וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אני לא חושב שזה ביזיון"

14.12.2011 / 23:56

מאמן מכבי חיפה מנסה לעכל את ההדחה מאירופה: "הקבוצה צריכה שינוי". יניב קטן: "חבל שהאוהדים לא היו איתנו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה הודחה הערב (רביעי) מהליגה האירופית לאחר שהובסה בקרית אליעזר 3:0 מול הרכב חסר במיוחד של שאלקה גרמנית, שאף הופיעה ללא המאמן הוב סטיבנס. שער עצמי של יוריצה בוליאט (7), ציפריאן מאריקה (84) ואנדראס ויגל (90) כבשו לגרמנים כשבתווך יניב קטן החמיץ פנדל בדקה ה-72. במשחק המקביל, סטיאווה בוקרשט גברה על 1:3 על א.א.ק לרנקה ועלתה מהמקום השני. לפיכך, הירוקים יתמקדו מעתה בניסיונות לחזור למאבק האליפות בליגת העל.

בסיום המשחק קראו מספר אוהדים קריאות "ביזיון" לעברו של הנשיא יעקב שחר ואמרו לו: "אתה צריך להחליף חצי קבוצה, אין להם כבוד, הם השפילו אותנו". באופן חריג, הקהל שוב קילל את שחקני הקבוצה שהתייחסו לכך ואמרו: "כמובן שזה משפיל, אבל אחרי היכולת בשלושת המשחקים האחרונים עדיף שנשתוק ולא נגיב כרגע. אנחנו צריכים לחבר ניצחונות לפני שנדבר על הקהל. כמובן שהיינו מצפים שהקהל יהיה איתנו ברגעים הקשים, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו".

חלק מהאוהדים קראו בסיום בשמו של גוסטבו בוקולי, שלא שותף. לגבי תמיר כהן, מסתבר שהשחקן קיבל מנוחה עד יום ראשון ולפי המצב הנוכחי נראה שהוא לא יהיה בסגל גם למשחק הביתי נגד מכבי נתניה ביום שני. בקבוצה הביעו כעס מסוים על החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, שבדקה ה-56 הוחלף, אך בחר להקיף את שלטי הפרסום ולא לחץ יד לדלה ימפולסקי, שנכנס במקומו.

אלישע לוי: "צריך לדעת עם המצב כמאמן"

המאמן אלישע לוי ניסה לעכל: "אני לא חושב שזה ביזיון, מה שקרה היום מלמד על מה שקורה לנו. היה משחק שקול, ספגנו שער מהיר ואנחנו מתחילים לרדוף אחריהם. היה לנו פנדל ומספיק הזדמנויות לחזור למשחק, אבל אנחנו מאבדים ריכוז וסופגים במתפרצות. הכל יחסי. שיחקנו מול שאלקה, שהיא מקום שלישי בבונדסליגה ובהחלט קבוצה מצוינת. אני לא חושב שההבדל היה שלושה שערים".

המאמן הוסיף: "אנחנו לא מרוצים ואני לא מרוצה. בוודאי שמכבי חיפה צריכה שינוי ולבוא אחרת, להיות פחות פגיעה ולעשות את הדברים טוב יותר. אני צריך לעשות הכל כדי לנסות ולשנות דברים. המצב הוא לא קל, צריך לדעת להתמודד איתו וכמאמן, חובתי לעשות הכל כדי לשנות את זה".

"המצב שלנו לא טוב, זה בטוח", אמר הקפטן יניב קטן בסיום. "השתדלנו לעשות את המקסימום, אבל התמודדנו עם קבוצה לא קלה. יכולנו להשוות בפנדל וזה לא קרה, ספגנו שערים מעצבנים, אבל צריך להתעשת ולא להיכנס למרה שחורה. כל מה שיגידו זה נכון, אבל צריך להיות גברים ולצאת מהמצב הזה. אנחנו צריכים להשתפר ולהיות טובים יותר".

על הבעיות בהגנה אמר קטן: "אני לא מחלק את הקבוצה לשניים, אנחנו קבוצה. אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים, אין מקום להאשים בן אדם אחד ספציפי. איכזבנו את הקהל הזה, שהערב הוא לא היה איתנו וזה כואב לי, לא רק לי, גם לשאר הקבוצה. אנחנו יוצאים מפרופורציות וזה חבל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מאריקה: "הוכחנו שגם לשחקני הספסל יש איכות"

בעוד אצל האלופה הישראלית ליקקו את הפצעים, אצל מחזיקת הגביע הגרמני נשמעו מרוצים מאוד מהניצחון, שהושג על ידי ההרכב השני של הקבוצה או כפי שכונה בפי כל האתרים הגרמנים B ELF.

מי שזכה להרבה מחמאות היה כמובן השוער הוותיק טימו הילדרברנד, שבהופעת הבכורה שלו בקבוצה הצליח להדוף פנדל של יניב קטן בדקה ה-72. "לא צריך להגזים, פעם אתה הודף פנדל ופעם אחרת אתה לא", אמר הילדרברנד, "על אף שההרכב ששיחק פה היום מעולם לא שיחק ביחד, הקבוצה שיחקה טוב. לפעמים כשאתה משחק בהרכב כל כך חסר אתה יודע שאתה עלול להפסיד, אבל אני שמח לראות שכל השחקנים ניצלו את ההזדמנות כדי להוכיח את עצמם". על היכולת שלו אמר השוער בן ה-32: "כל שחקן הוא חסר סבלנות כשהוא לא משחק, אבל המאמן אמר לי שחשוב מבחינתי לצבור דקות משחק ואימון בקבוצה השנייה קודם כל. לכן, נשארתי רגוע וידעתי שאקבל הזדמנויות".

ציפריאן מאריקה, שכבש את שער הבכורה שלו במדי שאלקה, הוסיף: "אני נרגש מאוד לכבוש את השער הראשון שלי בקבוצה וכמובן שמח על הניצחון. הוכחנו שגם לשחקנים שבדרך כלל יושבים על הספסל יש איכות. לא קל לשחק בשאלקה, מפני שהתחרות היא גדולה מאוד. אבל אני שמח מאוד שיכולתי לעזור לניצחון היום". עוזר המאמן של הרויאל בלוז ספו אייחקורן, שעמד על הקווים במקום הוב סטיבנס, אמר: "רצינו לנצח ואני שמח שעמדנו במטרה שלנו. אני מרוצה מאוד מהגישה של השחקנים והצורה בה הם שיחקו".

קפטן שאלקה בנדיקט הובדס אמר: "אני שמח מאוד עם הצורה בה שיחקנו בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצלחנו לשלוט בבית באופן ברור מההתחלה ועד הסוף". כריסטוף מצלדר: "רצינו לנצח ולהוכיח שאנחנו ספורטאים למרות כל השינויים בהרכב. מכבי חיפה לא הגיעה לאף הזדמנות חוץ מהפנדל, ואז לשמחתנו היה את טימו שהשאיר אותנו עם רשת נקייה".

מכבי חיפה הובסה 3:0 מול שאלקה והודחה מאירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully