וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את עירוני רמת השרון

הקבוצה של דורה נותרה מושלמת בסיבוב השני, כשהנחילה הפסד ראשון לעולה החדשה אחרי 10 משחקים. קדוסי כבש (19)

האם שייע פייגנבוים הוא המנחוס של עירוני רמת השרון? השחקנים כבר כינו אותו כך במהלך השבוע, והערב (רביעי) לא רק שהמאמן לא השיג ניצחון ראשון, אלא אף הפסיד 1:0 באצטדיון וינטר לבני סכנין. האורחים שמרו על המקום הרביעי ובמאזנם כבר 31 נקודות (לא כולל השתיים שנגרעו) בזכות ניצחון שלישי ברציפות. אוהד קדוסי כבש את השער המכריע בדקה ה-19, ושמר את קבוצתו עם מאזן מושלם בסיבוב השני. רמת השרון מנוצחת אחרי 10 משחקים ללא הפסד, יריבתה יכולה להתחיל לחלום על כרטיס לאירופה. בעונה כזו, מדובר במשימה אפשרית בהחלט.

אחרי פתיחת משחק של גישושים, הייתה זו סכנין שאיימה ראשונה עם בעיטה ממרחק של עמיר נוסבאום, ודקה לאחר מכן גם עלתה על הלוח. קוסטידן אזורוב הוריד בראשו לאוהד קדוסי, שמתוך הרחבה בעט כדור מדויק אל הרשת הגבוהה של גל ניר בדקה ה-19. סכנין הייתה קרובה להגדיל את יתרונה, כשבעיטה ממרחק של ג'ואל דמאו החטיאה במעט את החיבורים. המשחק נחלש מאוד עד השריקה למחצית.

הקצב לא השתפר לאחר ההפסקה, כשרק בדקה ה-62 נפלה הזדמנות נוספת בצד של סכנין. חאמד גנאים הגביה קרן שהגיעה בסופו של דבר לאורי שטרית, אבל הבעיטה של המגן הורחקה. הצ'אנס הגדול של רמת השרון להשוות הגיע ממש במקרה, כשהגבהה של משה אבוטבול פגעה במגן אורח וחלפה סמוך לקורה. יותר מזה לא השכילה המארחת להשיג.

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר (אורן ניסים, 46), סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר (אוסקר גררו, 72), גיא ליפקה, משה אבוטבול, אלן מסודי (בן מלכה, 85), ברוך דגו, תומר סוויסה.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, אחמד קאסום, חאמד גנאים (אריק גאוו, 79), אוהד קדוסי (באסם גנאים, 73), קוסטדין אזורוב (מוחמד זבידאת, 90).

לדף המשחק

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

שחקני בני סכנין חוגגים עם הקהל. נמרוד סונדרס
חגיגה גדולה. שחקני בני סכנין/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully