וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "הצעירים שלנו הם הכוח שלנו"

26.10.2011 / 22:05

מאמן באר שבע חגג את העלייה לחצי גמר גביע הטוטו: "אנו חושבים על חיזוק בינואר". דורה: "חבל שהמפעל לא כיבד אותנו"

אחרי פתיחת העונה האיומה שחוותה, הפועל באר שבע יכולה להרשות לעצמה לחייך מעט. גיא לוי חווה ניצחון ראשון מאז שהצטרף לקבוצה והחליף את ניר קלינגר, כשהקבוצה שלו גברה 0:1 הערב (רביעי) ברבע גמר גביע הטוטו על בני סכנין. דובב גבאי העלה אצלו יותר מחיוך אחרי שהבקיע בכדור חופשי בדקה ה-80 את שער הניצחון ששולח את קבוצתו לחצי הגמר.

"אני שמח מאוד על הניצחון, זה חשוב מאוד עבורנו, ואני מקווה שאם כבר הגענו לחצי הגמר בגביע, אז נמשיך הלאה", סיפר גיא לוי בסיום. "לזה אנחנו שואפים. המגמה של המועדון היא לשלב צעירים ואני לא חושב שהרווחתי היום, אלא זה רווח של המועדון. שילוב הצעירים כרגע הוא הדרך היחידה שלנו לצאת מהמצב, ואנחנו חושבים על חיזוק בינואר, אך הצעירים הללו הם הכוח שלנו בשילוב עם שחקנים ותיקים. אני שמח שזה נראה טוב וצריך לזכור שכשהולכים להליך בנייה כמו שלנו, אז זה לוקח זמן ואנחנו מוכנים לזה. אני מקווה שזה יזרום כמה שיותר מהר. בינתיים, הלחימה על המגרש זה הדבר הכי חשוב ורק בעזרתה נגרוף עוד ועוד נקודות".

מנגד, בבני סכנין היו מאוכזבים מאוד. אחרי הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים, ראה המאמן שלומי דורה הפסד כואב. "יש אכזבה", אמר דורה. "בסך הכל זה אחד המפעלים שהתעסקנו בו מתחילת השנה. חבל שהמפעל לא כיבד אותנו ונתן לנו את האפשרות לנוח קצת ולייצג את המועדון בצורה מכובדת, אבל הראש שלנו כבר בליגה במפעל הכי חשוב. זה בהחלט פוגע מאוד שאנחנו צריכים לשחק שלושה משחקים בשישה ימים. מי שעקב אחרי סכנין מתחילת השנה ראה שהתייחסנו ברצינות למפעל הזה, עלינו מבית קשה מאוד וחבל שלא ניתנה לנו ההזדמנות להמשיך הלאה".

לקראת המשחק ביום שבת מול עכו, אמר דורה: "אנחנו צריכים להתארגן למשחק מאוד קשה בעכו שמי שתיקח בו את הנקודות שם תמשיך להיות חזק בצמרת. אין איזו תכנית מיוחדת איך עושים ניצחון ראשון בחוץ. בסך הכל שיחקנו בסדר גמור בחוץ. אולי אנחנו צריכים להיות קצת יותר מדוייקים וחדים כי בבית יש לנו את התמיכה של הקהל שמאוד עוזרת לנו".

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את בני סכנין

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully