וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות ביטלה את העונש? אוהדי בית”ר שרפו פחים

שעות אחרי שהעונש של בית”ר הומתק, אוהדיה חזרו לסורם והתפרעו בעכו. יובל נעים הגיב בגיחוך: "חשבו שזה ל"ג בעומר"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן דוד

בית"ר ירושלים ניצלה הערב (ראשון) מעוד הפסד שהיה מסבך אותה עמוק יותר במאבקי ההישרדות כשחילצה 1:1 בחוץ מול הפועל עכו. יובל נעים הלחוץ ראה את ניקולאס פלצ'וק מנצל שגיאה בהגנה שלו כדי להעלות את המקומיים ליתרון בדקה ה-60, ודן איינבינדר איזן בדקה ה-77. במהלך המחצית השנייה יצאו עשרות מאוהדי בית"ר ירושלים, התפרעו מחוץ לאצטדיון ושרפו פח אשפה. ההתפרעות הזו מגיעה שעות ספורות אחרי שבית הדין של ההתאחדות המתיק את העונש לקבוצה, וקבע שהמשחק שלה מול הפועל תל אביב ייערך ברמת גן לעיני הקהל.

יובל נעים אמר בסיום: "היו משחקים ששיחקנו יותר טוב או פחות טוב אבל תמיד היה קשה לנו לכבוש שערים, למרות שכבשנו היום אני יוצא עם תחושת החמצה מאוד גדולה. הגענו להמון מצבים אבל סבלנו מהסימפטום הקבוע. אני שמח מאוד שלא הפסדנו את המשחקים כי היו לנו גם ימים בהם היינו יכולים להפסיד משחקים כאלה. אנחנו רוצים להתחזק קודם כל בחלק ההתקפי, עם עוד 3-4 שחקנים שם תהיה לנו קבוצה נהדרת".

על התנהגותו הנרגשת על הקווים אמר נעים: "צריך להבין שבית"ר ירושלים זה מועדון גדול, שיש בו המון המון לחץ ואנחנו כל כך רוצים לנצח את המשחק. זה גוזל מאיתנו המון אנרגיות ורואים שאנחנו מעמיסים כל כך הרבה. מרוב שאתה רוצה אתה גם עושה דברים לא כך כך שגרתיים אבל יובל נעים זה כמו יובל נעים ואני לא רוצה להשתנות".

"במשך שנים כעסו בבית"ר על מאמנים שיושבים בשילוב ידיים", המשיך נעים. "אחרי הפתיחה הנהדרת השנה אמרו שחיכו למאמן כמוני שידרבן את השחקנים, ועכשיו זה פתאום לא בסדר, אבל זו הדרך שהובילה אותי להצלחות וזה יובל נעים".

על המתקתו של העונש שהוטל על הקבוצה שיאשפר לה לארח את הפועל תל אביב עם קהל אמר נעים: "אני מברך על ההחלטה הטובה והאמיצה. הכדורגל הישראלי לא יכול לוותר על משחק כמו בית"ר נגד הפועל תל אביב, והגיע הזמן שבית הדין יפסיק עם עונשי רדיוס בלי קהל, אם צריך שייתנו עונשים יותר יצירתיים. הקהל של בית"ר הוא קהל טוב שרוצה את הצלחת הקבוצה והתרגל להצלחות בשנים האחרונות. הוא צריך להבין שהשנה היא קריטית מאוד ואנחנו מאוד צריכים את התמיכה שלהם, ואני מקווה שזה מה שיהיה בהמשך".

קובי מויאל אמר בסיום ש"היה משחק לא רע שלנו, ואני שמח שהצלחנו לחזור מפיגור. לאורך העונה סף השבירה שלנו היה נמוך, היינו סופגים שערים ונשברים מהר. הפעם חזרנו יפה. בחצי הראשון היינו טובים, ואז ספגנו, אבל כל הכבוד לחבר'ה שלא הפסיקו להאמין, והצלחנו להשוות".

על ההתנהגות של יובל נעים, שנשכב על הדשא במהלך המשחק ונראה נסער מכל פעולה של חניכיו: "אותי מדרבן לראות אותו על הקווים, אני מעדיף מאמן שמטריף. השחקנים צריכים להסתגל לכל מאמן שיש להם. זה יובל, לטוב ולרע".

על האוהדים: "מי שמשחק בבית"ר חייב לדעת להתמודד עם הלחץ. זה הקהל הכי טוב בארץ, לטוב ולרע. נקווה להשתפר, ונקווה שהקהל יחזור לתמוך בנו ונצעד קדימה".

אלי כהן: "אין ספק שהקבוצה צריכה חיזוק"

אלי כהן אמר בסיום: "הרמה שלנו היום הייתה מאוד מאוד נמוכה. מחצית ראשונה ממש גרועה שלנו, משהו שלא מובן לי, כנראה בגלל התבוסה לבני יהודה. במחצית השנייה היה קצת יותר טוב, עלינו ליתרון אבל לא ידענו לשמור על התוצאה וחבל. זה משחק שני שאנחנו נראים רע מאוד, ונצטרך פשוט להרים את עצמנו. צריך להמשיך לעבוד קשה וברור שאין תרופה טובה יותר מניצחון. צריך לחזור לזהות שלנו של קבוצה על להט שמשחקת כדורגל מהיר ומדויק. אין ספק שהקבוצה צריכה חיזוק נקודתי, לא משהו גורף, אבל השוק לא רווי בשחקנים. לא נביא מכל הבא ליד ונחפש רק מה שמתאים לנו".

בסיום המשחק התרחש אירוע יוצא דופן כאשר מנהל הקבוצה של הפועל עכו דוניה שיינהולץ ומאמן הכושר דני ביבס התעמתו סביב נושא אימון הבוקר שייערך ביום שני. למקום הגיעו אנשים כדי להפריד בין השניים.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully