וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הוגן להפיל את התיק על לאלה"

מקורבי החלוץ לא אהבו את הביקורות: "אם הוא היה מקבל יותר דקות, הוא לא היה מחמיץ". שלט של אוהדי לגיה: "ג'יהאד לגיה"

הפועל תל אביב פתחה את הבוקר (שישי) בפולין לאחר ההפסד ללגיה ורשה (3:2) עם תחושה קשה של החמצה. האדומים יודעים כי ההפסד אמש חיבל קשות בסיכויי ההעפלה שלהם לשלב הבא (1/16) במפעל, ואם הם לא יצליחו להשיג לפחות ניצחון אחד מול פ.ס.וו איינדהובן בשני המחזורים הקרובים, כנראה שהמשחקים הבאים שלהם יהיו כבר לפרוטוקול בלבד. האדומים זכו לקבלת פנים לא מלבבת במיוחד, כאשר אוהדי לגיה פרסו כתובת ענק בה נכתב: "ג'יהאד לגיה".

הגיבור הטראגי של המשחק היה החלוץ מהראן לאלה, שכבש שער מיד עם כניסתו כמחליף, אך פספס הזדמנות גדולה להכריעו דקה לסיום התמודדות כשהיה לבד מול שוער לגיה לאחר טעות של ההגנה המקומית, וראה שניות לאחר מכן את הפולנים חוגגים שער ניצחון דרמטי.

מהראן לאלה ניסה להסביר בסיום המשחק מה עבר עליו באותם רגעים של החמצה גורלית: "הבלם החזיר את הכדור לשוער ופתאום הוא הגיע לרגל שלי, בעטתי, אבל לצערי השוער לקח את הכדור והוציא התקפה שנגמרה בשער. ממש לא הגיע לנו להפסיד וחבל שזה קרה. המחצית הראשונה שלנו הייתה נהדרת, בשנייה שיחקנו קצת יותר הגנתי כדי לשמור על היתרון וספגנו. זה הפסד מאוד לא מחויב".

בסביבתו של החלוץ הוסיפו: "זה לא פייר להפיל את התיק על מהראן, הוא נכנס והביא לתפנית במשחק, החמצות כאלה קורות. אם הוא היה מקבל יותר דקות העונה, הוא לא היה מחמיץ כזו הזדמנות".

שחקן בקבוצה: "הסיכויים קלושים, אבל לא נרים ידיים"

מעבר לכך, בהפועל היו בהלם מההפסד אך נמנעו מלמתוח ביקורת אחד על השני: "עשינו טעויות של ילדים במגרש", אמר אחד משחקני הקבוצה. "כל השערים של הפולנים הגיעו משטויות שלנו במגרש, זה לא מתאים ברמות האלה. יכולנו לנצח בקלות את המשחק. הסיכויים שלנו כעת לעלות שלב קלושים, אבל אנחנו לא מרימים ידיים".

מי שאליו כוונה עיקר הביקורת הוא המאמן דרור קשטן, שהכניס לאחר שער השוויון של לגיה בדקה ה-79 את ואליד באדיר בתור קשר אחורי, תפקיד אליו הוא לא רגיל לאחר שלא שיחק זמן רב, זאת במטרה לשמור על התוצאה.

קשטן אמר לאחר המשחק: "הפועל תל אביב שיחקה כדורגל טוב מאוד והעובדה היא שלגיה ורשה לא הגיע לכיבושים ממהלכי כדורגל. לעומת זאת, השערים שלנו כן הובקעו ממהלכי כדורגל. לצערנו, לאלה החמיץ בדקה ה- 89 ובכך החמצנו הזדמנות לנצח. במקום לנצח 2:3, הפסדנו 3:2 וחבל".

הקשר מחמוד עבאס שנפצע אמש יעבור בדיקת MRI בה תתברר ביתר דיוק חומרת פציעתו. עבאס נפצע בתחילת המשחק מול לגיה, והאבחנה הראשונית הצביעה על היעדרות של כ-4-6 שבועות מהמגרשים. הבדיקה תקבע בוודאות את משך זמן ההיעדרות.

הקבוצה האדומה תנחת היום ב-15:00 בצהריים בישראל וכבר בשבת היא תחל בהכנות לקראת משחקה מול מכבי נתניה ביום שני הקרוב. מי שצפוי לחזור להרכב הוא הקשר אביחי ידין, כאשר קשטן אמור להחליט האם להרכיבו במקום מחמוד עבאס, שייעדר בין 4-6 שבועות, זאת על פי האבחנה הראשונית או במקומו של שי אבוטבול. במקרה שכזה סלים טועמה יתופקד כקשר בצד שמאל.

עומר דמארי: "היינו צריכים לנצח את המשחק"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully