וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבאלישווילי מבוקש בבלגיה, אלון תורג'מן תורגל בהרכב

27.10.2011 / 18:02

הגיאורגי טען בפני שחקני מכבי חיפה שהוא לא משותף מסיבות הנובעות מהחוזה, בקבוצה טוענים שמדובר בעניין מקצועי

"כל אחד ואחד מאיתנו למד את הטעויות שלו מהמשחק הקודם. שחקנים הפיקו את הלקח וזה מה שחשוב. אי אפשר להתכונן למשחק מול סטיאווה ואז להגיע לליגה ולזלזל. שחקנים צריכים לרוץ כמו משחק בליגה האירופית, יותר קילומטרים בכל משחק. היו פערים עצומים בהשקעה בין שני המשחקים". כך אמרו היום (חמישי) שחקנים במכבי חיפה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה.

הקבוצה תערוך מחר את האימון המסכם שלה, אבל לפי האימונים האחרונים ניתן ללמוד כי אלישע לוי יבצע מספר שינויים בהרכב. על פי האימונים האחרונים, ההרכב אמור להיראות כך: ניר דוידוביץ' (יחליף את שראנוב) יפתח בשער, אייל משומר, איציק כהן (יחליף את דגני), יוריצה בוליאט וטאלב טואטחה יפתחו בהגנה. האחרון אמור לסגור בימים הקרובים את הפרטים האחרונים לגבי חוזהו החדש, לחמש שנים בקבוצה.

החוזה הנוכחי, המוערך ב-70 אלף דולר לעונה, הוא חוזה ממוצע הנובע גם מפאת גילו הצעיר. "שחקנים בגיל שלו מרוויחים משכורת חייל, אבל הוא שחקן חשוב מאוד", אמרו בקבוצה. לקישור האחורי יחזור גוסטבו בוקולי הוותיק (יחליף את תמיר כהן) וישחק לצד סיידו יאיא. דלה ימפולסקי יחליף את אייל גולסה. את ההתקפה ישלימו יניב קטן, ויאם עמאשה ואלון תורג'מן. משמעות הדבר היא שעידן ורד עשוי לרדת לספסל.
מוחמד גדיר יחזור לסגל לאחר שהתאושש מהפציעה וערך אימון מלא, והוא צפוי להשתלב במשחק.


לגבי דבאלישווילי, שחקנים בקבוצה סיפרו כי החלוץ הגיאורגי מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה. לאחרונה הוא בחר לבקר את ההתנהלות של המועדון כלפיו והשמיע באוזני שחקנים טענות על כך שמכבי חיפה לא משתפת אותו משום שחוזהו מסתיים בתום העונה והוא מעוניין לעזוב כבר בינואר, מה שיצריך ממנה לקבל מחיר נמוך. בחיפה, כמובן, הכחישו את הדברים וטענו כי מדובר בסיבות מקצועיות.

חיפה רכשה את החלוץ ב-250 אלף יורו מסקונטו ריגה, אבל צפויה לדרוש סכום גבוה בהרבה, פי ארבעה לפחות. אם החלוץ לא יימכר בינואר, יעקב שחר יבקש מהחלוץ לחתום על חוזה לעונה נוספת כדי שיהיה ניתן למכור אותו בקיץ. בימים האחרונים פנו שתי קבוצות מבלגיה, גנק וסטנדרט ליאז', לסוכני שחקנים מישראל וביקשו מהם לארגן קלטות עם ביצועים של החלוץ. הקלטות כבר הועברו ונמצאות בטיפול של שני המועדונים. גורם המקורב לעסקה טען כי הקבוצות בוחנות אפשרות לקלוט אותו בינואר, אך היא גם עוקבת אחר שחקנים אחרים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully