וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "אנחנו לא מסתכלים על האחרות"

30.10.2011 / 17:07

מאמן מכבי ת"א לא מתרגש מהניצחונות של היריבות ומוכן לבני יהודה (ב', 20:50, ע'1): "פתיחת העונה העלתה את הציפיות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב מתחילה שבוע מסקרן מחר (שני, 20:50, ערוץ 1) כשתפגוש בבלומפילד את בני יהודה לדרבי הקטן של תל אביב. בחמישי מצפה לצהובים עימות אירופי מול סטוק סיטי בבית, ולאחר מכן גם בית"ר ירושלים תגיע לבלומפילד. מוטי איוניר רוצה לצלוח גם את השבוע הזה כשהוא במקום הראשון בליגת העל.

"מה שחשוב זה התהליך והדרך בה אנו רוצים ללכת", אמר איוניר בפתיחת מסיבת העיתונאים לקראת בני יהודה. "בשבוע שעבר גם שיחקנו אחרי מכבי חיפה והפועל תל אביב, וניצחנו. אנחנו לא צריכים להסתכל עליהן, אלא רק על עצמנו. אנחנו רוצים לשמור על הדרך בה התחלנו את העונה ולהמשיך הלאה. היה ברור שבאיזשהו שלב תגיע הנפילה, ונראה אם ידענו להתגבר עליה. גם אנחנו הופתענו מפתיחת העונה שלנו, שהעלתה את רמת הציפיות מהקבוצה. אנחנו מקווים שנצליח לשחזר את זה".

איוניר התייחס גם למצב בליגה וטען: "אחרי דצמבר, כשנגמור את הליגה האירופית, גם הגדולות יהיו יותר בעניינים כי הקצב יירגע. נכון לעכשיו, קבוצות דרג הביניים נהנות מהמצב. ככל שהעונה תימשך וגם הן ירגישו את העומס, אז אנחנו נתאזן ואני מעריך שבסופו של דבר הגדולות יתנו את הטון בליגה. אנחנו סובלים מהעומס, שיוצר גם פציעות, אבל יש לנו סגל גדול ואנחנו מנסים להשתמש בו כמה שיותר נכון. אנחנו לקראת שבוע בו יש לנו את בני יהודה, סטוק ואז בית"ר ירושלים. שוב נצטרך לדעת את מי לשמור, אבל זה המצב".

על השינויים בעמדת השוער בין גיא חיימוב לברק לוי, שכרגע זוכה לעדיפות בין הקורות, אמר איוניר: "גיא התחיל כשוער הראשון והיה טוב מאוד בחלק הראשון של העונה. בחודש האחרון הייתה לו קצת ירידה, ואז נתנו למישהו אחר הזדמנות. ברק עומד בשער בשבועיים האחרונים במקומו, אין פה נדנדה".

המגן עומר ורד הוסיף: "יש עומס, אבל כמו כל שחקן אני רוצה לשחק כמה שיותר. בני יהודה קבוצה טובה, קבוצה עם מסורת, שרואה את מכבי תל אביב ורוצה לנצח. אנחנו מתרכזים במשחק שלנו וכמו תמיד רוצים לנצח".

פאביצ'ביץ' בספק למשחק מול בני יהודה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully