וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 75:84 את הפועל חולון

לעיני פיני גרשון, שחזר להיכל, קית' לנגפורד סופסוף ניפק משחק גדול והוביל את הצהובים לניצחון ולמקום הראשון עם 21 נק'

בשורה התחתונה, מכבי תל אביב ניצחה היום (שני) 75:84 את הפועל חולון, ניצחון שמחזיר את הקבוצה של דיוויד בלאט למקום הראשון בליגה ומוציא אותה בראש שקט לקראת המשחק החשוב במדריד מול ריאל, ביום חמישי הקרוב במסגרת היורוליג. אלא שהתוצאה מעט משקרת, וכמו בשני משחקי הבית הקודמים שלה במסגרת הליגה, מכבי התקשתה במשך שלושה רבעים ורק משחק מצוין של קית' לנגפורד, שקלע 21 נקודות, סידר לה סיום שקט למשחק וניצחון שישי העונה בליגה.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. נמרוד סונדרס
דווין סמית' הוביל את הצהובים במחצית הראשונה/נמרוד סונדרס

פיני גרשון הגיע להיכל נוקיה כחבר הנהלת הפועל חולון, לראשונה מאז עזב את הצהובים לאחר שהפסיד את האליפות בסיום עונת 2009/10, ראה את קבוצתו נשארת צמודה לצהובים במשך שלושה רבעים, אבל מכבי סופסוף קיבלה היום את קית' לנגפורד. הזר, שלאחרונה כבר החלו לחשוב בסביבת הקבוצה כי הוא לא מה שהם היו צריכים לעונה הארוכה הזו, התפוצץ היום, בעיקר ברבע השלישי בו קלע 14 נקודות. הוא סיים עם 21 בסך הכל, והוביל את הצהובים לניצחון.

במחצית הראשונה היה זה דווין סמית' שדאג לצהובים, עם 15 נקודות, אבל טזמין מיטשל ורון לואיס הציגו משחק טוב ולא נתנו למארחים לברוח בשום הזדמנות. ריצ'רד הנדריקס המשיך לעשות עבודה שקטה וטובה ומכבי, ללא פארמר שעזב ובורשטיין החולה, הסתדרה איכשהו גם בלי רכז, כשיוגב אוחיון מציג משחק לא טוב ותיאו פפאלוקאס שוב לא בסגל, כמו גם סופוקליס שחורציאניטיס. בסיום כאמור, מכבי תל אביב שבה למקומה הטבעי בראש הטבלה והיא תתארח בראשון לציון במחזור הבא. חולון נעצרה אחרי שני ניצחונות ומצפה לה משחק קשה נוסף, כשהיא תארח את הפועל ירושלים במחזור הבא.

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם דווין סמית', ליאור אליהו, יוגב אוחיון, קית' לנגפורד ושון ג'יימס. הפועל חולון עלתה עם מורן רוט, שון דניאל, רון לואיס, טזמין מיטשל ובריאנט דאנסטון. מיטשל פתח עם שש נקודות מהירות, אוחיון ענה בחמש משלו. הרכז של מכבי המשיך להריץ אותה קדימה ויחד עם שתי שלשות של סמית' הצהובים פתחו פער ראשון, 8:13 אחרי חמש דקות. סמית' המשיך להשתולל עם שלשה שלישית, אבל לנגפורד עשה שטויות ומורן רוט, בכמה החלטות טובות, החזיר את חולון למשחק ובסיום הרבע, 18:19 למכבי.

רבע 2:

הנדריקס פתח היטב את הרבע עם סל ועבירה, אבל רון לואיס המשיך לקלוע וחולון נותרה קרובה. לנגפורד סופסוף קלע שלשה ודייויד בלו הוסיף אחת משלו, כדי לפתוח פער קטן נוסף. סמית' הגיע כבר ל-15 נקודות והפער צמח לתשע, 25:34. חולון שוב הצליחה לחזור, בעזרת הגנה חזקה ונקודות של מיטשל, שהגיע כבר ל-13. דאנק גדול של ריצ'רד הנדריקס שמר את הצהובים ביתרון קטן בסוף המחצית, 37:41.

רבע 3:

מכבי המשיכה להראות רע ומורן רוט, בשתי חדירות יפות, העלה את חולון ליתרון אחרי דקות ארוכות, מה שהכריח את בלאט לקחת פסק זמן. אליהו חזר טוב מפסק הזמן וחסימה גדולה של הנדריקס השיבה את היתרון למארחים, כשלנגפורד תורם שמונה נקודות חשובות, אבל רוט החזיר שלשה ושוב מנע מהצהובים לברוח. עוד סל של לנגפורד סגר רבע גדול שלו, עם 14 נקודות אישיות ויתרון צהוב, 55:64.

רבע 4:

לחולון התחיל להיגמר האוויר ומכבי ניצלה זאת והגדילה את הפער לאט לאט, עד שקליעות עונשין של פניני כבר העלו אותה ל-61:72, היתרון הגדול ביותר של הצהובים במשחק, שהמשיך להתנהל על מי מנוחות, בקצב אחר לגמרי מהמחצית הראשונה התוססת. הסגולים ויתרו לחלוטין, מכבי קלעה מדי פעם ובסוף זה נגמר 75:84.

קלעו למכבי תל אביב: קית' לנגפורד 21 (3 מ-6 ל-3, 4 ריבאונדים, 5 אסיסטים), ריצ'ארד הנדריקס 17 (10 ריבאונדים, 3 חסימות), דווין סמית' 15 (3 מ-4 ל-3), שון ג'יימס 8 (8 ריבאונדים), גיא פניני 6, דייויד בלו 6, ליאור אליהו 6, יוגב אוחיון 5.

קלעו להפועל חולון: רון לואיס 18 (5 מ-15 מהשדה), טזמין מיטשל 18, מורן רוט 12 (4 מ-13 מהשדה, 10 אסיסטים), בריאנט דנסטון 11 (15 ריבאונדים, 5 חסימות), שלומי הרוש 10, פטריק סאליבן 6. שון דניאל שותף ולא קלע.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully