וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רימון הלם הושלך על ביתו של אלי טביב

27.12.2011 / 11:08

הרימון הושלך לפנות בוקר, המשטרה פתחה בחקירה. טביב מאשים: ”מהרגע שהגעתי להפועל יש יד מכוונת המפיצה נגדי"

בעלי הפועל תל אביב אלי טביב עבר הלילה (שלישי) חוויה לא נעימה, כשרימון הלם נזרק לכיוון ביתו בנאות אפקה בצפון תל אביב בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. במשטרת ישראל אישרו את הדברים וכרגע נבחנת האפשרות האם מדובר במעשה על רקע ספורטיבי, אולם במקביל גם לא נשללה האפשרות שהמעשה האלים היה דווקא על רקע פלילי. משטרת מרחב יפתח, שכאמור פתחה בחקירת האירוע, מסרה כי אין נפגעים. נציגי המשטרה הגיעו בבוקר לביתו של טביב ופתחו בחקירה, וככל הנראה גם טביב עצמו נחקר.

כידוע, טביב מסוכסך עם אוהדי הפועל תל אביב, שמוחים נגדו ועל דרך הניהול שלו. מנגד, ייתכן שהמקרה מגיע על רקע עסקיו הפרטיים של טביב, ובמשטרה בודקים את כל האפשרויות.

יש לציין כי העסק היחידי של טביב בישראל הוא הפועל תל אביב, כך שההערכה העיקרית היא שהאירוע קשור לכדורגל - או גורמים עבריניים בעולם הכדורגל, או אוהדים שזועמים על טביב.

אלי טביב הגיב היום לאירועים: "עולם הכדורגל הישראלי הגיע לשפל הגדול ביותר. מהיום הראשון שהגעתי להפועל יש יד מכוונת המפיצה נגדי. אני הגעתי להפועל תל אביב באהבה גדולה ומתוך כוונה לתרום לקהילה, ושום דבר לא יעצור אותי בדרכי זאת. זוהי חציית קו אדום של קומץ אנשים מוסתים, וכולי תקווה שמשטרת ישראל תטפל בהם בחומרה ותמצא את האשמים".

עוד בהפועל תל אביב: הבלם מרקו שולר לא צפוי להגיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully