וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה הביסה 0:3 את הפועל באר שבע

הקבוצה של רן בן שמעון חגגה בבירת הנגב עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות. אבוחצירא (43), בדש (57) ושלומי אזולאי (68) כבשו

מי שחשב שמינויו של גיא לוי למאמן הפועל באר שבע יהיה הצעד שיוציא את הקבוצה מהמשבר היישר למסלול ניצחונות, צריך לחשוב פעם נוספת. באר שבע הובסה הערב (שבת) 3:0 בביתה לעירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל ונותרה עמוק מתחת לקו האדום עם ארבע נקודות בלבד. מנגד, הקבוצה של רן בן שמעון עלתה למקום השלישי עם 19 נקודות בזכות שערים של שמעון אבוחצירא, ברק בדש ושלומי אזולאי ונמצאת בכושר חלומי אחרי הניצחון 1:2 על מכבי תל אביב ו-0:3 מול מכבי חיפה בשני המחזורים האחרונים. בסך הכל זה היה ניצחון הליגה הרביעי ברציפות של קרית שמונה והחמישי בכל המסגרות.

הפועל באר שבע שוב נראתה לא טוב והובסה בביתה. אמנם היא נאלצה לארח את קרית שמונה ללא קהל, שכר לרימון שהושלך במשחקה מול מכבי חיפה, אבל גם זה לא מתרץ את ההפסד השני ברציפות של הקבוצה מבירת הנגב שנמצאת במקום ה-15 והלפני אחרון. במחזור הבא ייצאו גיא לוי והפועל באר שבע למשחק חוץ שהוא גם משחק עונה מבחינתם מול הפועל פתח תקוה האחרונה, שסיימה הערב בתיקו 1:1 מול מכבי נתניה ושיפרה את מאזנה למינוס אחת.

מנגד, הקבוצה של רן בן שמעון פשוט פורחת. מי שחשב שאחרי הפתיחה הבינונית של קרית שמונה, הקבוצה תלך ותדעך, התבדה וראה אותה חוגגת בשבועיים האחרונים על מכבי תל אביב ומכבי חיפה. היום הקבוצה מהצפון המשיכה לחגוג ולקבל תמורה גדולה במיוחד מהשלישיה הקדמית שלה, אבוחצירא, בדש ואזולאי, ששוב כבשו. יהיה מרתק לראות אם רן בן שמעון ושחקניו יוכלו להמשיך במומנטום גם במשחק הבית מול מכבי פתח תקוה בשבוע הבא.

קרית שמונה נראתה טוב יותר מהדקות הראשונות והגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות כשכבר בשבע הדקות הראשונות מאטוביץ' ובדש הגיעו לשלוש הזדמנויות מצוינות, אך החמיצו. בדקה ה-43 עלתה האורחת ליתרון לאחר הרמה של מאטוביץ' ובעיטה של שמעון אבוחצירא מרחק 11 מטר מהשער.

בדקה ה-57 הצליחה קרית שמונה להכפיל את התוצאה לאחר ששלומי אזולאי העביר מסירה לברק בדש, שבעט מ-18 מטר לקורה ופנימה, 0:2 לקבוצה של בן שמעון. בדקה ה-68 אבוחצירא מצא בכדור ארוך את שלומי אזולאי, שבעט לקורה ופנימה וקבע 0:3 לקרית שמונה, שחוגגת בבירת הנגב.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, אבי יחיאל, איבן גארידו, אופיר דוידזאדה, גל דהן, לוטם זינו, וויליאם סוארס (מוטי מלכה, 61), יוסי שבחון, יוסף אבו לאבן (עידו אקסברד, 46), צחי מכלוף (דובב גבאי, 46).

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', רביד גזל (בני בן זקן, 76), בריאן חרסיסיץ', אדריאן רוצ'ט, שלומי אזולאי (שיר צדק, 70), שמעון אבוחצירא, ברק בדש (וויליאם נג'ובו, 66).

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully