וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אם לא ננצח בדרבי, אלוהים יודע מה יהיה"

22.11.2011 / 17:36

בקבוצה לחוצים לקראת הדרבי, גולדהאר גיבה את איוניר. עזיבת אלברמן קרובה, הקשר השלים שני אימונים ויישאר ללון עם חבריו

שחקני מכבי תל אביב והצוות המקצועי של הקבוצה נמצאים במחנה אימון סגור בקיסריה, שאמור בין השאר גם לעזור בעצירת כדור השלג המקצועי והחברתי שמתגלגל במועדון. לפחות על פי הימים האחרונים נראה כי הצרות על הדשא הן הבעיה הפחות גדולה של הקבוצה, כאשר מיום ליום מתגלים סדקים הולכים וגדלים בכל הקשור לפן החברתי בתוך הקבוצה.

הבעלים מיטש גולדהאר שלא נשאר אדיש לנעשה במועדון, עשוי להגיע בסוף השבוע הקרוב ארצה כדי להיות קרוב לעניינים ולנסות לעשות סדר מחדש בקרית שלום. עוד לפני כן, שוחח הבעלים עם המאמן מוטי איוניר והבהיר כי הוא עומד מאחוריו ומעניק לו גיבוי מלא.

נראה כי בעקבות רצף הכשלונות המקצועיים, הולכות וצפות גם הבעיות החברתיות הקיימות בתוך חדר ההלבשה של מכבי, שמזמן כבר אינו מאוחד כפי שהיה בקיץ ובתחילת עונת המשחקים. על רקע האירועים האחרונים, ינסו בצוות המקצועי להכין את השחקנים לדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב ביום ראשון בבלומפילד. גורם בקבוצה העריך כי הפסד להפועל תל אביב ביום ראשון עשוי להיות הרסני לגבי המשך העונה ובעקבות כך יטפס מד הלחץ בקרית שלום לשיאים חדשים: "זה נראה שכולם מסביב נהנים לראות את מכבי תל אביב נכשלת ונופלת. הדרבי הזה הוא משחק שבא לנו טוב ויכול להוציא אותנו לדרך חדשה מכל מה שקורה עכשיו במועדון. מצד שני, אם לא ננצח בדרבי, אלוהים יודע מה יהיה".

הבשורה הראשונה שהגיעה מאימון הבוקר שנערך בקיסריה הייתה העובדה שברק יצחקי ערך אימון מלא עם חבריו, לראשונה מזה חודש וחצי לאחר שהחלים כמעט לחלוטין מהקרע בשריר הירך ממנו סבל, והשלים בשעות הערב אימון נוסף. על רקע המתיחות שהלכה וגברה לאחרונה בין יצחקי לאיוניר, ינסו בקבוצה להכשיר את יצחקי לקראת משחק הדרבי כדי שיוכל להיכלל בסגל. אם הוא ימשיך לקיים אימונים מלאים ולא יחוש בכאבים, הוא ייכלל בסגל ואולי אף ישתלב במהלכו במידת הצורך.

נושא נוסף בו יצטרכו במועדון לטפל בתקופה הקרובה הוא מעמדו של הקשר גל אלברמן, שלא מוצא את מקומו בסגל, תחילה בשל שיקולים מקצועיים של איוניר ואחר כך עקב פציעה בגבו ממנה סבל לאחרונה. נכון לעכשיו נראה כי הפרידה בין הצדדים קרובה מתמיד ובסביבתו של הקשר כבר בודקים אופציות לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר. הקשר, שהשלים היום שני אימונים, יישאר ללון עם חבריו. גיז'רמו ישראלביץ' החולה ושרן ייני ורפי דהן הפצועים, שוב קיימו אימונים חלקיים.

חמי אוזן טוען שברק יצחקי לא מבין את מקומו
אחרי חודש: אימון מלא לברק יצחקי במכבי תל אביב
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully