וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "אנחנו לא רק מתעסקים בתקשורת"

מאמן הפועל תל אביב ניצל את ההזדמנות לסגור חשבונות אחרי השישייה מול ראשון לציון. אלרואי כהן: "מרגיש שסומכים עליי"

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: טל רזניק

מי אמר משבר? הפועל תל אביב צחקה הערב (שבת) על כל הביקורות ודרסה 0:6 את הפועל ראשון לציון האומללה בדרך לניצחון ביתי חמישי בשישה משחקים בבלומפילד. האדומים, שחזרו לפסגת ליגת העל, לפחות עד המשחק של מכבי תל אביב מול בני יהודה ביום שני, שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-20, אבל אם יש משהו שהעיב על החגיגה האדומה אלה הפגנות האוהדים של הקבוצה, שמחו נגד הנהלת המועדון. כ-400 איש הפגינו מחוץ לאצטדיון בבלומפילד כנגד הנהלת הפועל תל אביב. האוהדים קראו: "אלי טביב למכבי", "הנהלה זונה", "לא מעודדים הנהלה של מלשנים".

אלרואי כהן: "אירופה לא מהווה תירוץ"

"סך הכל הפועל תל אביב שיחקה כדורגל שמח, כדורגל טוב עם הנעת כדור מסודרת ומעברים מהירים בין ההגנה להתקפה", סיכם בסיום דרור קשטן. "יצרנו אינספור מצבים וכבשנו שישה שערים. סיכומים עושים בסוף. אנחנו לפעמים גם עובדים ולא רק מתעסקים בתקשורת, היום ראינו את זה. אני אישית לא מתעסק עם התקשורת". על החילוף התמוה בשער הוסיף המאמן: "בוריס קליימן קיבל צ'ופר על ההשקעה באימונים".

המצטיין במשחק אלרואי כהן היה מרוצה מהשיפור הניכר ביכולתו: "להגיד שאני מרוצה זו לא מילה, אני מאוד שמח שהצגתי את היכולת הזו. תמיד ידעתי שאני מסוגל לזה ואני שמח שנתנו לי את המושכות ואני מחזיר ביכולת טובה. קשה לי לנתח את הירידה ביכולת שלנו בשבועות האחרונים, אני עדיין לא מאמן. היום לחצנו וניסינו להבקיע מהר כי למדנו מהטעויות של גביע הטוטו, הצלחנו להגדיל את היתרון וזה עשה את העבודה. אני לא חושב שאירופה מהווה תירוץ, היו לנו נפילות מתח שאין להן הסבר. עד התקופה האחרונה לא קיבלתי את האמון המלא, עכשיו אני מרגיש שסומכים עליי".

המאמן המובס ניסן יחזקאל ניסה למצוא הסברים: "זה לא רק כמות השערים שספגנו, אלא בעיקר הקלות שבה אנחנו סופגים שערים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לספוג ולהיראות ככה וזה מדליק אצלי נורה אדומה. נצטרך לקום מהר מהקרשים ולהתרומם מעלה, בשבוע הבא כבר מחכה לנו מלחמה מסוג אחר ואנחנו צריכים להתעשת ומהר".

לגבי העובדה שישב ביציע הוסיף יחזקאל: " קשה לנהל משחק מבחוץ. אתה יושב בלי לזוז ובלי לדבר, אני מורחק וצריך להשלים עם העונש הזה. למעשה אתה לא משפיע על המשחק והרגשתי מנוטרל לגמרי, אבל כבר ראיתי קבוצות שהמאמן שלהן היה מורחק ועדין ניצחו כך שזה לא יכול להוות תירוץ".

הפועל תל אביב הביסה 0:6 את ראשון לציון

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully