וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי חיפה מארחת את מכבי תל אביב

תיאו פפאלוקאס יהיה בסגל של הצהובים מול חיפה, לאחר שסוכנו של פארמר ביקש שיעזוב לארה"ב (19:25, 5+ לייב)

המחזור השביעי בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי חיפה את מכבי תל אביב באולם בנשר. הצהובים מגיעים לאחר הניצחון הדחוק על צדביטה זאגרב בליגה האדריאטית, בעוד קבוצתו של מיקי גורקה מגיעה למשחק אחרי ניצחון חוץ על מכבי אשדוד שהעמיד את המאזן של הקבוצה על 3:3. בשורות הירוקים ייעדר קינטל וודס הפצוע ואילו טיילר ווילקרסון יחזור לפעילות. מכבי תל אביב, שהפסידה את משחק הליגה האחרון שלה להפועל ירושלים, לא תגיע לנשר עם ג'ורדן פארמר בסגל, ומי שיחליפו יהיה תיאו פפאלוקאס.

היסטוריה ומספרים:

- הניצחון האחרון הביתי של מכבי חיפה על מכבי תל אביב היה בעונת 2008/9, אז ניצחה הקבוצה הירוקה 76:79 ברוממה.

- הפעם האחרונה שמכבי תל אביב רשמה רצף של הפסדים בליגה היה בעונת 2007/8 אז הפסידה הקבוצה ארבעה משחקים רצופים בין המחזורים 22 ל-25.

- הנקודות הראשונות של גיא פניני הגיעו במשחק חוץ מול מ.כ חיפה, כשקלע שלשת ניצחון מחצי המגרש במדי מכבי רעננה בעונת 2001/2.

- אבי בן שימול התכבד בנקודות האחרונות בניצחון המדהים של מכבי תל אביב בגמר הפיינל פור בשנת 2004 74:118 על סקיפר בולוניה.

הכנות ושאר ירקות:

מכבי חיפה:

הקבוצה של מיקי גורקה רשמה בשבוע שעבר לראשונה רצף של שני ניצחונות והצליחה להיחלץ מעט ממאבקי התחתית. אלא שדווקא כשהיה נראה שהירוקים מצליחים סוף סוף להתייצב לכיוון החיובי, נפצע השבוע קינטל וודס ולא שותף ברוב אימוני הקבוצה. בחיפה החליטו לרשום במקומו למשחק את טיילר ווילקרסון שרק החל להתאמן בסוף השבוע האחרון. מי שימשיך להיות מחוץ לסגל הקבוצה הוא ג'רמי וויז, שמעמדו הולך ומתערער.

בחיפה מאמינים שבעזרת הקהל הביתי, שאמור למלא את האולם בנשר לאחר זמן רב, יוכלו לתת מאבק עיקש לדאבליסטית, אך מודעים גם ליתרון הברור שיש למכבי תל אביב. העובדה כי במשחק הליגה האחרון שלה נחלה מכבי הפסד (להפועל ירושלים) מוסיף עוד לאופטימיות של קבוצתו של גורקה כי היא מסוגלת להפתיע.

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב הצליחה להחלץ בסוף השבוע האחרון מהתקופה הלא טובה שעברה עליה רק בשבוע שעבר עם ניצחונות ביורוליג על מילאנו ובליגה האדריאטית על סדויטה זאגרב. בתוך כל החזרה לכושר קיבלה מכבי תל אביב את הידיעה על סיום השביתה ב-NBA ועל כך שימיו של ג'ורדן פארמר בקבוצה הם ספורים.

פארמר הביע נכונות "להישאר ולעזור לקבוצה ככל שיוכל" אך סוכנו התעקש שיעזוב מוקדם ככל האפשר לארה"ב. לכן מי
שימצא את עצמו בסגל הקבוצה הוא היווני תיאו פאפאלוקאס. שון ג'יימס ודווין סמית' לא יתלבשו. במכבי מאמינים כי ניתן לעבור את המשחק המסוכן בחיפה בשלום עם ניצחון, אך רק עם ביצועים טובים יותר הן בחלק ההתקפי והן בחלק ההגנתי ממה שמראה הקבוצה לאחרונה.

דורון פרקינס עבר היום בדיקות רפואיות למטרות ביטוח, אחרי שנפגש אתמול כשעתיים לאחר סיום המשחק עם דיוויד בלאט והשניים שוחחו על האפשרות שישוב לקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי במועדון הצהוב שוקלים להציע לפרקינס לשוב לישראל להמשך השיקום - אולם טרם התקבלה החלטה סופית על כך. גם השחקן התייחס לכך כשאמר לוואלה! ספורט: "יש סיכוי שאהיה במכבי כבר העונה".

שחקן מפתח: ג'רמיין ג'קסון

הגעתו של הרכז הותיק לחיפה הוציאה מהרוטציה את ג'רמי וויז והפכה את היכולת ההתקפית של חיפה לטובה אך יותר. ג'קסון הוא שחקן מנוסה מאוד, שכבר הצטיין במשחק הקודם של הירוקים מול מכבי תל אביב בעונה שעברה ביד אליהו, ועל מנת שחיפה תוכל לרשום ניצחון ביתי נוסף ולהמשיך את התקופה הטובה הוא יצטרך לנהל את המשחק בצורה יעילה מצד אחד, ולסגור את ג'ורדן פארמר באחת מההופעות האחרונות שלו בישראל.

הפתרון של הנדריקס לעזיבתו של פארמר: "עבודה קשה"

דני פדרמן: "פארמר? לא נהיה פזיזים בהבאת מחליף"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully