וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' יועמד לדין

7.11.2011 / 16:24

המאמן אלישע לוי לא אהב את התנהגותו של השוער. שוחח גם עם ורד שמסר: "הבנתי שלא הגעתי ברמת המוכנות הדרושה"

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ', זומן היום (שני) לפני אימון הקבוצה (אימון שנערך לשחקנים המחליפים ושחקני הסגל הרחב) לשיחה בארבע עיניים עם אלישע לוי שהוגדרה כבירור. זאת בעקבות התנהגותו לפני פתיחת המשחק אתמול נגד בני יהודה שהסתיים בתיקו 1:1. דוידוביץ' לא אהב, בלשון המעטה, את ההחלטה שלא לשבץ אותו בהרכב הפותח, ולדברי גורמים בקבוצה נראה מזלזל כשבחימום עצמו ישב מחוץ למגרש, שוחח עם אוהדים על הגדר, ולמעשה לא ערך חימום ראוי.

בעקבות התנהגותו של דוידוביץ' החליט אלישע לוי כי השוער יועמד לדין משמעתי. במכבי חיפה צופים שדוידוביץ' יינזף וייקנס. גורם בקבוצה אמר היום: "זה לא עוד עונש למען יראו ויראו. בתקופה שבה הקבוצה נמצאת אנשים צריכים להתאחד למען כדי להחזיר אותה למסלול".

גם נושא עידן ורד נותר על סדר היום. אמש, כזכור, אלישע לוי נכנס לחדר ההלבשה, נזף בקשר לעיני השחקנים ואמר לו: "אתה לא נותן מאה אחוז". ורד, שרטן על כך שהוחלף בשלב מוקדם יחסית של המשחק נגד סטיאווה בוקרשט, אמר למקורביו כי הטענות נגדו אינן נכונות והיום שוחח בנושא עם מאמנו.

לאחר מכן מסר ורד בתגובה: "לאחר צפייה חוזרת במשחק נגד בני יהודה ושיחה עם המאמן, הבנתי שלא הגעתי ברמת המוכנות הדרושה והראויה. אני מצטער על כך והבהרתי זאת לאלישע, לחבריי לקבוצה ולאוהדים. חשוב לי מכאן שיידעו שאני מחויב לקבוצה ושם הכל מאחוריי. כולי נתון למכבי חיפה ולהגשמת מטרותיה".

אלישע לוי רתח על עידן ורד בחדר ההלבשה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully