וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דוידוביץ' נפגש עם שחר, אין שינוי במעמדו

20.9.2011 / 15:28

אחרי שביקש הבהרות מאלישע לוי, השוער הגיע לפגישה עם הבעלים, ושוחח איתו לגבי פרסומים הנוגעים לעתידו בקבוצה

אחרי שביקש הבהרות מהמאמן אלישע לוי ושמע ממנו כי הוא לא מתכוון להעביר לשחקניו לפני משחקים מי מהם יהיה בסגל ומי יפתח בהרכב, שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' הגיע היום (שלישי) לפגישה עם נשיא המועדון יעקב שחר בנוגע לפרסומים שונים בתקשורת לגבי מעמדו בקבוצה.

דוידוביץ' הבהיר בצאתו מהפגישה שהוא נשאר במכבי חיפה. בפגישה עם שחר ביקש השחקן הבהרות לגבי פרסומים בתקשורת לפיהן הוא בדרך החוצה מהמועדון. שחר הבהיר כי אין אמת בפרסומים האלו, והודיע כי אין שינוי לגבי עתידו של השחקן במכבי חיפה.

גורם במכבי חיפה אמר: "הפגישה נשענה על פירסום לפיו דוידוביץ' יעזוב בקרוב את מכבי חיפה. לשחקן הובהר כי הפרסומים אינם נכונים. כבר בפגישה הראשונה של דוידוביץ' עם אלישע לוי, הובהר שאין שינוי במעמדו".

הקבוצה הוציאה גם הודעה רשמית בנושא: "במהלך הפגישה הבהיר דוידוביץ' כי הוא מודע לכך שבמכבי חיפה יש שני שוערים טובים וייתכן כי הוא יאלץ לשמש כשוער משנה לפי החלטת המאמן. ניר הודיע כי בכל סיטואציה הוא ימשיך להיות חלק ממכבי חיפה. בשיחה נאמר לו כי בניגוד לפרסומים שונים לא הייתה כוונה לשחררו, וכל פרסום היה על דעת הכותב בלבד".

הפגישה נקבעה מבעוד מועד לשעה 15:30 אחר הצהריים. מכיוון שאימון הקבוצה צפוי להתחיל בשעה 17:00, שוחרר השוער מהתייצבות אליו. יש לציין שדוידוביץ' לא היה אמור להיות בכל מקרה בסגל למשחק מול בני סכנין ביום רביעי (שידור ישיר בספורט 2) בגלל פציעה.

גורם במועדון אמר הבוקר: "ניר פגוע מאוד לאחר שקרא שרוצים לשחרר אותו וביקש להיפגש עם ראשי המועדון כדי לברר את הסוגיה. באופן כללי, ישנה תחושה שהתחרות קשה לו. קשה לי להאמין שהוא ירים ידיים". דוידוביץ' נפגע מאוד מהיחס אליו בתקופה האחרונה, ונראה כי הביקורות של אנשי מכבי חיפה בנוגע לפציעה שלו רק חיממו את האווירה.

בנוסף, עם מעברו של אמיר אדרי למכבי נתניה, צפוייה הקבוצה לצרף את אסף מנדס, שעזב לאחרונה את עירוני קרית אתא, כשוער שלישי בקבוצה.

מסתמן: משחקה של מכבי חיפה בשבת לא ישודר

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 11:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully