וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן עטר הורחק משני משחקים בפועל

11.10.2011 / 14:51

חלוץ הקבוצה עמד לדין בשל זריקת הבקבוק על אוהדי מכבי חיפה וקיבל גם שלושה משחקים על תנאי. הדיין: "עבירה חמורה"

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דן היום (שלישי) בעניינו של חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר, והחליט להרחיק אותו משני משחקים בפועל ומעוד שלושה משחקים על תנאי למשך שנה. החלוץ שזרק בקבוק במשחק הליגה האחרון של הצהובים נגד מכבי חיפה, ניסה לספק הסברים להתנהגותו אחרי שביצע את המעשה בעקבות הקללות שספג מאוהדי הירוקים במהלך החימום למשחק. בעקבות ההחלטה, יחמיץ עטר את שני משחקי הליגה הקרובים נגד עירוני קרית שמונה (חוץ) ומכבי פתח תקוה (בית).

כזכור, המקרה הזה לא צוין בדו"ח השופט והמשקיף, אבל כוחות השיטור שנכחו בבלומפילד זיהו את המקרה ועל כן הוחלט כי עטר יועמד לדין בוועדת המשמעת של ההתאחדות. יחד עם עטר נכחו בדיון גם מנהל הקבוצה אבנר טוויטו, כמו גם נציג המשטרה אלי פינטו, שהיה במקום האירוע.

"אין לי ספק כי הנאשם זרק את הבקבוק לכיוון אוהדי חיפה בכוונה לפגוע בהם, בתגובה לקללות", קבע הדיין דוד לב. "העבירה חמורה. ניסיון לפגוע באוהדים המשלמים כסף כדי לצפות במשחק הינו מעשה שספורטאי מקצועי לא יעשה. למזלנו במקרה הנדון כאן לא הוכחה פגיעה באדם, לנאשם אין הרשעות קודמות, הוא הביע חרטה ולא נראה לי כי עלי להחמיר".

עטר: "הבקבוק היה מכוון לחומה של היציע"

"אני מודה שזרקתי את הבקבוק, הוא לא היה מכוון לאוהדי חיפה אלא לחומה של היציע, והבקבוק לא פגע באוהדי חיפה", אמר עטר בפתח הדיון שנערך בפני הדיין דוד לב. "הבקבוק פגע בחומה. את כל זה עשיתי כי מרגע החימום ועד סוף המחצית הראשונה אוהדי מכבי חיפה לא הפסיקו להקניט אותי, לקלל ולהזכיר לי מעשה שהיה לפני חמש שנים והוא מאחורי. הייתי בסערת רגשות כשירדתי לחדר ההלבשה במחצית. זרקתי את הבקבוק מתוך עצבים אבל לא פגעתי באף אחד והוא לא היה מכוון לעבר אוהדי חיפה. ניתזו מהבקבוק מים כשהוא התפוצץ וניתז מהרצפה, ואולי רק המים ניתזו על אוהדי חיפה. התנצלתי בפני הקבוצה, בפני אוהדי מכבי תל אביב ואוהדי מכבי חיפה בתקשורת".

מנהל מכבי תל אביב אבנר טוויטו יצא להגנתו של החלוץ, ואמר: "מה שיש לנו להגיד זה שאלירן הבין מיד את המעשה שעשה, הוא התנצל בפני השחקנים והצוות על ההתנהגות שלו. אלירן משחק מספר שנים וזאת הופעתו הראשונה בבית הדין, הוא משחק כדורגל מקצועני עשר שנים, והביע חרטה מלאה על מעשיו. לא צריך לפגוע באלירן ובקבוצה, לא העמדנו את אלירן לדין פנימי בתוך המועדון משום שקיבלנו זימון לבית הדין וחשבנו שלא ניתן להעמידו לדין פעמיים. אנחנו חושבים שאלירן צריך לשלם על מעשיו, מבקשים שבית הדין ייתן לו עונש על תנאי כי כל העניין כבר מאחוריו".

רפ"ק אלי פינטו שנכח בדיון הוסיף: "אני מחזק את דבריו של אלירן. הבקבוק פגע בחומה ובמעקה הברזל שעל החומה והמשיך במעופו. יכול להיות שהוא פגע במישהו, אבל לא ראיתי שהוא פגע במישהו. האוהדים הקניטו אותו והוא התעצבן מהאירוע".

בתוך כך, חזר השחקן לאימוני מכבי תל אביב הבוקר לאחר שלא התאמן בימים האחרונים בשל פציעה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully