וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קשר קרואטי וקשר הולנדי להתרשמות

20.9.2011 / 9:20

דניס גלאבינה, המשחק בארקה גאדינה הפולנית, ובן ואן דה קאסל, שסיכם את תנאיו בהפועל פ"ת ושוחרר, עשויים להצטרף

הפועל באר שבע הזמינה להתרשמות את הקשר הקרואטי של קבוצת ארקה גאדינה הפולנית, דניס גלאבינה (25), ועשויה להחתימו בימים הקרובים. מקורב לעסקה אישר את הידיעה, ומסר הבוקר (שלישי) כי השחקן אמור לנחות עוד היום בישראל ויצטרף לאימונים, לאחר שהמאמן ניר קלינגר קיבל המלצות חמות על השחקן. גלאבינה גדל במחלקת הנוער של דינמו זאגרב. בהמשך הוא עבר לעונות השאלה בקבוצות שונות באוקראינה וב-2010 הגיע לליגה הפולנית.

לוואלה! ספורט נודע כי גם הקשר היהודי ממוצא הולנדי בן ואן דה קאסל (21), שהתאמן בימים האחרונים בהפועל פתח תקוה ואף סיכם את תנאיו בקבוצה, אמור להגיע להתרשמות. אתמול חלה תפנית כשפתח תקוה החליטה שלא להגיע איתו למעמד החתימה בשל סיבות כלכליות וסוכנו של השחקן, איציק הרט, הודיע לראשי המועדון כי מבחינתו הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. ואן דה קאסל נבחן אצל מוטי איווניר במכבי תל אביב מאז חודש יולי, אבל לאחרונה הוחלט לא להחתימו. הקשר השוהה בארץ אמור להצטרף עד מחר לאימוני הקבוצה.

כזכור, אתמול החליטה הקבוצה לשחרר את המגן לואיס טורס לאחר שהמגן ביקש להשתחרר בגלל בעיות אישיות. בכך, התפנה מקום לשני זרים נוספים. הבעלים של המועדון אלונה ברקת אישרה למאמן להחתים זר נוסף בחודש ינואר, ולכן ייתכן שהקבוצה תרשום ארבעה זרים עד תום מועד סגירת ההעברות ביום חמישי.

אתמול אמר המאמן ניר קלינגר בטקס הרמת הכוסית: "אני מסתכל קדימה ומאוד מקווה שמה שקרה ניקה לגמרי את הערפל סביב דברים שהיו מסביב. הדבר הזה הכניס אותנו לפרופורציות. אמרתי גם לשחקנים שהגינות זה השם השני שלי.

"היה חשוב לי לדעת שאלונה ואני הולכים עד הסוף ואני שמח שקיבלתי ממנה פידבק", המשיך קלינגר. "נתתי לה לבחור. ראיתי שהעיניים שלה בוחנות והפה מדבר. זה נתן לי כוחות להמשיך. עברתי מלחמות קשות יותר. אני תמיד נלחם, שועל קרבות ותיק. אין אצלי נקודות שבירה. אי אפשר לדעת מה יקרה בהמשך, אבל אני מאוד אופטימי. הרב שדיבר קודם אמר שמה שחשוב זאת האחדות. חשוב שיהיה קירוב לבבות בין הקהל לשחקנים ולמאמן והבעלים. אני מאמין שעוד יגיעו ימים יפים".

אלונה ברקת סירבה לקבל את התפטרות קלינגר

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully