וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "שמח שסיימתי את העונה במאייה הראשונה"

המחבט הבכיר של ישראל מסכם שנה ומתכונן לבית הגמר של אליפות ישראל: "אצטרך להיות מרוכז. אין משחקים קלים"

בית הגמר של אליפות ישראל לבוגרים יתקיים בשבוע הקרוב, בין יום שני ליום שישי, כאשר המוקדמות כבר יצאו לדרך בהשתתפות כ-100 שחקנים, המנסים להעפיל לסיבוב הראשון. מי שכבר נמצא בבית הגמר וממתין למשחקו ביום שלישי הוא דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל ומי שזכה אשתקד במקום השני באליפות. סלע חזר לא מכבר מברזיל, שם הגיע עד לגמר טורניר מאסטרס הצ'לנג'רים.

"מצד אחד, אני שמח שהספקתי לנוח אחרי העונה, ביליתי עם חברים וביקרתי גם בקרית שמונה", אמר סלע, "מצד שני, הייתי במומנטום והייתי שמח להמשיך לעוד כמה תחרויות. אני מקווה שלאחר מנוחה קצרה ואימונים אתחיל את העונה בצורה טובה".

את הניצחונות האחרונים בברזיל הוא מייחס למאמניו בתקופה האחרונה: "התאמנתי טוב עם הראל לוי ועכשיו גם עם יואב בן צבי. יש ביני לבין יואב חיבור טוב ולכן לא הפתיע אותי שהצלחתי. אנחנו חברים מגיל 10, הוא עשה דרך לא קצרה בעולם האימון המקצועי ויודע מה אני צריך. כרגע אנחנו עובדים, בין השאר, על ההגשה".

במאסטרס בברזיל ניצח סלע בפעם השנייה העונה את הברזילאי תומאס בלוצ'י, שחקן לגיטימי במאייה הראשונה בעולם. סלע מייחס את הניצחונות לכושר בו הוא נמצא, אך גם לסגנון המשחק של בלוצ'י: "בשתי הפעמים כמובן ששיחקת טוב, אבל גם הסגנון שלו מתאים לשלי. אני משחק מגוון והוא אוהב לשחק רק מהקו האחורי, ככה שיותר קשה לו איתי. העונה האחרונה הייתה יכולה להיות הרבה יותר טובה", הוא הוסיף, "אבל אני שמח שגם בעונה בינונית הצלחתי לסיים במאייה הראשונה וגם שלא נפצעתי. חבל שלאחר שזכיתי בשלושה צ'לנג'רים במאי ויוני לא הצלחתי לנצח לעבור עוד סיבוב בווימבלדון".

לקראת אליפות ישראל מתאמן סלע עם סער סטיל, הראל לוי, נועם אוקון ואמיר וינטרוב. על המפגש האפשרי עם וינטרוב, אמר סלע: "אמיר התקדם הרבה בשנתיים האחרונות. אני עובד קשה ומקווה שזה יבוא לידי ביטוי בתוצאות באליפות ישראל ובעונה בכלל. כל מי שמגיע עד לבית הגמר של התחרות הוא שחקן טוב. אצטרך להיות מרוכז כדי לנצח, אין משחקים קלים".

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully