וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: ”כל משחק יכול להפוך הכל בבית הזה”

23.11.2011 / 19:00

מאמן מכבי תל אביב נותר זהיר לפני מילאנו (21:00, ער’ 10 ו-5HD). פפאלוקאס החולה בספק, בלאט: ”כולם יהיו בריאים”

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי ההפסד הראשון שלה בליגת העל להפועל ירושלים ולפניו שני הניצחונות הדחוקים על שרלרואה ביורוליג ולובליאנה בליגה האדריאטית, מכבי תל אביב מארחת משחק רביעי תוך שבוע ביד אליהו. היריבה מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 10 וספורט 5 HD) תהיה ארמני מילאנו האיטלקית, שניצחה את הצהובים במחזור הראשון 82:89. מאז מכבי ברצף של ארבעה ניצחונות ביורוליג. מחר יהיה החמישי?

"אנחנו מחכים בכליון עיניים לפתיחת הסיבוב השני ביורוליג", פתח דיוויד בלאט את דבריו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "ללא ספק עשינו עבודה מצוינת בסיבוב הראשון, לכן אנחנו נמצאים במקום הראשון. ההפסד היחידי שלנו היה למילאנו במשחק הראשון, וזה מוכיח שזו קבוצה איכותית ומאוד קשה עבורנו.

"המשחק חשוב לשתי הקבוצות באותה מידה, אין הבדל מבחינת חשיבות. משחק אחד בשלב הזה יכול להפוך, במיוחד בבית הזה, את הקערה בצורה משמעותית. לכן יש הרבה משמעות למשחק וכמובן אנחנו מתייחסים לכך בהתאם. יש להם קבוצה שופעת כוכבים עם יומרות גדולות, קבוצה שמובילה את הליגה האיטלקית. דרך אגב, כל קבוצה בבית שלנו מובילה את הליגה במדינה שלה. מילאנו הוכיחה את האיכות שלה כל השנה, קבוצה מצוינת".

בלאט התייחס למשחק הקודם של האיטלקים ואמר: "מילאנו הובילה בצורה מאוד משמעותית על פרטיזן, ועברה רבע רביעי מאוד קשה. הפסידה אותו 30:9 ואת המשחק. זה משחק שלכל הדעות ולדעתי נראה כאבוד מבחינת פרטיזן. אפשר להסתכל על זה משני הצדדים שמילאנו פשוט נכנסה לשאננות ואיבדה את הדרך או שפרטיזן נכנסה לטירוף וידעה להפוך את הקערה. המעניין הוא שמאז המשחק הזה מילאנו לא שיחקה כי היה שבוע חופשי בליגה האיטלקית. לכן מאוד מעניין יהיה לראות את התגובה שלהם. אנחנו גם לא עברנו שלושה ימים הכי נעימים בעולם ונראה איך אנחנו נדע להגיב"

על תיאו פפאלוקאס החולה אמר המאמן: "הוא לא היה באימון היום. הוא חולה, נראה מה יהיה מחר. נכון למחר כולם בריאים. כל החיילים יהיו בשטח וצריכים להילחם". הגארד היווני נמצא כרגע בספק למשחק.

פניני: "קצת התקשינו לאחרונה, לא לוקחים את זה קשה"

גם גיא פניני התייחס לחשש הגדול מהקבוצה האירופית היחידה שניצחה עד כה את מכבי תל אביב ואמר: "פה בנוקיה אנחנו רוצים לשמור על כל משחק וזה מה שאנחנו צריכים להשיג מחר, לחזור לכדורסל שלנו ולשכוח מהמשחק האחרון. היו לנו שני אימונים מצויינים ואנחנו צריכים לבוא, לשחק משוחררים ויהיה טוב".

על הכוכבים של מילאנו אמר פניני: "קודם כל גלינארי הוא שחקן מפתח במילאנו, אבל עם כל כך הרבה שחקנים טובים שיש להם, אם נתמקד באחד זה לא יהיה טוב, הוא פגע בנו במשחק הקודם וברור שנצטרך לעצור אותו, אבל זו עבודה קבוצתית וצריך להכנס דרך ההגנה למשחק כי אם לא נשמור אז גם אם נקלע זה לא יעזור לנו, ההגנה זה ללא ספק אחד המפתחות.

"קצת התקשינו במשחקים האחרונים בהתקפה אבל זה לא משהו שאנחנו לוקחים קשה כי זה יעבור, ניצחנו את כל המשחקים האחרונים חוץ מהמשחק האחרון וזה קורה, הפנים קדימה, היו לנו אימונים טובים, גם אם לא נכנס וזה קורה שיש תקופות כאלה, צריך את ההגנה שתנצח משחקים וזו עכשיו המלחמה".

הפורוורד דווין סמית הוסיף: "מילאנו ניצחה אותנו במשחק הראשון של היורוליג העונה, מאז אנחנו ניצחנו את כל המשחקים שהיו ביורוליג בשבועות האחרונים, אנחנו צריך פשוט לבוא ולשחק מחר את הכדורסל שלנו, גם בהתקפה וגם בהגנה. בימים האחרונים התאמנו חזק וכמו שצריך, כולם צריכים לעשות אקסטרה עבודה מחר כדי שנחזור ליכולת הקליעה הטובה שלנו, ההגנה שלנו טובה והיא מפצה קצת על ההתקפה, אבל בלי התקפה טובה הרבה פחות קל לנצח. דיוויד לא דיבר יותר מדי על התקפה, לא משהו שונה מהיום שלפני, באנו פשוט להתכונן למשחק מול מילאנו, צריך לשמור על הביטחון שלנו ובסופו של דבר הקליעות גם יבואו".

מה עובר על היריב הגדול של סופו?

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully