וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלישע לוי צעק על עידן ורד בסיום המשחק

המאמן הטיח בקשר בחדר ההלבשה: "אתה לא נותן מאה אחוז". בוליאט התנצל: "מבקש סליחה". קטן: "אנחנו לא מספיק טובים"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: אמיר קוטיגרו

מכבי חיפה חזרה הערב (ראשון) לצרות המוכרות שלה בליגת העל אחרי ההפסד הכואב לסטיאוה בוקרשט בליגה האירופית (4:2) עם תיקו ביתי מאכזב 1:1 עם בני יהודה. חן עזריאל, שהוקפץ להרכב ברגע האחרון אחרי שוולדימיר דבאלישווילי נפצע בחימום, כבש את שער היתרון לאלופה בדקה ה-31, אבל שער עצמי של יוריצה בוליאט בדקה ה-82 השאיר אותה עם נקודה בודדת והותיר אותה במקום השביעי ועם לא מעט בלגן ששולח את כולם לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, במרכז יוריצה בוליאט. אדריאן הרבשטיין
החברים העריכו את התנצלותו. בוליאט/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק נראו שחקני מכבי חיפה עצבניים מאוד בחדר ההלבשה. חלקם ניסו לנתח את המשחק וחלקם ביקשו שקט על מנת להרגיע את חבריהם. אינדיקציה למד הלחץ שמרקיע שחקים במועדון הגיעה כשמאמן הקבוצה אלישע לוי נכנס אל חדר ההלבשה וצעק על עידן ורד לעיני מספר שחקנים: "אתה לא נותן מעצמך 100 אחוזים". ורד בחר שלא להגיב ושתק, ושחקנים בקבוצה העריכו שהדבר אינו מוסיף לבטחונו העצמי.

מיד לאחר שלוי יצא מהחדר, בוליאט שכבש את השער העצמי נכנס ואמר לשחקנים: "חבר'ה, אני ממש מצטער. זאת טעות שלי. אני מבקש סליחה". שחקנים העריכו מאוד את דבריו של הבלם ואמרו לו: "אנחנו קבוצה אחת, אין לך על מה להצטער".

שחקן בקבוצה אמר לאחר המשחק: "יש אווירה של לחץ, המערכת לא רגועה, ואנחנו חייבים ניצחון. בחיפה הדברים קיצוניים. כשמנצחים הכל טוב, וכשמפסידים כלום לא הולך. צריך לשמור על שקט ואין ספק שהפגרה הגיעה בזמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קטן: "אנחנו לא מספיק טובים כדי לחשוב על אליפות"

אלישע לוי אמר בסיום: "בוליאט עשה טעות, אבל הוא לא משחק לבד. כל הקבוצה מנצחת ביחד, מפסידה ביחד ועושה תיקו ביחד. התוצאה רעה מבחינתנו, אבל זה המקסימום שאפשר היה להוציא מהמשחק כזה, כמו שהוא התפתח. כל מאזן הנקודות שלנו לא מספיק - גם במעברים מאירופה, וגם לפני. זה לא קל, אבל אנחנו לא רוצים לתרץ, כי משחק כזה אנחנו צריכים לנצח".

לגבי העובדה שהאליפות מתרחקת מקבוצתו אמר לוי: "צריך לנצח כדי להיות קרוב, אנחנו רואים שאין הבדלים גדולים בליגה הזאת. צריך לעשות רצף של משחקים, ואנחנו לא מצליחים להשיג יציבות. אלה דברים שפוגעים בנו". על סוגיית השוער אמר המאמן: "שראנוב עשה עבודה מצוינת, לא היה לו חלק בשער. הבעיה שלנו לא בשער - יש לנו שוערים טובים. הבעיה שלנו היא לדעת לנצח משחקים כאלה צמודים. בוודאי שאנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה, כי אנחנו סופגים בכל משחק".

יניב קטן הוסיף: "אנחנו לא מספיק טובים כדי לחשוב על אליפות. משחק מהסוג הזה צריך לדעת להכריע מוקדם, ולא עשינו את זה לצערי. אנחנו בתקופה פחות טובה, זו לא מכבי חיפה שרצינו לראות. אם לא נתעורר כמה שיותר מהר ונשתפר, כל הדברים יברחו לנו. כבר עכשיו הם מתחילים לברוח. אנחנו לא עושים את הדברים כמו שצריך, וצריך לשפר לא מעט דברים. אנחנו מועדון חזק, קבוצה טובה ואני מאמין שנדע להתגבר על כל דבר".

"אני לא אוהב לתרץ, להגיד שבגלל אירופה אנחנו נראים ככה בליגה", המשיך קטן. "זה מועדון עם סגל כל כך גדול, עם כל כך הרבה שחקנים שהגיעו כדי לעזור. אין קשר. אנחנו צריכים להתעורר ולחזור להיות מכבי חיפה האמיתית".

יוסי אבוקסיס היה מרוצה מהתוצאה ואמר בסיום: "לפי החצי הראשון לא הגיע לנו, לפי החצי השני כן הגיע לנו כי שיחקנו כדורגל, ואם היינו משחקים ככה כל המשחק היינו מנצחים. זאת הבעיה שלנו מתחילת השנה - אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים, לא מספיק חכמים. במחצית עשינו שינוי בתפקוד של השחקנים ואני שמח שזה הצליח".

צפו בבני יהודה מחלצת 1:1 בקרית אליעזר

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully