וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: סמואל יבואה סגר בקבוצה

לאחר צירופו של עידן שריקי, קבוצתו של יוסי מזרחי מקבלת עוד שחקן חיזוק להתקפה המקרטעת: החלוץ הגנאי יצטרף היום

על סף סגירת חלון ההעברות ואחרי צירופו של עידן שריקי לפני שבועיים, מ.ס.אשדוד מתחזקת בשחקן התקפה נוסף. החלוץ סמואל יבואה סגר אמש (רביעי) את פרטי חוזהו ויצטרף רשמית לקבוצה. ראשי אשדוד סגרו עם סוכנו של יבואה, דודו דהאן, על צירופו לקבוצה והוא יחזק את חוליית ההתקפה המקרטעת של אשדוד.

העברתו של אשדוד באה לאחר שאשדוד הפסידה אתמול למכבי פתח תקוה בתוצאה 3:1, זאת לאחר שהובילו עד לדקה ה-83 משער של ניר ביטון. התקפתו של יוסי מזרחי צריכה את החיזוק לאחר שבחמישה מחזורים כבשו שחקני הקבוצה ארבעה שערים בלבד.

בקבוצה קיוו להמשיך במומנטום החיובי מהתקופה האחרונה, במיוחד לאור העובדה כי הגנת הקבוצה לא ספגה שער בשלושה מחזורי ליגה, כשבמחזור הראשון ספגה אחד. אתמול, בתוך שבע דקות הצליחה הקבוצה לספוג שלושה שערים.

יבואה הגנאי, שהתחיל את קריירת המשחק שלו בקבוצה הארט אוף ליונס בגאנה, הגיע לישראל בשנת 2005 למדי הפועל כפר סבא. לאחר שלוש עונות עבר לשחק במדי הפועל תל אביב, בשורותיה כבש 13 שערים ושלושה בישולים ב-30 משחקים. בשנת 2009 עבר החלוץ לגנק הבלגית, אך לאחר שנה עבר בהשאלה לבית"ר ירושלים, בשורותיה שיחק ב-30 משחקים וכבש ארבעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully