וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: "שחקנים צחקו כשההרכב פורסם"

30.10.2011 / 9:05

שחקנים ביקרו את ה-11. עוד קודם, המאמן הבהיר לשחקניו: "הפסקתי עם הנומרולוגיה, אמונות טפלות לא יעזרו"

"כששמענו את ההרכב שגיא לוי פרסם חלק מהשחקנים צחק. ידענו מה הולך לקרות. עם חצי הרכב נוער הוא רוצה לנצח קבוצה שנתנה בראש למכבי חיפה בקריית אליעזר? כנראה שהוא ניסה להוכיח לאלונה ברקת שהוא גיבור". כך תקפו שחקנים בהפועל באר שבע את ההחלטה של המאמן לעלות עם הרכב צעיר מאוד למשחק מול עירוני קריית שמונה.

ההרכב של לוי בתבוסה 3:0 אמש (שבת), במסגרת המחזור העשירי של כלל את לוטם זינו, צחי מכלוף, גל דהן ויוסף אבו לאבן, שחקנים שעד לאחרונה השתייכו לסגל קבוצת הנוער וחלקם ערך הופעת בכורה בהרכב.

"צריך לדעת איך לעשות רוטציה", אמר אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה. "להכניס שחקנים צעירים להרכב מהר מדי יכול לגרום להם לאבד את הביטחון. יש כאן הרבה שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם ורעבים מאוד. זה יכול להצליח, אבל גם להיות מתכון לכישלון".

בקבוצה נשמעה ביקורת מסוימת גם כלפי ההתבטאות של המאמן, שבחר לומר לתקשורת בסיום המשחק כי הוא מאמין שהקבוצה תישאר בליגה. "הוא יודע שלא בשביל זה הוא הגיע לכאן, מצפים ליותר עם הסגל הזה", אמר גורם במועדון.

"לא יעזור לכם להיכנס למגרש עם רגל ימין"

בנושא אחר: במהלך הימים האחרונים דאג לוי להבהיר לשחקנים כי הוא בחר להפסיק עם השימוש בתורת המספרים. "גיא שאל האם למישהו בחדר יש אמונות טפלות ואם כן, שירים את היד", סיפר אחד השחקנים בנוגע לאסיפה שקיים המאמן רגע לפני ההפסד למכבי נתניה בשבוע שעבר.

לאחר מכן הוסיף המאמן: "לא יעזור לכם להיכנס למגרש עם רגל ימין, כי נפסיד וננצח בלי זה. גם לי היה את הקטע עם המספרים והנומרולוגיה, אבל הפסקתי עם זה'". במועדון היה מי שהעריך שהמאמן כיוון את הדברים לעברו של עודד גביש, בעיקר בגלל שמועות שנפוצו לגבי אי שיתופו.

יש לציין כי למרות שני ההפסדים הרצופים לוי זוכה לתמיכה רחבה ממעסיקיו. "התהליך עם הצעירים לוקח זמן. כשניר קלינגר לא שיתף אותם מספיק טענו שהמדיניות לא עובדת. צריך לתת לזה צ'אנס".

בסיום המשחק התעמת הקשר לראייה קינגסטון שישב ביציע עם חלק מהאוהדים, ולטענת חלק מהם ביצע לעברם תנועה מגונה. בעקבות כך, ייתכן שיוזמן לבירור בעניין.

גיא לוי: "כשמדובר בשחקנים צעירים, יש גם ימים כאלו"




הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully