וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "ה-3:4:3 עובד מצוין עבורנו"

בלם ברצלונה התאהב בסגנון ההתקפי: "זה גורם לקבוצות להישאר מאחור". חברי המועדון הצביעו נגד העישון בקאמפ נואו

למרות שהיא קבוצת ההתקפה הטובה והקטלנית בעולם, לפחות על פי שעה, נראה כי פפ גווארדיולה מנסה לשחק יותר ויותר התקפי. מתחילת העונה, במשחקים מסוימים בעיקר בבית, המאמן הקטלאני של ברצלונה עולה במערך 3:4:3.

ביום שבת האחרון זה עבד נפלא מול אתלטיקו מדריד עם 0:5, כאשר לפני המשחק צ'אבי טען שהשיטה טובה אבל מקשה על הקבוצה להתגונן. ג'רארד פיקה, שנכנס כמחליף במשחק לאחר שהושבת מספר שבועות, בניגוד לצ'אבי וכמו גווארדיולה, חושב שהשיטה הזו מתאימה כמו כפפה ליד לאלופת אירופה.

"השיטה הזו עובדת מצוין עבורנו", אמר ג'רארד פיקה, "בגלל שאנחנו אוהבים מאוד לתקוף וזה גורם לקבוצות שמשחקות נגדנו בקאמפ נואו להישאר מאחור".

לגבי חזרתו למגרשים, כאמור, לאחר מספר שבועות של היעדרות אמר הבלם בן ה-24: "להיכנס למגרש ולשחק לצד שחקנים כאלה זה נהדר. אני עדיין צריך לחזור אט-אט לכושר משחק".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

חברי המועדון הצביעו בעד חוזה הפרסום של קרן קטאר

חברי הוועד של ברצלונה הצביעו אמש בעד ואשררו את חוזה המועדון עם הספונסר מקטאר. כזכור, ראשי בארסה סגרו על חוזה עתק בגובה 230 מיליון יורו לחמש שנים, כדי ששמה של הקרן הקטארית יתנוסס בחזית החולצה של הבלאוגראנה.

לראשונה מזה 112 שנות פעילותו של המועדון, הוא העלה על חולצתו פרסומת דבר שגרר ביקורות קשות נגד אנשי המועדון והעומד בראשו סנדרו רוסל, בעיקר מצידו של הנשיא לשעבר ויריבו של רוסל, ז'ואן לאפורטה, והמאמן לשעבר יוהאן קרויף. החוזה היה צריך לקבל את האשרור הסופי של אנשי הוועדה הפועל, ו-697 מתוך החברים הצביעו בעד, 76 התנגדו למהלך בעוד ש-36 נמנעו.

מעבר לכך, באסיפה הצביע רוב מוחץ של החברים על איסור העישון בקאמפ נואו, כאשר 538 מתוכם הצביעו בעד חוק האוסר לעשן באצטדיון, 89 התנגדו ו-39 נמנעו. "אנחנו מקווים שפיפ"א תאסור על עישון במגרשי הכדורגל", אמר ג'ורדי מונס, אחד ממנהלי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully