וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: לואיס טורס יעזוב את הקבוצה

19.9.2011 / 13:35

המגן פנה להנהלה, כשהסיבה לרצונו לעזוב היא המצב הבטחוני בארץ. קלינגר: "אני שועל קרבות. שמח שאלונה נתנה פידבק"

מגן הפועל באר שבע לואיס טורס ביקש היום (שני) לעזוב את הקבוצה ונענה בחיוב. נראה כי אחת הסיבות לכך היא המצב הבטחוני שהשפיע עליו ועל משפחתו, מה שהביא אותו לעזוב. גם משפחתו של השחקן לחצה עליו בימים האחרונים לעזוב את ישראל, ונראה כי היכולת הדלה של השחקן רק תרמה לו לעזוב.

גורם בהפועל באר שבע אישר את הידיעה ואמר: "בעצה אחת עם השחקן החלטנו שאין טעם שלואיס יישאר בישראל. חשוב שבקבוצה ישחקו שחקנים שרוצים להיות חלק ממנה". כעת מתכוון המאמן ניר קלינגר להשתמש במגן אביתר אילוז ובאבי יחיאל בעמדת המגן הימני. טורס בן ה-31 שיחק בשנתיים האחרונות באתניקוס אכנאס מהליגה הבכירה בקפריסין. לפני כן שיחק במספר קבוצות בפורטוגל, רובן בליגה השנייה. טורס פתח העונה בשלושה משחקים, כשבשניים מהם הוא הוחלף.

כפי שפורסם אתמול, קלינגר נשאר בסופו של דבר בקבוצה, לאחר שהבעלים אלונה ברקת נתנה לו גיבוי מלא. בקבוצה אמרו: "ההחלטה לעזוב הייתה תלויה רק בקלינגר, אבל בינתיים אף אחד לא מאשר לו לעזוב, מה גם שאין בשוק מאמנים טובים ממנו". באר שבע ערכה היום טקס הרמת כוסית בהשתתפות אלונה ברקת, קלינגר, השחקנים והרב שמעון בצרי. קלינגר אמר: "אני מסתכל קדימה ומאוד מקווה שמה שקרה ניקה לגמרי את הערפל סביב דברים שהיו מסביב. הדבר הזה הכניס אותנו לפרופורציות".

"אמרתי גם לשחקנים שהגינות זה השם השני שלי", המשיך המאמן. "היה חשוב לי לדעת שאני ואלונה הולכים עד הסוף ואני שמח שקיבלתי ממנה פידבק. נתתי לה לבחור. ראיתי שהעיניים שלה בוחנות והפה מדבר. זה נתן לי כוחות להמשיך. עברתי מלחמות קשות יותר. אני תמיד נלחם, שועל קרבות ותיק. אין אצלי נקודות שבירה. אי אפשר לדעת מה יקרה בהמשך, אבל אני מאוד אופטימי. הרב שדיבר קודם אמר שמה שחשוב זאת האחדות. חשוב שיהיה קירוב לבבות בין הקהל לשחקנים ולמאמן והבעלים. אני מאמין שעוד יגיעו ימים יפים".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully