וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טואטחה על סף סיכום לחמש שנים

27.10.2011 / 7:58

מגן הנבחרת צפוי להרוויח כ-70 אלף דולר נטו לעונה. שחר ללוי בנוכחות שחקנים: "אולי עדיף שחקנים מהנוער. שאלה ינוחו"

המגן טאלב טואטחה צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש לחמש שנים במכבי חיפה, לפי שכר ממוצע של 70 אלף דולר נטו לעונה. על פי גורמים הקשורים לעסקה, הצדדים קרובים מאוד לסיכום והחוזה אמור להיחתם תוך מספר ימים. כזכור, בתחילת החודש הודיע השחקן, שחתם בספטמבר 2010 על חוזה לארבע שנים במועדון, להגיע לסיכום חדש בהתאם לסעיף בהסכם הקובע כי שכרו ישודרג בהתאם למעמדו. בחיפה העריכו כבר אז שהמשא ומתן יסתיים תוך זמן קצר. גם סוכנו, דדה חדד, שאישר את הידיעה מסר בתגובה: "שכרו של השחקן ישודרג בהתאם למעמדו". טואטחה צבר בעונה החולפת מעמד של שחקן מוביל כשנכנס לנעליים של פיטר מסיללה. בעונה החולפת הוא הפך לשחקן שמתחרה על חולצת ההרכב בנבחרת ומספר קבוצות בבלגיה גילו בו עניין. בחיפה מעוניין למכור את השחקן לפחות בעוד שנתיים ומאמינים שיוכלו לגזור קופון שמן ממכירתו.

בנושא אחר: בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, ערך שלשום אסיפה קשה לשחקני הקבוצה בה הטיח ביקורת נוקבת כלפי מספר שחקנים, אלא שאמש התברר כי הנשיא ערך שיחה גם עם המאמן אלישע לוי ואמר לו בנוכחות שחקנים כי עליו לקדם את מדיניות שיתוף השחקנים הצעירים. לדברי גורמים במועדון, השיחה נערכה בעיקר כדי לגרום לזעזוע לחלק משחקני ההרכב. שחר אמר ללוי: "ביום שבת ראיתי משחק של הנוער, הפועל תל אביב נגד מכבי חיפה. יש שם שחקנים מעולים, הם שיחקו מצוין. אם זה המצב, תן לילדים לשחק. אולי עדיף שחקנים מהנוער ושאלה ינוחו. ככה נראה את הבאות".

לוי דווקא נקט בשלוש העונות החולפות במדיניות של שילוב צעירים, אך במכבי חיפה רואים בדברים של שחר מחשבה לקדם עוד יותר את המדיניות. שחקן בקבוצה אמר על דברי שחר: "חצי מההרכב בנוי על שחקנים צעירים, אבל יש משהו בדבריו של שחר. דווקא חלק מהשחקנים הותיקים שהיו מצפים שינהיגו את הקבוצה לא עושים זאת". בקבוצה הבוגרת מתאמנים כרגע שאדי שעבאן וערן רוזנבאום.

מאז האסיפה של שחר, בה התבטא כי חלק מהשחקנים עשויים לעזוב בינואר, שחקני הקבוצה החלו לשער מי השחקנים שישוחררו. לפחות אחד מהחלוצים יעזוב בכל מקרה. עדיין לא ברור האם חיים מגרלישווילי, דלה ימפולסקי, חן עזריאל, ולדימיר דבאלישווילי ומרלון דה חסוס יעזבו. החלוץ הגיאורגי טען בפני חבריו לקבוצה כי בחיפה מערימים עליו קשיים לנוכח העובדה שחוזהו מסתיים בתום העונה, אך בחיפה הכחישו את הטענות הללו. דבאלישווילי לא מעוניין לחתום על חוזה חדש אבל חיפה תציע לו לחתום על חוזה כזה במידה ולא יימכר בחודש ינואר. "השקענו לא מעט בשחקן הזה, ראוי שגם הוא יידע לתרום למערכת", אמר גורם בחיפה.

על פי שני האימונים האחרונים, עושה רושם שהקשר דלה ימפולסקי יפתח מול מכבי פתח תקוה. הסיבה לכך נעוצה בין היתר בהרחקה של אייל גולסה. גם ניר דוידוביץ' צפוי לפתוח. בהיעדרו של הבלם סארי פלאח (מתיחה בשריר הירך האחורי), הבלם איציק כהן עשוי גם הוא לחזור ל-11 על חשבון אוראל דגני וגוסטבו בוקולי יפתח על חשבון תמיר כהן. מוחמד גדיר יחזור לסגל לאחר שהתאושש מפציעה.

ימפולסקי עזריאל ודה חסוס עשויים לעזוב בינואר
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully