין השניים במשרדו של שחר בתל אביב, הודיע לוי כי מבחינתו הוא מסוגל להוציא את הקבוצה מהמצב אליה נקלעה בעזרת חיזוק נכון וזעזוע שחקנים בכירים.

כפי שפורסם אמש, בויאן שראנוב ועידן ורד עשויים לשלם את מחיר הכישלון ולרדת לספסל, כשגם יוריצה בוליאט כבר לא בטוח ב-11 ובמקרה כזה סארי פלאח יחליף אותו. גם השחקנים, אגב, סבורים שפלאח ואיציק כהן צריכים לפתוח, ולא בוליאט.

שחר ולוי קבעו להיפגש פעם נוספת, כשבפגישה הבאה יעלה נושא שחרור שחקנים. בנוסף לחיים מגרלישווילי, עלי עוסמאן, בוליאט, מוחמד גדיר ומרלון דה חסוס שהוזכרו כמועמדים לעזוב, לוי עשוי לשחרר שחקנים נוספים.

אתמול עלתה אפשרות שגדיר יישאר בקבוצה וייתכן מאוד שהחלוץ, שכבר מאוד לסיכום בסכנין, ישוחח על כך בקרוב עם המאמן ולא יעזוב. חלק גדול מהשחקנים משוכנע שבמצב הנוכחי גדיר יכול לתרום רבות, בעיקר בגלל הכוונה לספסל את ורד.

לגבי ולדימיר דבאלישווילי, טרם התקבלה כל הצעה לגביו ולוי מוכן להשאירו במצב שבו שחר לא יקבל את המחיר הריאלי שקבע כתנאי לשחרורו – 300 אלף יורו. תמיר כהן, שמאכזב יתבקש להפחית ביציאות לאחר משחקים ולקחת יותר מנהיגות.

"שחר לא ישתולל בינואר, הרכש יהיה מתון וצפויים להגיע שלושה שחקנים", העריכו אמש במועדון. "לא נראה שהבעלים יהיה מוכן לפזר כספים במצב שבו הקבוצה נמצאת, זה לא ריאלי".

כעת שוקלים במועדון האם לזעזע את המערכת ולשחרר שחקן בכיר יחסית. חלק מאנשי המועדון סבורים שמדובר בהחלטה נכונה מקצועית, אך יש לאזן אותה עם ההשלכות הכלכליות. "אתם שואלים על ורד ותמיר כהן או על שחקנים אחרים, אבל קשה מאוד לשחרר שחקן שמרוויח 300 אלף יורו בחוזה ארוך טווח, או שחקן ששילמת עליו מיליונים. יותר נכון יהיה לשחרר שחקנים שגורמים פחות נזק כלכלי, כמו דה חסוס". בשבל זה לוי מעוניין בצירוף בלם, קשר וחלוץ.

השחקנים, אגב, היו חלוקים אמש בנוגע להודעה כי לוי נשאר. רובם חושב שאף מאמן אחר לא מסוגל לאזן את הקבוצה טוב יותר מבחינה חברתית בשעת משבר, אחרים טענו אתמול: "אם הוא היה הולך, ברור שהיו כמה שחקנים שהיו מרוצים מאוד. חדר ההלבשה שלנו הפך חצוי, שחקנים שמקבלים קרדיט בלי סוף מגבים אותו, שחקנים שלא רואים דקות מבקרים אותו. זה נורמלי ועובד ככה בכל קבוצה. זה עדיין לא אומר שהוא איבד את ההשפעה שלו על שחקנים. לפחות לא על חלק מהם".

חלק מהשחקנים סיפרו אתמול כי לדעת יש למנות את אלון חרזי כעוזרו של המאמן הבא. "יש לו השפעה חברתית טובה על השחקנים", הסבירו.

עוד על מכבי חיפה:

במכבי חיפה החליטו: אלישע לוי נשאר מאמן הקבוצה

אלישע לוי לשחקני חיפה: "תעשו חשבון נפש, גם אני אעשה"

צפו בניצחון 2:4 של הפועל ראשון לציון על האלופה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully