וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל תל אביב עלתה לחצי הגמר

האדומים הובילו 0:2 נגד רמת השרון, פיגרו 3:2, קיבלו פנדל שלא היה ולבסוף ניצחו 3:5 בתום הארכה

כולם נזהרים מלהזכיר את המילה "משבר" כאשר מדברים על הפועל תל אביב, אבל נדמה שהאדומים פשוט נמצאים בתקופה רעה מאוד, כשאחרי ההפסד הכואב ביום ראשון למ.ס. אשדוד, כמעט הגיע אחד נוסף הערב (רביעי), אבל הפועל תל אביב ניצלה עם המון מזל ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו מול מחזיקת התואר של הליגה הלאומית מהעונה שעברה, עירוני רמת השרון. האדומים ניצחו 3:5 בהארכה, והעובדה שהם שיחקו בהילוך ראשון והיו קרובים להפסד מביך במיוחד אמורה להדיר שינה מעיניו של דרור קשטן.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער. ברני ארדוב
פתיחה וסיום רצחניים. מהראן לאלה/ברני ארדוב

דרור קשטן ערך אמנם מספר שינויים בהרכב שלו, אבל בסופו של דבר עלה עם מערך חזק יחסית, שכלל את מרבית שחקני ההרכב הראשון, שתוגבר גם במחצית השנייה בשחקניו הבכירים. הפתיחה הייתה נראית חלומית מבחינתו עם שערים מהירים של מהראן לאלה (1) ועומר דמארי (14), אבל מכאן האדומים פשוט הפסיקו לשחק.

את ההזדמנויות של החלק ההתקפי החליפו לפתע נסיונות של רמת השרון, שעלתה למשחק ללא מאמנה מומי זפרן, שלקה בליבו, כשמי שהדריך את המועדון היה המנכ"ל ושוער העבר של המועדון מנחם קורצקי. מהר מאוד רמת השרון חזרה למשחק, תוך שאלן מסודי (26), תומר סוויסה (41) ואוסקר גררו (45) ניצלו הגנה חולמנית ועייפה מצד האדומים, שפשוט לא נתנו פייט.

המחצית השנייה לא בישרה על שינויים משמעותיים, האדומים מיעטו לאיים על שערו של גל ניר, אבל בדקה ה-87 השופט רועי ריישנרייבר פסק על פנדל שלא היה לזכות האדומים, וטוטו תמוז ניצל את הבעיטה כדי להשוות ל-3:3 ולשלוח את המשחק להארכה. כאן רמת השרון כבר הפסיקה לשחק, ומהראן לאלה החזיר את שער היתרון בדקה ה-105 ואלרואי כהן סגר את הסיפור בדקה ה-120 כדי להבטיח את המקום בין ארבע האחרונות במפעל.

מחצית ראשונה

דקה 1 - גול! התקפה מהירה של הפועל תל אביב הניבה שער מהיר כששי אבוטבול חטף כדור והכניס מצוין לנוסא איגייבור, שהמשיך עם מסירה למהראן לאלה, והחלוץ חתך פנימה ושלח בעיטה חדה לפינה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 4 - הפועל תל אביב כמעט כבשה את הרביעית כשעומר דמארי הכניס כדור רוחב מצד שמאל, שמצא את אלרואי כהן, שבעט, אבל גל ניר הדף מצוין.

דקה 13 - אוסקר גררו ניסה להפתיע את אפולה אדל, שהיה מעט מחוץ לשער, אבל הבעיטה של הקולומביאני פספסה את המסגרת.

דקה 14 - גול! עמרי עטיה הכניס כדור מצוין לעומר דמארי, שהשתלט על הכדור בחזה והמשיך עם בעיטה לפינה הימנית, שהסתיימה בשער. 0:2.

דקה 21 - כדור קרן של אלרואי כהן הוגבה לעברו של וואליד באדיר, שניצל את העובדה שלא היה מכוסה ונגח מקרוב, אבל החמיץ את המסגרת בסנטימטרים בודדים.

דקה 26 - גול! כדור רוחב של בן מלכה מצד שמאל עבר את כל ההגנה האדומה והגיע עד לאלן מסודי, שעם הגב לשער בעט בעקב אדיר מקרוב, שפגש את הרשת וקבע 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 41 - גול! איבוד כדור במרכז המגרש של רועי גורדנה הוביל לשער השוויון כשתומר סוויסה קיבל כדור עומק ובעט מול אפולה אדל, 2:2.

דקה 45 - גול! עוד התקפה מהירה של רמת השרון הובילה לשער כשההגנה שוב חלמה, בעוד אוסקר גררו קיבל כדור ארוך ובעט לפינה הימנית. 2:3 לעירוני רמת השרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מחצית שנייה

דקה 46 - קשטן לא לקח סיכונים וערך חילוף משולש בפתיחת המחצית השנייה: נאעל חוטבא, גל שיש וטוטו תמוז החליפו את עמרי קנדה, עמרי עטיה ועומר דמארי.

דקה 54 - אלרואי כהן הגביה כדור לעברו של לאלה, שהשאיר עם הראש לטוטו תמוז הפנוי, אבל לא הצליח למצוא אותו ופספס הזדמנות.

דקה 68 - אלרואי כהן מצא את טועמה פנוי, והקשר שנכנס כמחליף המשיך עם בעיטה לא מספיק חזקה שנעצרה אצל גל ניר.

דקה 86 - טועמה הכניס כדור לאלרואי כהן, והשופט ראה הכשלה של עשהאל בן שבת על הקשר. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ופסק על פנדל מפוקפק.

דקה 87 - גול! טוטו תמוז ניגש אל הבעיטה תחת הגשם בווינטר, בחר בפינה השמאלית בעוד שניר קיפץ ימינה, והשווה ל-3:3.

דקה 89 - אלרואי כהן קיבל כדור מצוין ודהר קדימה לעבר השער, עבר בדרך את גררו וסיים עם בעיטה שפספסה מעט את המסגרת.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הארכה

דקה 102 - רמת השרון ביצעה את חמשת החילופים, בזמן שסביטי ליפניה נפצע, קיבל טיפול רפואי מחוץ לשדה המגרש, אבל הודיע לראשי הקבוצה שלא יוכל להמשיך לשחק. רמת השרון נאלצת להישאר בעשרה שחקנים.

דקה 105 - גול! חילופי מסירות בין לאלה לתמוז הסתיימו עם מסירה ללאלה, ששעט קדימה וסיים עם כדור מדויק לפינה הרחוקה, 3:4 להפועל תל אביב.

דקה 107 - נאור פסר הכשיל את טוטו תמוז מחוץ לרחבה, השופט הרחיק את המגן ופסק גם על בעיטה חופשית מקצה הרחבה. טועמה הפציץ את הפינה השמאלית אבל ניר הרחיק מצוין.

דקה 110 - תמוז היה חייב לגמור את המשחק אחרי שבאדיר פספס את הרגל כשקיבל מטועמה, הכדור הגיע לתמוז, אך לצערו גם הוא פספס מקרוב, ובעט החוצה.

דקה 120 - גול! אלרואי כהן קיבל מטועמה, דהר קדימה ושלח כדור מדויק לפינה הימנית של גל ניר. 3:5 להפועל תל אביב.

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, אבי סופר, סביטי ליפנייה, סמי אליקים (עמיר נוסבאום 46), גל בראל (עשהאל בן שבת 41), משה אבוטבול, בן מלכה (אור אוסטוינד 77), אלן מסודי (רן יצחק 57), אוסקר גררו, תומר סוויסה (בן בן שושן 62).

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה (נאעל חוטבא 46), וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן (מור שושן 96), עמרי עטיה (גל שיש 46), שי אבוטבול, רועי גורדנה (סלים טועמה 62), נוסא איגייבור, אלרואי כהן, מהראן לאלה, עומר דמארי (טוטו תמוז 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully