וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "לא בכל משחק אפשר לכבוש שערים"

מאמן הפועל תל אביב ניסה להתנחם אחרי ה-0:0 מול הפועל חיפה: "זו לא טרגדיה". ניצן שירזי: "מרוצה עד הגג מהנקודה"

קובי אליהו

מסתבר שבעונת כדורגל ארוכה יש גם ימים כאלה. הפועל תל אביב סיימה הערב (שבת) ב-0:0 ביתי מאכזב במיוחד מול הפועל חיפה, שהציגה בונקר לתפארת והשיגה את הנקודה הראשונה שלה העונה. הקבוצה של דרור קשטן שיפרה את מאזנה ל-14 נקודות והיא עדיין במקום הראשון, לפחות עד המשחק של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע מחר. בסיום המשחק, כמעט כרגיל במחזורים האחרונים, ספג קשטן קללות מאוהדי המארחת. אביחי ידין, שהוחלף בדקה ה-22, סובל מבעיה בשריר הצוואר והוא יעבור טיפולים בימים הקרובים.

קשטן: "הקהל יכול למחות"

מאמן הפועל תל אביב דרור קשטן אמר בסיום: "היום הפועל תל אביב שיחקה פחות טוב, אבל למרות זאת הגיעה להזדמנויות, הבקיעה שער חוקי, הגיע לה פנדל, והגיעה לעוד הזדמנויות. יש ימים כאלה. לשחק חמישה משחקים ב-11 ימים זה לא פשוט, ויכולנו לראות את זה על השחקנים. למרות זאת הלחץ לקראת הסוף היה שלנו, הפועל חיפה לא הגיעה לשום הזדמנות הבקעה, ומבחינתה זה בסדר. אנחנו יודעים שאם אתה מבקיע שער בדקות הפתיחה המשחק מתנהל בצורה שונה".

קשטן הוסיף: "לא בכל משחק אתה יכול להבקיע. זו לא טרגדיה, זה כדורגל. אפשר לסיים 0:0, ומשחקים כאלה אפשר גם להפסיד, כשאתה מנסה לתקוף ומקבל גול משום מקום. לא הבקענו שער, אנחנו לא צריכים לבקש סליחה".

על קריאות הקהל אמר קשטן: "הקהל יכול למחות, הקהל רוצה שהקבוצה תנצח, גם אני רוצה. אני מרוכז מאוד בעבודה, ואני מציע שהתקשורת תפסיק לתת דגש לשטויות, ותתחיל להתייחס לכדורגל".

מחמוד עבאס: "לא היה לנו מזל היום, אבל אני מרוצה מאוד מהדרך בה שיחקנו, במיוחד במחצית השניה. הגענו להמון מצבים, הראינו הרבה מחויבות וזה הכי חשוב. כנראה שוכחים שאנחנו משחקים הרבה בזמן קצר. אבל זה לא תירוץ. אנחנו מקווים שכבר בשבוע הבא מול נתניה נסדר את זה. ניקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה ונקווה להשתפר במשחק הבא. זה מתסכל שבמשחק כזה לא ניצחנו, אבל אנחנו חייבים להיות חזקים ולהגיד מילה טובה לקהל. אנחנו מקווים להחזיר להם כבר בנתניה".

עבאס נשאל האם הפועל תל אביב לא הצליחה במישור הווינריות היום, עליו דיבר קשטן, ואמר: "אני לא מסכים. לחצנו את הפועל חיפה מההתחלה, שיחקנו טוב, רצנו על המגרש. בסך הכל זה משחק טוב שלנו, אבל יצאנו מאוכזבים מאוד עם נקודה אחת". על ההשתלבות שלו בהרכב אמר: "היה לי קשה מאוד בהתחלה, אבל הצלחתי להשתלב. אני שמח שקשטן נתן לי את הבמה".

קאלה: "לא צריך לחגוג יותר מדי"

ניצן שירזי היה מרוצה אחרי הנקודה הראשונה של קבוצתו הפועל חיפה בליגה: "אני מרוצה עד הגג מהנקודה מעולם לא הייתי במצב כמו שאני היום. היינו אחרי סדרת הפסדים, חיפשנו לעצור את הסחף. באנו מול קבוצה, עם הכושר הכי טוב, היה מאוד קשה לשחק בבלומפילד, והיה לנו מזל, ומותר לנו שיהיה לנו מזל. הנקודה תביא קצת שקט, ואני חי את הקבוצה כל הזמן. אם הייתי חושב שעזיבה שלי תביא שקט לקבוצה, הייתי מתפטר. יש לחימה ויכולת בהפועל חיפה, ואני מקווה שעם הזמן אנחנו נשתפר".

על הרכבתו של קאלה, שהיה אחראי על הנקודה, אמר המאמן: "כדורגל זה משחק דינמי. הבאנו את קאלה להיות שוער ראשון, והוא נכנס יחד עם כל הקבוצה לתקופה שחורה. יש לו יותר ניסיון ממני וממך. אם אני אבקש ממנו לשחק חלוץ, הוא יעשה גם את זה".

שירזי הוסיף: "כל משחק הוא מבחן, התחלנו את הליגה בצורה מזוויעה, ואנחנו נצטרך הרבה זמן להפגין יכולת טובה ולהחזיר את מה שהפסדנו.

שוער הפועל חיפה שהפגין יכולת מצוינת קאלה דרשלר, אמר בסיום: "עשינו מלחמה. אנחנו יודעים שהפועל קבוצה מאוד חזקה, כל אחד מהם כוכב. אני מאוד שמח על הנקודה. חזרתי לכושר כמו שהייתי בשנה שעברה".

על חזרתו להרכב אמר השוער: "לא הייתה לניצן ברירה, וככה זה קורה בחיים ובספורט. אחד לא משחק טוב, יש מישהו אחר. אבל באמת אני לא רוצה לדבר על עצמי, תודה רבה לשחקנים, תודה רבה לעופר בסון, ואנחנו צריכים לעשות מלחמה, כדי להישאר בליגה. לא צריך לחגוג יותר מדי. אנחנו צריכים לחשוב קטן, אם נצליח להוציא שלוש נקודות במשחק הבא, זה יהיה מצוין בשבילנו".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully