וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-הפועל תל אביב: "לא הגענו למעמד הזה בטעות"

11.12.2011 / 22:29

רן בן שמעון ניסה להמריץ את שחקניו לפני משחק העונה (ב', 20:50, ערוץ 1). איגייבור נטש את האימון אך צפוי לפתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* קרית שמונה סופרת כבר 12 משחקים ללא הפסד. מנגד הפועל תל אביב רשמה ארבעה ניצחונות ותיקו בחמשת משחקיה האחרונים.

* עומר דמארי כבש שבעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים של האדומים. לשמעון אבוחצירא יש חמישה כיבושים בשמונת משחקיה האחרונים של קרית שמונה.

* המאזן בין שתי הקבוצות בליגת העל עומד על שלושה ניצחונות להפועל תל אביב, שלושה לקרית שמונה ושלוש תוצאות תיקו.

* קרית שמונה היא הקבוצה היחידה בליגה שלא הפסידה להפועל תל אביב בעונה שעברה בליגה, אך בחצי גמר הגביע האדומים ניצחו את שחקניו של רן בן שמעון 0:2.

מפתחות והכנות

קרית שמונה:

אחרי שבועות ארוכים של התעלמות ממצבם בטבלה, בקרית שמונה נאלצו להתמודד השבוע עם קרנבל תקשורתי לקראת המשחק הגדול והחלו להרגיש את הלחץ בעקבות המעמד. רן בן שמעון התייחס לכך באסיפת הקבוצה ואמר לשחקניו: "לא הגענו למצב הזה בטעות, ועכשיו אסור לנו לברוח ממנו. אני רוצה שתשימו הכל בצד ותגיעו מרוכזים רק במשחק ולא בדברים אחרים. זה מבחן אופי בשבילנו ואני מקווה שנעבור אותו בהתאם".

בן שמעון לא מתכנן שינויים מההרכב שפתח מול הפועל עכו. איתן טיבי שהיה אמור לחזור לסגל חלה, ואת מקומו במרכז ההגנה ימשיך לתפוס שיר צדק. שלומי אזולאי עדיין לא החלים מפציעתו ושוב לא יהיה בסגל. שערי הכניסה לאצטדיון יפתחו מחר כבר בשעה 19:00 ובהנהלת הקבוצה ביקשו מהאוהדים להגיע מוקדם ככל האפשר כדי להקל על העומס בקופות ובשערי הכניסה.

הפועל תל אביב:

ללא דרור קשטן שהתבשר היום על מות אחיו הבכור, ערכה היום הפועל תל אביב את האימון המסכם שלה כשרון ציבלין תפס את מקום המאמן הראשי. ציבלין ערך אסיפת קבוצה קצרה ובה דיבר על הדרכים לעצור את קרית שמונה ולא התייחס לעובדה שקשטן ייעדר מהמשחק, כמו גם מהמשחקים מול לגיה ורשה ומכבי פתח תקוה.

נוסא איגייבור נטש את האימון בשל כאבים במשפעה, אך בצוות הרפואי מעריכים שהניגרי יהיה כשיר למשחק. במקרה ולא יתאושש, סלים טועמה שתורגל במקומו בהרכב יפתח בקישור. מהראן לאלה יפתח בחוד במקום טוטו תמוז המוצהב, נעאל חוטבא ימשיך לשמש כמגן שמאלי במקום גל שיש המורחק, ואביחי ידין, שנקנס אתמול ב-15 אלף דולר, יתופקד כבלם.

יעמדו למבחן

קרית שמונה: שמעון אבוחצירא

החתמתו של אבוחצירא אשתקד הייתה הצהרת כוונות של קרית שמונה, ובדיוק בשביל משחקים כאלה הגיע החלוץ לגליל העליון, כשמשחק טוב שלו יכול להפוך את העונה החלומית של הצפוניים להיסטורית.

הפועל תל אביב: מהראן לאלה

בהפועל קוראים ללאלה 'שחקן של משחקים גדולים', והחלוץ שנשכח לאחרונה על הספסל ומסיים את חוזהו בסוף העונה צריך לנצל את חסרונו של טוטו תמוז ולהוכיח שהוא יכול לנפק עוד שערים מכריעים ולהיות נכס גדול למועדון גם בעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

קרית שמונה: דני עמוס, דושאן מאטוביץ', סלאח חסארמה, שיר צדק, אלעד גבאי, בריאן חרסיסיץ', ווליאם נג'ובו, רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, ברק בדש, שמעון אבוחצירא.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אביחי ידין, נעאל חוטבא, שי אבוטבול, רועי גורדנה, אלרואי כהן, נוסא איגייבור (סלים טועמה), עומר דמארי, מהראן לאלה.

קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully