וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א: "טביב מתנהל בבריונות"

נועם אשל

29.10.2011 / 21:49

מנויי שער 4 ו-5 לא הורשו להיכנס למשחק של קבוצתם מול ראשון לציון, ומחו נגד הבעלים: "אין אח ורע למה שהוא עושה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב ניצחה הערב (שבת) 0:6 את הפועל ראשון לציון, אבל רבים מאוהדיה כלל לא היו בתוך אצטדיון בלומפילד על מנת לצפות בתצוגה הנאה הזו, אחרי העונש שהטיל בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל על הקבוצה - סגירת שערים 4 ו-5 לשני משחקים.

מאות מאוהדי הקבוצה התכנסו בבית הקפה מאחורי שער חמש, וצפו במשחק ביחד בטלוויזיה. הניצחון המוחץ לא גרם לקהל האדום להרגע, ובמקום היו צעקות ומחאות כנגד בעלי הקבוצה אלי טביב.

האוהדים אף חילקו כרוז בו נכתב: "לאורך השנים ידענו תמיד לעמוד יחד. כמו כל משפחה, ידענו להתחבק בימים טובים ולחזק אחד את השני בימים רעים. לא משנה כמה קשה הייתה הדרך, תמיד צעדנו בה יחדיו. תמיד מלוכדים. כמו בכל משפחה, גם לנו היו וישנם חילוקי דעות. מותר לנו, אנחנו אחים. אסור שכעסים וחילוקי דעות יביאו לפילוג. הדרך לפתור את הבעיות צריכה תמיד להיות בתוך המשפחה. אסור לתת לאיש הזה, שבא מבחוץ, לפלג אותנו. אסור לנו להפנות גב אחד לשני. היינו כאן לפניו, ונהיה כאן הרבה אחריו. הפועל תל אביב הוא לא רק מועדון, הפועל תל אביב הוא שם המשפחה שלנו כקהל. אין ולא תהיה לעולם זכות לאף אחד להחליט שחלק מאיתנו לא רצוי. לא הייתה זכות למשה סיני לסיני לסגור את שער 7. אין זכות לטביב לסגור את שער חמש. בשני משחקי הבית הקרובים, נצפה יחד מחוץ לאיצטדיון. אנחנו קוראים לכל אחד ואחד להצטרף אלינו לעוד תמונה משפחתית".

אחד האוהדים, יוני כפרי, סיפר: "אני מנוי בשער חמש מעל 20 שנה, ועוד לפני זה הייתי מגיע למשחקים עם המשפחה שלי. אין אח ורע למה שאלי טביב עשה, להשאיר את האוהדים בחוץ. אני שמח שזה קרה, כי זה יעיר את האוהדים ויגרום להם להבין שהוא לא בנאדם שמתאים לנהל את המועדון".

כפרי הוסיף: "כל מי שעוקב אחרי מה שקורה בהפועל, יודע שההתנהלות של אלי טביב, לא מתאימה לאופי של המועדון, לערכים שהמועדון הזה מאמין בו, לאיך שאנחנו האוהדים רואים את הקבוצה, שהיא הרבה יותר מכדורגל. גם אם ניקח השנה אליפות זה לא משנה, בגלל איך שהוא התייחס לשחקנים שעזבו ולשחקנים שנמצאים, אם זה אבוטבול למשל. כל הקטע של הסתימת פיות וההתנהלות הבריונית".

אחד האוהדים המפורסמים של מחזיקת הגביע, גל סוקולובסקי, הסביר את המניעים הכלכליים של טביב: "זו פעם ראשונה שדבר כזה קורה בכדורגל, מאז שהתחילו לשחק במדינה. שערים 4 ו-5 מכילים 2,400 מנויים. מה שאלי טביב ציפה שיקרה עם העונש הזה, זה שכל אחד מהאוהדים האלה יקנה כרטיס ב-100 שקל. מדובר ב-200 שקלים לאוהד, והכנסה כוללת של 480 אלף שקל, שהוא ביקש להרוויח. חלק מהאוהדים נכנסו, וחלק מהאוהדים, כמוני, לא מוכנים לשלם פעמיים על אותו משחק".

הפועל תל אביב הביסה 0:6 את הפועל ראשון לציון

דרור קשטן אחרי הניצחון: "אנחנו לא מתעסקים בתקשורת"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully