וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאם עמאשה: "מכבי חיפה האמיתית - זאת מול סטיאווה"

30.10.2011 / 9:27

החלוץ מבטיח לאחר השלושער: "נהיה יציבים". גורם: "ימפולסקי לא יעזוב. תורג'מן יקבל עוד דקות". דבאלישווילי עדיין כועס

"שום דבר לא יהיה שווה אם נפסיד את המשחק ברומניה. אנחנו לא הקבוצה היחידה שרצה לאליפות וכדאי שנתחיל לחבר ניצחונות ברצף. מכבי חיפה שראיתם יכולה להיות טובה יותר". כך אמרו אמש במכבי חיפה בעקבות התבוסה שהנחילו למכבי פתח תקוה 1:4 במחזור העשירי בליגת העל. לאחר שהגיע לאימון במהלך השבוע, הנשיא יעקב שחר נראה מרוצה בסיום ונכנס לחדר ההלבשה, כדי להודות לשחקנים.

"היה חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות, המקום הטבעי של מכבי חיפה הוא בצמרת הגבוהה. מכבי חיפה האמיתית היא זו שניצחה במשחק אתמול וזו שראינו במשחק נגד סטיאווה בוקרשט. אני מאמין שנשמור על יציבות". אמר הבוקר ויאם עמאשה, כובש השלושער. "באופן אישי, אני שמח על ההשתלבות שלי במועדון, על התיאום עם חבריי ועל תמיכתו של הקהל בי ובשאר שחקני הקבוצה".

על הקשר דלה ימפולסקי והחלוץ אלון תורג'מן נאמר בסיום: "ימפולסקי לא היה באף שלב מועמד מוביל לעזוב בינואר. הוא שחקן חשוב מאוד במערך שלנו והראה ניצוצות של מה שהוא יודע באמת. תורג'מן יקבל עוד דקות בהמשך, הוא תרם למשחק שלנו".

אלישע לוי יודע מה הסיבה להפסדים: "הרוטציה"

ולדימיר דבאלישווילי: "אין לי בעיה עם אף אחד"

החלוץ ולדימיר דבאלישווילי שנכנס אתמול כמחליף, לאחר שכעס כשגילה שהוא לא בהרכב הפותח, אמר לחבריו לאחר המשחק: "אין לי בעיה עם אף אחד, רק המאמן יחליט אם אשחק".

חבריו תיארו כי הוא עדיין כועס בגלל המעמד שלו בקבוצה. כזכור, לאחרונה טען החלוץ בפני חבריו כי אחת הסיבות היא אורך החוזה שלו, אך בחיפה הכחישו זאת. הנטיה בחיפה היא למכור אותו במהלך חלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר, אבל אם זה לא יקרה הוא יתבקש לחתום על חוזה חדש כדי שהקבוצה תוכל להרוויח נתח ממכירתו בקיץ. גנק וסטנדרד ליאז' הבלגיות שביקשו קלטות שלו, קיבלו לאחרונה דיסק עם ביצועי החלוץ מגורמים בכדורגל הישראלי המנסים להעביר אותו לאירופה.

הבלם איציק כהן, שהוחלף בהפסקה בגלל רגישות בשריר הירך, אמור להיות כשיר למשחק ביום חמישי. גם הבלם סארי פלאח עשוי לחזור לסגל ולהשתלב בהדרגה.

בחיפה אישרו אתמול כי המגן טאלב טואטחה צפוי לחתום בתוך שבועיים על חוזה חדש לחמש שנים. כזכור, השחקן נמצא על סף סיכום תנאיו במועדון והנטיה היא למכור אותו רק בעוד שנתיים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully