וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת הנשים הודחה מאליפות אירופה

השחקניות של זלינגר הפסידו בפעם השלישית בטורניר ולא לקחו אף מערכה, אחרי שנוצחו בידי צ’כיה 25:11, 25:18 ו-25:16

נבחרת כדורעף הנשים של ישראל סיימה הערב (שני) את דרכה באליפות אירופה 2011 הנערכת בסרביה ואיטליה, כשהפסידה בשלוש מערכות (25:11, 25:18 ו-25:16) לצ'כיה העדיפה. היה זה הפסדה השלישי של ישראל במסגרת בית ג' בו נטלה חלק, כשרק ניצחון חלק הערב היה משאיר לה אפשרות להמשיך לפלייאוף. גם הניסיון להמתיק את הגלולה ולהימנע ממאזן של 9:0 במערכות לא צלח.

הנבחרת הישראלית יכולה להיות מרוצה כמובן מעצם ההגעה לטורניר היוקרתי, בו לא הייתה מאז 1971, אך לא מההופעה באליפות, בה לא לקחה אף לא מערכה אחת. הפרויקט של אריה זלינגר, שהיה מאמן הנבחרת באליפות הראשונה ב-1967 ולקח אותה שוב תחת חסותו, עמד במשימה הראשונה להעפיל לאליפות, אבל היעד שסימן המאמן - מקומות 5-7 - היה גבוה מדי.

שלוש היריבות בשלב הבתים הזכירו לנבחרת שפערי הרמות עדיין משמעותיים, כשהנתון שהמחיש זאת הערב היה 65 טעויות לא מחויבות של ישראל לעומת 44 של צ'כיה. עכשיו נשאלת השאלה מה יעלה בגורלו של הפרויקט, בו הושקעו בשנים האחרונות כספים רבים שעזרו להגיע לאליפות אירופה אך לא לייצר דור חדש של שחקניות. האם זלינגר ימשיך בניסיון לעבור את חילופי הדורות במוקדמות האולימפיאדה שיחלו בנובמבר, או שמא כדורעף הנשים יחזור לדשדש כמו בעשורים הקודמים?

זלינגר מסכם טורניר מאכזב ונשמע פסימי לגבי ההמשך

מהלך המשחק

מערכה 1

ההתלהבות הישראלית החזיקה מעמד בדיוק חמש דקות, לפני שהצ'כיות ברחו מבלי להביט לאחור. טעויות לא מחויבות של הנבחרת מול חסימות מצוינות של צ'כיה, הכניסו את ישראל לפיגור כמעט בלתי מחיק של 16:8. הצ'כיות המשיכו להשיג נקודות קלות בדרך ל-11:25 במערכה הראשונה. גם הסיכוי התיאורטי להעפיל לשלב הבא אבד, שכן רק ניצחון בשלוש מערכות היה עוזר לישראל.

מערכה 2

ירידת המתח עשתה טוב לישראל, שהחלה לייצר יותר נקודות בהתקפה, עם אינסה ויסוצקי ורון פונטי, אבל זה החזיק מעמד עד ל-10:10. שם החלה עוד בריחה של הצ'כיות, בעזרת הגשות טובות ועוד שגיאות מיותרות מצד השחקניות של אריה זלינגר, בדרך ל-10:16. אנה וליקי צימקה עם שתי נקודות טובות ל-18:14, אבל היריבה שוב העבירה הילוך וניצחה גם במערכה השנייה 18:25.

מערכה 3

סיפור המשחק, ולמעשה סיפור הטורניר כולו, חזר על עצמו גם בפתיחת המערכה השלישית, כשישראל מגיעה להזדמנות לעלות ליתרון, אך כושלת ונותנת ליריבה ליהנות מטעויות. ממצב של 6:6 הצליחה צ'כיה לברוח ל-8:14, הישראליות מחכות שהחוויה הלא נעימה הזו תסתיים. בסופו של דבר זה נגמר עם 16:25 לצ'כיות ועוד הפסד לא נעים לישראל.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully