וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "על מה ולמה יש ביקורת על דרור קשטן?"

27.10.2011 / 17:54

הפועל ת"א התאמנה לקראת ראשל"צ, הקשר הגן על המאמן: "השחקנים שמחים", על עצמו: "בתקופה פחות טובה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בצל המתיחות בין האוהדים להנהלה ובין ההנהלה למאמן דרור קשטן, ערכה היום (חמישי) הפועל תל אביב אימון ראשון לקראת המפגש בשבת מול הפועל ראשון לציון. אחרי ההפסד בליגה למ.ס. אשדוד, מקווים בהפועל כי בבלומפילד תחזור הקבוצה לנצח בליגה לאחר הניצחון אתמול בגביע הטוטו שבמעט החזיר את החיוכים אצל האדומים.

"ניצחנו אתמול ועלינו לחצי גמר גביע הטוטו", אמר שי אבוטבול באימון, "בשבת יש לנו את ראשון לציון בליגה שזה אופרה אחרת. חשוב לנו לבוא ולשחק טוב, ולהחזיר פה את החיוך לאנשים, בגלל האווירה מסביב והלחץ שנוצר בתקופה האחרונה. אני מקווה שנעשה את העבודה ונשמח את האוהדים".

אבוטבול דחה את הביקורת שיש על המאמן דרור קשטן גם מצד האוהדים ובעיקר לטענתו מצד התקשורת: "על מה ולמה יש כלפיו ביקורת?" שאל הקשר בתמיהה. "בשם רוב השחקנים אנחנו לא רואים את הנושא הזה כמו שאתם בתקשורת רואים. לא צריך לבקר על משחק אחד או על המשחקים באירופה. אמנם לא הצלחנו באירופה אבל הליגה לא פחות חשובה, ההפך הוא הנכון".

על היכולת של האדומים אמר אבוטבול: "הקבוצה לא משחקת כדורגל הכי יפה אבל אני זוכר שאחרי מכבי פתח תקוה התקשורת עשו מאיתנו גדולים. השחקנים בחדר ההלבשה שמחים אבל האווירה מסביב משפיעה, אתם בתקשורת לא יודעים הכל. כמו שאחרי הניצחונות מראיינים את השחקנים ומפרגנים להם, גם אחרי הפסדים אנחנו צריכים להודות שאנחנו אשמים".

אבוטבול דיבר על עצמו: "אני בתקופה פחות טובה. אני יודע ומרגיש את זה. כדי לצאת מהמצב הזה צריך להתאמן ולעבוד יותר קשה. כקבוצה אנחנו עושים טעויות ונצטרך לשפר את זה כדי שלא יקרה להבא. רוב השחקנים יגידו שיש פה אווירה טובה". מי שלא יהיה בסגל למשחק ככל הנראה הוא מירקו אורמוש שעדיין סובל מנקע בקרסולו ושבר באחת מאצבעות ידיו. קשטן יערוך מחר את האימון המסכם שבו הוא אמור לתרגל את ההרכב למשחק וככל הנראה יהיה לפחות שינוי אחד מהרכב שפתח מול אשדוד".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully