וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "בית"ר ירושלים לא תרד, גאידמק יחזק אותנו"

המאמן נשמע אופטימי למרות ההפסד לקרית שמונה. בן שמעון: "היה ניצחון קשה, אבל אני לא מתכוון להתנצל על הדרך"

עירוני קרית שמונה ממשיכה לנצח, הפעם 0:1 את בית"ר ירושלים משער של שמעון אבוחצירא בדקה ה-64. הבונוס שבא עם הניצחון הזה, שקבע גם את המשחק ה-11 ברציפות של הצפוניים ללא הפסד, היה העפלה ראשונה העונה לראש הטבלה. לאחר כשליש עונה, הקבוצה של רן בן שמעון נראית טוב מאוד והיא בהחלט יכולה לראות את עצמה כמועמדת לאליפות.

בן שמעון המאושר, אמר בסיום: "צריך לדעת לנצח ולפעמי זה הדבר הכי חשוב. אני גאה בקבוצה על הניצחון הזה. זה היה קשה, אבל אני לא מתכוון להתנצל על הדרך. אני רוצה לראות את הקבוצה משתפרת ואם נדע להישאר במקומות הללו בצמרת, אני הראשון שייצא בהצהרות".

רביד גזל, שהיה אחד מהשחקנים הטובים בקרית שמונה וגם בישל את שער הניצחון, אמר: "היה משחק קשה. בית"ר שיחקו טוב והיה לנו הרבה מזל, אני אני שמח שהצלחנו להבקיע ולהמשיך את המומנטום. אני שמח שעד עכשיו אני מציג יכולת די טובה, אבל מה שחשוב זו הקבוצה. אם לקראת הסוף נהיה בצמרת, נוכל לזכות באליפות".

המאמן המפסיד יובל נעים התייחס תחילה למות בנו של קרלוס צ'קאנה, ששיחק תחתיו בהפועל רמת גן: "ברגע שקיבלנו את הידיעה זה הפך ליום קשה וטראגי. ליווינו את הילד הרבה שנים ומפה אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחה. זה היה יום קשה".

למרות ההפסד, נעים נשמע אופטימי למדי: "מי שראה את בית"ר ראה קבוצה טובה, דינמית וצעירה, אבל כזו שחסר לה משהו בחלק הקדמי. קרית שמונה הגיעו למצב וחצי במחצית השנייה והצליחו להבקיע. אבל נבנה פה משהו יפה שקבוצות אחרות עוד יקנאו בו".

נעים התייחס גם לסוגיית החיזוק ואמר: "בינואר נביא בעזרת גאידמק שלושה שחקנים. ברגע שארקדי מבטיח, הוא מקיים. אף אחד לא ייתן לקבוצה ליפול, נישאר בליגה חד משמעית. אם זה יהיה קל ואם זה יהיה קשה".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully