וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הרבה פעמים הפסדנו בגלל הרוטציה"

29.10.2011 / 21:35

מאמן הירוקים התייחס להפסדים אחרי הניצחון 1:4 על מכבי פ"ת, והוסיף: "השינוי בשוערים לא התבצע כי שראנוב לא היה טוב"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

ה-1:4 של מכבי חיפה היום על מכבי פתח תקוה שיחרר הרבה אנחות רווחה בשורות הירוקים, אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים בהם לא הצליחה האלופה לצבור שלוש נקודות, רצף שהגיע לשיאו עם התבוסה שספגה במחזור הקודם 3:0. הירוקים לא המתינו יותר מדי כדי להתחיל בהבקעה, כאשר ויאם עמאשה מבקיע צמד כבר בעשר הדקות הראשונות. דלה ימפולסקי הוסיף שער נוסף תשע דקות לפני שריקת המחצית. בדקה ה-49, הצליחה המארחת לצמק, משער של טל בן חיים. את התוצאה חתם עמאשה בשער העשירי שלו העונה בדקה ה-62, מה שהוביל לשמחה בשורות האלופה. במחצית נאלץ איציק כהן לצאת בעקבות מתיחה בשריר ובקבוצה נאלצו להחליפו. בסיום המשחק לחץ נשיא המועדון יעקב שחר את ידי השחקנים.

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, נשמע מרוצה בסיום והסביר על השינויים שביצע בהרכב: "היום שיחקנו מסודר, יצאנו להתקפות מסודרות, הבקענו שערים. יש לנו סגל גדול, וצריך לתת הזדמנות לכולם, וכאשר אנחנו ברצף משחקים צריך לעשות שינויים ולעשות רוטציה, הרבה פעמים הפסדנו משחקים בגלל הרוטציה. כל שחקן ששיחק היום לגיטימי להרכב. ימפולסקי שיחק היום טוב מאוד. לשחק במכבי חיפה זה לא קל. הוא שיחק היום טוב. ורד לא יצא מההרכב בגלל כושר לא טוב, אלא בגלל שהוא שיחק הרבה לאחרונה".

לוי דיבר גם על המשחק של קבוצתו ביום חמישי מול סטיאווה בוקרשט ברומניה: "גם השינוי בשוערים לא התבצע כי שראנוב לא היה טוב. שראנוב שיחק טוב, וגם דוידוביץ' שיחק באירופה טוב מאוד. כשיש לך שני שוערים ברמה הזו אתה צריך לשמור עליהם. המשחק מול סטיאווה בחוץ לא דומה למשחק בבית. היינו צריכים את המשחק הזה, אין כמו ניצחון בשביל לדעת שאנחנו נלחמים בליגה. קבוצות שעובדות בשתי חזיתות, זה מאוד מאוד קשה. זה לא תירוץ, כי כששיחקנו בצ'מפיונס עשינו עשר מעשר, והשנה זה לא ככה. צריך למצוא את האיזון".

גוסטבו בוקולי, שחזר להרכב והצטיין היום, נשמע מרוצה בסיום: "אני בטוח שאפשר לצמצם את הפער מהצמרת. הליגה ארוכה מאוד ואני בטוח שאם נמשיך ככה נצמצם את הפער. אני חושב כל יום איך לדאוג לעצמי כדי לתת הכל על המגרש ואני שמח שאני עדיין יכול לעשות את זה".

המאמן המפסיד, אייל לחמן, לא ניסה לתרץ יותר מדי: "בסופו של דבר, אמנם משחקים בכדורגל שלושה משחקים על פני שמונה ימים, אבל זה לא אמור להשפיע על השחקנים ב-10 הדקות הראשונות, אלא בעשר האחרונות. אנחנו שבריריים מאוד, ובדקה השמינית כשאתה בפיגור 0:2, זה בטח לא עושה טוב לקבוצה. הכנה של קבוצה בדרך כלל מתבטאת בדקות הראשונות, ובדקות הראשונות לא היינו בסדר".

על הטעות של שטראובר וההגנה של קבוצתו: "מה אפשר להעיר על טעות כזון, אני בטוח שהוא יודע את הטעות שלו. הוא שוער כל כך ותיק וכל כך מנוסה, אני האחרון שיבוא ויעיר לו על טעות כזו. למען האמת, כשבאתי לקבוצה, אחד הדברים שידעתי שאני צריך לעבוד זו חוליית ההגנה, לשחק היום בלם במכבי פ"ת זה קשה מאוד. שיהיה הבלם הטוב ביותר בעולם הוא לא יוכל לעצור מתקפות כאלה. עיקר הבעיה שלנו היא מרכז השדה. אני צריך ליצור איזון עם השחקנים הקיימים, יש פה רמת טכניקה גבוהה מאוד, אבל מבחינת כניסה למשחק אנחנו חלשים מאוד. עוד לא הצלחנו למצוא את האיזון המתאים, אני צריך לעבוד על זה".

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully