וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "תהיו רגועים, השנה ריאל תנצח את בארסה"

הכוכב הפורטוגלי כנראה עדיין לא למד לקח. נורי שאהין ישוב בקרוב לפעילות. מוריניו חוטף מלאון ומחכה להחלטה בעונשו

כנראה שכריסטיאנו רונאלדו לא אוהב לבוא קטן ולצאת גדול. הפנומן הפורטוגלי של ריאל מדריד לא למד לקח מהעונה שעברה ומהסופרקופה העונה, והוא בטוח: "אפשר להיות רגועים, העונה ננצח את ברצלונה", אמר רונאלדו במהלך ביקור במרכז לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

כזכור, רק בתחילת העונה נפגשו שתי הקבוצות פעמיים במפגשי הסופרקופה, כאשר במפגש הראשון בסנטיאגו ברנבאו נפרדו הקבוצות בתיקו 2:2, ואילו במפגש הגומלין ניצחה אלופת ספרד את מחזיקת הגביע 2:3 והניפה גביע נוסף.

עוד בריאל, מי שאמור לחזור לעניינים בקרוב ובעצם להתחיל לשחק באופן רשמי במדי הקבוצה הוא נורי שאהין. כזכור, הקשר שהגיע מאלופת גרמניה בורוסיה דורטמונד בקיץ תמורת כ-10 מיליון יורו, נפצע ולא פתח עם הבלנקוס את העונה. עד מחזור הליגה הבא, שייערך בעוד כשבוע וחצי (עקב פגרת הנבחרות), יהיה שאהין כבר כשיר לקחת חלק במשחקי הקבוצה.

רונאלדו בטוח שהשנה דברים ישתנו

רונאלדו תמיד רוצה להיות ראשון

פדרו לאון: "חשתי שמוריניו משפיל אותי"

בגזרת ז'וזה מוריניו תמיד יש הרי חדש. היום הזכירו לציין בקטלוניה 50 ימים מאז התקרית המכוערת בה שלח המאמן הפורטוגלי של ריאל אצבע לעבר עינו של עוזר מאמן ברצלונה טיטו וילנובה במהלך משחק הגומלין בסופרקופה בין שני הצדדים.

כיום אמור בית הדין של התאחדות לכדורגל בספרד להחליט לגבי העונש של המאמן. עם זאת, ייתכן כי ההחלטה תתקבל בעוד מספר ימים, לאחר שהשופט יבחן שוב את הממצאים מאותה תקרית. בין היתר, מוריניו עלול לספוג עונש הרחקה כבד של בין ארבעה לעד 12 משחקים אפילו.

אם לא די בזאת, מי שעוד יוצא נגד המאמן הוא השחקן המודח, פדרו לאון, שחזר לחטאפה לאחר עונה לא מוצלחת במיוחד במדים הלבנים. "חשתי שמוריניו השפיל אותי במדריד", אמר לאון בראיון. "לא ידוע לי שעשיתי דבר רע, אני מקצוען, עבדתי קשה מאוד".

לאון נפגע בעיקר מדבריו של המאמן לאחר שזה אמר כשנשאל באחת הפעמים על ידי התקשורת לגבי לאון, מדוע לא פתח איתו. "הוא לא בדיוק זידאן או מראדונה", אמר אז מוריניו.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully