וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי ויעקב שחר נפגשו, המאמן נשאר במכבי חיפה

1.1.2012 / 23:30

המאמן הבהיר: מסוגל לצאת מהמשבר בעזרת חיזוק וזעזוע של כמה בכירים. מהמועדון נמסר: "נושא עזיבתו לא עלה על הפרק"

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי נפגש הערב (ראשון) עם יעקב שחר בפגישה במשרדו של נשיא המועדון בתל אביב. השניים דנו כצפוי באפשרות להוציא את הקבוצה ממצבה הנוכחי. בחיפה הודיעו בסיום הפגישה: "מדובר בפגישה ראשונה מתוך סבב פגישות שמטרתן השבת הקבוצה לדרך המלך, יצויין כי נושא הפסקת עבודתו של אלישע לוי כלל לא עלה על הפרק".

כזכור, עוד בשעות הבוקר אמר גורם במועדון כי "אלישע לוי ויעקב שחר ייפגשו היום וינסו להגיע לפתרון לפני שיחליטו על פרידה". בסביבתו של המאמן טענו כי זה יתפטר רק אם שחר יעלה זאת בשיחה. בצד של ההנהלה אמרו הבוקר כי אם לוי יתפטר, לא יעמדו בדרכו.

לוואלה! ספורט נודע כי במהלך הפגישה נשאל המאמן האם הוא מסוגל להוציא את הקבוצה מהמשבר אליו היא נקלעה. לוי הסביר שבעזרת חיזוק נכון הקבוצה יכולה לצאת מהמשבר, (המאמן מעוניין לצרף לפחות שני שחקנים, ואולי גם שלושה – בלם, קשר וחלוץ), אך נושא מרכזי אחר שעלה הוא אפשרות לזעזע שוב מספר שחקני הרכב בכירים.

אלישע לוי שוקל כעת האם להחזיר את ניר דוידוביץ' לשער, וזאת ללא קשר ליכולת של בויאן שראנוב. גם עידן ורד ושחקנים נוספים עשויים לשלם את המחיר. אייל משומר יחזור להרכב לאחר שיחלים ובמועדון רואים בו שחקן חשוב מאוד שמסוגל להחזיר לקבוצה את כוח ההרתעה.

גורם במועדון אמר עוד לפני הפגישה: "אתם צריכים לזכור שאין מועמד מוביל אחר וטוב יותר לבצע את המהפכה. קלינגר המאמן היחיד שיכל לבוא לכאן, אבל הוא בנבחרת בחודש יוני ושחר מחפש מאמן לטווח ארוך. חוץ מזה, הוא מאמין שאלישע הוא הכתובת כדי להוציא את הקבוצה מהמשבר. כרגע, לפחות עד המשחק מול סכנין, אין מה להתעסק עם מעמד המאמן".

המאמן שוחח עם בוליאט והביע אכזבה

לפני האימון היום שוחח המאמן עם הבלם יוריצה בוליאט והביע את אכזבתו מיכולתו. בחיפה עדיין שוקלים ברצינות לשחרר את הבלם. שחקן בקבוצה אמר היום: "זה הרכש הכי מביך שחיפה הביאה העונה. הוא הראשון שצריך לשלם את המחיר ולרדת לספסל. יש שחקנים טובים ממנו".

לגבי ולדימיר דבאלישווילי, כפי שפורסם אמש אם לא תגיע הצעה לרכוש את כרטיסו תמורת 300 אלף יורו ומעלה, גם הוא לא ישוחרר. "דווקא בתקופה הכי שחורה של המועדון הוא היחיד שכובש. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הוא לא היה משחק במחזורים האחרונים", אמרו במועדון. עוד קודם הפגישה עם שחר, לוי שוחח גם עם מאמן הכושר רני גולדיג ומאמן השוערים גיורא אנטמן, בנוכחות הסקאוט אלון חרזי וגיורגי דרסיליה.

במהלך השיחה ביקש המאמן לשמוע מה הם חושבים על המשבר בקבוצה. חרזי כבר התבקש למצוא מועמדים לחיזוק הקבוצה, כשבמקביל מתנהלות שיחות עם פיני זהבי וסוכנים אחרים לגבי מועמדים. "צריך לבחון כל מועמד בקפידה, לא סתם משחררים שחקנים לקראת ינואר", נאמר בעניין הרכש.

שחקן בקבוצה ניסה להסביר היום את הבעיה המרכזית של הקבוצה. "יש כאן יותר מדי שחקנים שלא מחויבים או לא מרגישים מחויבים למערכת", אמר. "לא יכול להיות שאני מדבר עם שחקנים בעלייה לכר הדשא במחצית השניה והם נראים לי כאילו קפאו על מקומם. שחקנים כאלה מקומם לא במכבי חיפה". שחקן אחר אמר: "בוליאט לא מתאים לפה. זאת לא חוכמה להאשים שחקנים, אבל חלק מהשחקנים שהגיעו הקיץ ושיחקו בהרכב לא פוגעים כבר חודש. והמבין יבין".

לגבי חדר ההלבשה אמר גורם בכיר: "אם אלישע היה מאבד אותו, הוא לא היה כאן. הסיבה היחידה שבגללה הוא נשאר היא שהוא לא מלכלך על אף אחד חוץ מעל עצמו. לא שמעת אותו תוקף שחקנים, לא זורק דברים בחדר ההלבשה. הוא נשאר נאמן לשחקנים והמערכת ולכן קשה מאוד להזיז אדם כזה הצדה. כל מאמן אחר שאני מכיר בכדורגל הישראלי היה עף מפה מזמן".

כזכור, לוי אסף את השחקנים לפני האימון ושוחח איתם על הבעיות בקבוצה. "שכל אחד מכם ייקח את זה עצמו בידיים ויחשוב טוב מה הוא עשה לא בסדר. כל אחד צריך לעשות חשבון נפש, גם אני צריך לעשות חשבון נפש עם עצמי", אמר להם המאמן. "צריך לחשוב מה עשיתי לא טוב, איפה טעיתי ואיפה שגיתי. לא יכול להיות שיחזרו נגדנו מפיגור כמו אתמול". לסיום הוסיף המאמן: "יותר נמוך מזה לא נוכל לרדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully