וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל עכו 1:2

האדומים התאוששו עם 1:2 על הקבוצה של אלי כהן וחזרו למקום השני. מישאלוב (עצמי) ותמוז כבשו, מרינקוביץ' רק צימק

האם הפועל תל אביב חוזרת לעצמה? האדומים של דרור קשטן שרשמו ארבעה משחקים ללא ניצחון וסבלו מלא מעט סכסוכים מסביב למועדון, הצליחו לשבור הערב (שבת) את הרצף עם ניצחון 1:2 נאה על הפועל עכו, וצימקו באופן זמני את הפער מקרית שמונה שבמקום הראשון לשש נקודות בלבד. מעבר לניצחון, יכול קשטן להיות מרוצה מהיכולת של שחקניו, שמלבד מספר דקות בסיום בהן הציגו חוסר ריכוז, חזרו להיראות טוב על המגרש לאחר תקופה ארוכה בה נראו כבויים מאוד.

שחקני הפועל תל אביב וואליד באדיר, עמרי קנדה חוגגים שער לרשת הפועל עכו. ברני ארדוב
חוזרים לעצמם. באדיר והפועל חוגגים/ברני ארדוב

דקות לפני המשחק עלה אל המגרש אלי גוטמן, מאמנה לשעבר של הפועל תל אביב ועתה מאמן הנבחרת הלאומית, בכדי לקבל גביע הוקרה מהמועדון. הקהל האדום הריע לו מהיציעים, והוא יודע היטב למה: בתקופתו של גוטמן שיחקה הפועל כדורגל שוטף והתקפי, ואילו במחזורים האחרונים לא היה זכר לכך בקבוצה. אלא שהערב נדמה שאולי משהו משתנה במועדון של אלי טביב. האדומים פתחו בצורה נהדרת כשעלו ליתרון כבר לאחר שתי דקות משער עצמי של משה מישאלוב, והמשיכו במומנטום כשהם לוחצים את עכו האומללה, שלא ממש הגיעה למשחק במחצית הראשונה.

טוטו תמוז ניצל עוד טעות הגנתית של האורחים והוריד את האדומים אל המחצית ביתרון 0:2, כשגם בפתיחת המחצית השניה היו שחקניו של קשטן קרובים להבקיע, אבל טיל של טועמה מצא רק את העמוד בדקה ה-48. עכו החלה אט אט להתעורר, החילופים של אלי כהן החלו לעשות את שלהם, ובדקה ה-87 הצליחה עכו לשבור את הגנת האדומים, כשפלצ'וק סידר למרינקוביץ' שער נאה, שהספיק רק כדי לצמק מעט. הפועל רושמת ניצחון חשוב שמחזיר לא מעט ביטחון לשחקנים, ועתה תקווה קבוצתו של קשטן למעידה של קרית שמונה מול אשדוד ביום שני, שתחזיר אותם בצורה משמעותית למאבק האליפות.

מהלך המשחק

דקה 2: שער! איזה פתיחה של האדומים! עבירה כ-20 מטרים מהשער איפשרה לאבוטבול להרים כדור מצויין אל הרחבה, הגנת עכו לא הצליחה להרחיק, תמוז כמעט וכבש ודווקא מישאלוב היה זה שדחק את הכדור לשערו שלו. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 8: הלחץ של האדומים נמשך, הגנת עכו הרחיקה לא טוב והכדור הגיע לטועמה שירה מ-16 מטרים כדור שנהדף רק לקרן.

דקה 14: איזו הזדמנות לעכו! התקפה נהדרת לאורחים הגיעה לשצ'פוביץ' שמצא את סרסור לבד ברחבה, וזה שלח בעיטה אבל אדל הדף היטב.

דקה 26: שער! הגנת עכו שוב נראתה רע, קנדה התקדם לבדו באגף, מצא את אלרואי כהן ברחבה וזה סידר מצב נוח לתמוז ששלח כדור שטוח שהכניע את גורש. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 30: איזו פספוס של דמארי! ברקאי שהיה האחרון בהגנה שוב איבד כדור, אבל דמארי לא הרים את הראש ולא ראה שגורש מחוץ לשערו, מה שגרם לו לבעוט לא טוב היישר אל ידיו של שוער עכו.

דקה 49: הפועל קיבלה בעיטה חופשית מ-25 מטרים, וטועמה שלח טיל נהדר שנעצר רק בקורה. עכו שוב ביצעה עבירה, ואבוטבול שלח כדור חכם אל הרחבה ושוב טועמה ירה לכיוונו של גורש, אבל הפעם השוער קלט היטב.

דקה 58: הפעם הגיעה תורה של הפועל לעשות טעות בהגנה, כששצ'פוביץ' מצא עצמו עם קו ישיר אל השער, אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי אדל.

דקה 75: פלצ'וק ניצל הרחקה לא טובה של האדומים מהרחבה, וניסה לבעוט בנגיעה מקצה הרחבה, אבל אדל לא התקשה לעצור.

דקה 87: שער! פריצה נהדרת של פלצ'וק הסתיימה ברחבה, ושחקנה של עכו הרים את הראש, ראה את מרינקוביץ' שהתגבר על המגן שלו ושלח בעיטה שטוחה שנעצרה רק ברשת, 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 91: לאלה השתחרר בקצה הרחבה ושלח בעיטה מפתיעה, אבל גורש הדף לקרן.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, עומרי קנדה, וואליד באדיר, מור שושן, גל שיש, אלרואי כהן, רועי גורדנה, שי אבוטבול, סלים טועמה (מהראן לאלה, 76), עומר דמארי וטוטו תמוז (מחמוד עבאס, 88).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, גבע ברקאי (גיא דיין, 65), דימאקו פידליס, ניסו קפילוטו, אלכסנדר דוידוב, משה מישאלוב (נבוישה מרינקוביץ', 83), רפי עמוס, עבד מורג'אן, סינטאהיו סלליך, רוביל סרסור (ניקולאס פלצ'וק, 59), סטפן שצ'פוביץ'.

לדף המשחק

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully