וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: "מה שקרה מול ראפיד היה פנצ'ר"

שחקני הפועל תל אביב, שערכו אימון ראשון בורשה לקראת המשחק נגד לגיה, מאמינים שאפשר לתקן את הרושם באירופה

הפועל תל אביב ערכה הערב (שלישי) את האימון הראשון שלה בורשה לקראת המשחק מול לגיה המקומית ביום חמישי במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. האווירה במחנה האדום טובה מאוד, ובקבוצה מאמינים כי למרות הפתיחה הגרועה במפעל עם הפסד לראפיד בוקרשט, הם בהחלט יכולים לחזור עם ניצחון מהמפגש מול הפולנים. תסריט כזה יגדיל מן הסתם את סיכויי ההעפלה לשלב הבא.

המאמן דרור קשטן לא שינה את ההרכב שתרגל אתמול. המשמעות היא שהפועל תל אביב תשחק במערך קצת נסוג יותר עם שי אבוטבול כקשר אחורי באמצע, כשמחמוד עבאס ומירקו אורמוש אמורים לעזור לו בממשימות ההגנה. נוסא איגייבור, שיחזור להרכב במקומו של אביחי ידין המורחק, ישחק מתחת לטוטו תמוז ועומר דמארי. בהגנה גם לא צפויים שינויים ולמרות כשירותו של נעאל חוטבא, עמרי קנדה ימשיך כמגן הימני.

קנדה סיפר הערב לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "הגענו למתקן מפואר, המגרש מדהים ביופיו וכעת חובת ההוכחה עלינו השחקנים. אנחנו רוצים להראות לכולם שמה שקרה נגד ראפיד בבלומפילד היה פנצ'ר חד פעמי והמטרה שלנו להעפיל מהבית הזה". עומר דמארי הוסיף: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה מצויינת. אנחנו מקווים לעשות תוצאה טובה שתשאיר לנו סיכוי להמשך הדרך".

אורמוש אופטימי: "יש לנו סיכוי לחזור עם ניצחון"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully