וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטות בין אוהדי הפועל לבית"ר, חמישה עצורים

שני אוהדי הפועל נדקרו ונפצעו. שבר בעצם השוקית לדסה. השופט ליאני ציין בדו"ח קריאות גזעניות של הקהל נגד תמוז

ספורט 5

כמו לא מעט פעמים במשחקים בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, גם היום (רביעי) פרצו מספר קטטות בין אוהדים של שתי הקבוצות. בעוד המשטרה למדה לאבטח את האוהדים באיצטדיונים כמו טדי או בלומפילד, ברמת גן קשה יותר לשמור על האוהדים, דבר שנוצל על ידי הצדדים האלימים.

המשטרה עצרה היום חמישה אוהדים אחרי קטטה אלימה שהתפתחה מחוץ לאיצטדיון, ועל פי עדויות, היו עוד לא מעט קטטות שלא נעצרו על ידי המשטרה. באחד המקרים, ברחבה שבין קניון איילון לאיצטדיון, השתמשו מספר אוהדים של בית"ר ירושלים במספריים ודקרו שני אוהדים של הפועל תל אביב. השניים נפצעו קל.

כזכור, המשחק שהסתיים ב-1:1 אמור היה להיערך ללא קהל בעקבות שורה ארוכה של התפרעויות של אוהדי בית"ר ירושלים, אך בית הדין של ההתאחדות הקל על המועדון וביטל את העונש.

כמו כן, במהלך המשחק אוהדי בית"ר ירושלים קיללו ללא הרף את איציק קורנפיין. כוחות הביטחון חששו שהם יפרצו לתא הכבוד, ותגברו את ההגנה על היציע. השופט לירן ליאני ציין בדו"ח המשחק כי הקהל הבית"רי קרא קריאות גזעניות לעבר טוטו תמוז. נגד הקבוצה עומד עונש של משחק ללא קהל על תנאי מהעונה שעברה.

יובל נעים: "ראיתם את בית"ר של פתיחת העונה"

למרות הנקודה ועצירת המומנטום השלישי, בית"ר ירושלים קיבלה בשורות קשות עם פציעתו המוקדמת של אלי דסה. המגן הצעיר הוחלף כבר בדקות הפתיחה, והוא סובל משבר בעצם השוקית. משמעות הדבר שדסה ייעדר לפחות ארבעה חודשים והוא ככל הנראה סיים את העונה.

"היום ראיתם בית"ר צעירה ותוססת שהייתה יכולה גם לנצח את המשחק, בדיוק כמו בתחילת העונה", אמר המאמן יובל נעים בסיום. "אני מאוד מאוכזב, הגיע לנו לקחת את כל הנקודות, אבל ממשיכים הלאה. אני חושב בשלושת המשחקים האחרונים נראינו הרבה יותר טוב. נתחזק במספר שחקנים ונשתפר. אנחנו חייבים לייצר יותר מצבים, אבל היום מגיעה מילה טובה לדיאמנט שהיה מצוין וכבש".

לירון דיאמנט הנרגש הוסיף: "אני מאוד אוהב לשחק ולהבקיע. אני רעב להצלחה ומגיל אפס זה היה החלום שלי - להבקיע במשחק כזה ולרוץ לקהל. יכולנו להשיג את שלוש הנקודות, אבל כרגע אנחנו קבוצת תחתית וגם נקודה מול הפועל תל אביב היא חשובה. אנחנו חייבים לאסוף נקודות".

דרור קשטן: "צריך להתמקד בזה שהקבוצה תחזור לשחק כדורגל"

מאמן הפועל תל אביב דרור קשטן נשמע מאוכזב מאוד בסיום מההופעה החלשה של קבוצתו: " 90 דקות לא ראינו היום כלום מהפועל תל אביב. זה כבר משחק שני שאנחנו מבקיעים מוקדם ואז יורדים לאחור ולא מצליחים להיכנס למשחק. שיחקנו רע היום. למעשה, מרגע השער לא שיחקנו בכלל ובית"ר שלטה במשחק".

לגבי המשך הדרך הוסיף קשטן: "לא צריך להתמקד בפער מקרית שמונה, אלא בזה שהקבוצה תחזור לשחק כדורגל כמו שהיא יודעת. צריך לציין שיש לנו ארבעה שחקנים פצועים ויש לזה השלכות. אנחנו מקווים להתחזק כבר בחודש ינואר".

גם המגן עמרי קנדה סיכם עוד ערב מאכזב של האדומים: "משחק לא טוב שלנו. אותו סימפטום של המשחקים האחרונים, אנחנו פותחים טוב ומבקיעים שער מהיר ואז הולכים אחורה, מסתגרים, היריבה לוחצת אותנו, משווה וכעמט מנצחת את המשחק. אנחנו רחוקים מהיכולת שלנו וזה הרבה מעבר להפרש מקרית שמונה שהוא תשע נקודות וזה לא צחוק. ביכולת הזו יהיה לנו קשה להגיע למקומות שאנחנו רוצים להגיע. בסקוטלנד סגרו 13 נקודות וזה אפשרי, אבל אנחנו חייבים לחזור ליכולת שלנו.

קנדה הוסיף: "דרור אמר לנו במחצית לא ללכת אחורה ולהבקיע את השני כי אנחנו עלולים לספוג. הוא כל הזמן אומר לנו לא ללכת אחורה, אבל קורה בדיוק ההיפך. התקופה הקרובה תהיה המבחן שלנו. במצבים כאלה נמדדים שחקנים ובמיוחד בהפועל תל אביב".

בית"ר ירושלים והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully