וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שוקלת לשחרר את סיראז' נאסר

13.11.2011 / 10:25

עוד זעזוע? אחרי קינגסטון, לוי עשוי להראות גם לחלוץ וליוסי תורג'מן את הדרך החוצה. הקבוצה גיששה אצל דבאלישווילי

האם גיא לוי ואלונה ברקת מתכננים עוד זעזוע? הפועל באר שבע שוקלת לשחרר בימים הקרובים את החלוץ הצעיר סיראז' נאסר, שנחשב לשחקן הרכב בקבוצה מאז הגעתו ממכבי כפר כנא, לפני קצת יותר משנתיים. העונה כבש נאסר שער בכורה במשחק הפתיחה מול סכנין (הקבוצה הפסידה 4:3), אבל במועדון טוענים כי מאז נעלמו עקבותיו. נאסר לא שותף במשחק האימון מול קבוצת הנוער. לאחרונה, מתברר, שוחח השחקן שהוחלף שבעה משחקים ברציפות עם גיא לוי, שהבטיח לו שיקבל הזדמנות במשחקים הקרובים. לאחר 90 דקות מאכזבות מול הפועל פתח תקוה, עלה הנושא לשיחה בין המאמן לאלונה ברקת.

בימים האחרונים הגביר לוי את המאמצים שלו בחיפוש שחקני חיזוק. גורם במועדון אמר במהלך השבוע: "המצב לא טוב. אם צריך, לא נהסס לשחרר חצי קבוצה". בסוף השבוע פנה גורם בקבוצה לולדימיר דבאלישווילי ובירר את העלויות הכרוכות בהבאתו. הסיבה לכך היא העובדה שהשחקן קיבל בשבוע שעבר מהנהלת המועדון אישור רשמי לנהל משא ומתן לקראת עזיבה בינואר. כרגע העלויות הכרוכות בהבאתו גבוהות מאוד, משום שחיפה דורשת כמיליון יורו על השחקן. העובדה שדבאלישווילי יהפוך לשחקן חופשי בתום העונה, עשויה לגרום ליעקב שחר לשחררו במחיר נמוך בהרבה.

כפי שפורסם ביום שישי, המאמן גיא לוי זרק את הקשר יוסי תורג'מן מהאימון בפעם השניה באותו השבוע. תורג'מן לא הורשה להתאמן בכלל היום ומחר יעמוד בפני ועדת משמעת, כשגם עתידו בקבוצה לא בטוח. הקשר לאריה קינגסטון ממשיך לומר לחבריו כי הוא לא מתכוון לעזוב את הקבוצה כל עוד לא ישולם לו שכרו מראש עבור העונה כולה.

גיא לוי: "מאמין שנישאר בליגה"

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully