וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 1:2 את בני סכנין

סכנין חיפשה ניצחון חוץ ראשון והובילה משער של קדוסי (43), אבל פלצ'וק (55) ושבתאי (68) השאירו את הנקודות בבית

יש שיגידו שהפועל עכו היא עוד קבוצה נחמדה, לא יותר. אלא שהעכואים הוכיחו הערב (שבת) שהם מתכוונים להיות קצת יותר מאפיזודה חולפת. עכו ניצחה 1:2 את בני סכנין אחרי מהפך אדיר שמקנה להם את הניצחון הרביעי העונה. סכנין, שנראתה פשוט מצוין עד כה העונה, ממשיכה לשמור על מאזן של אפס ניצחונות במשחקי החוץ שלה, וכנראה שרק האיצטדיון בדוחא יכול לספק עבורם את ההצגות האמיתיות העונה.

כשהם מעודדים מהניצחון הגדול על הפועל ראשון לציון, שחקני עכו התייצבו למשחק כדי להמשיך ולהרחיב את רצף הניצחונות לשניים. אלא שלמרות שהם שלטו ברוב דקות המשחק, דווקא סכנין כבשה ראשונה כשאוהד קדוסי נגח את שער היתרון שתי דקות לסיום המחצית הראשונה. עכו המשיכה ללחוץ, מצאה את השוויון בדקה ה-55 כשניקולאס פלצ'וק השווה ו-13 דקות לאחר מכן היה זה יובל שבתאי שסידר לאלי כהן שלוש נקודות יקרות בהמשך המאבק של עכו להגיע בתום העונה הרגילה לפלייאוף העליון.

מהלך המשחק

אחרי פתיחה חלשה מצד שתי הקבוצות, הפועל עכו הייתה קרובה לכבוש בדקה ה-19 כשסטפן שצ'פוביץ' מצא את סינטאיהו סלליך בתוך הרחבה. הקשר עבר את מוחמד קנדיל אבל סיים עם בעיטה שפגעה בקורה ולבסוף נעצרה אצל השוער. דקה לאחר מכן מהראן ראדי המצוין שלח בעיטה מרחוק לעבר השער של דודו גורש, אבל נתקל במשקוף. למרות השליטה של עכו, בדקה ה-43 כדור קרן של באסם גנאים הגיע לאוהד קדוסי, שהתמקם היטב ושלח את הנגיחה מתוך הרחבה פנימה. 0:1 לבני סכנין.

אחרי שעכו שלטה וסכנין השוותה, בדקה ה-55 נעשה הצדק כשהקבוצה המארחת חזרה למשחק: כדור עומק של שצ'פוביץ' מצא את ניקולאס פלצ'וק, שהתקדם עם הכדור, נותר לבד מול מוחמד קנדיל, ובעט פנימה, שוויון 1:1. עכו המשיכה לחפש את המהפך ומצאה אותו בדקה ה-68 אחרי מטווח על השער של קנדיל שהסתיים עם בעיטה נוספת של יובל שבתאי, שבעט ברגל שמאל והכניע את השוער. 1:2 להפועל עכו. דקה לסיום המשחק אורי שטרית הורחק בצהוב שני אחרי תנועת ביטול שביצע לעבר השופט והשאיר את סכנין בעשרה שחקנים לדקות האחרונות.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, יובל שבתאי, אלכסנדר דוידוב, עבד מורג'אן (גיא דיין 88), סינטאיהו סלליך (גבע ברקאי 91), ניקולאס פלצ'וק (שגיב כהן 75), סטפן שצ'פוביץ'.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית (הורחק 89), ג'ואל דמאו, באסם גנאים (אחמד קאסום 56), חאמד גנאים (אריק גאוו 75), מהראן ראדי, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

לדף המשחק

הפועל עכו בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully